|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
turken zijn bruin hoor ... |
|
En ik accepteer zelfs dat jullie Turk zijn en... Er wordt momenteel onderhoud gepleegd aan ZM. Over een paar minuten is de site weer beschikbaar. Vind ik ook niet erg. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: hun haar niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nha, dat ligt aan de hosting |
|
Hier in Houten heb je 2 soorten metalheads. Ik zit met een groepje metalheads, punkers en (sorry voor het woord ) alto´s. Je hebt nog een paar metalheads rondlopen die zich te goed voelen om je uberhaupt aan te kijken. Jammer dat er binnen de metalscene zo veel arrogants metalheads zijn.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ach ik kijk ook niet iedereen aan als ik in een minder sociale bui ben maar dit gebeurt volgens mij nog erger onder BrEeZaHsletjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nietes ze zijn geel(achtig) |
|
quote:Het is idd hetzelfde als met breezerhoeren. Had alleen niet verwacht dat het ook onder metalheads zou gebeuren. Fuck them Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Turkije begint ook al wat metal bands te krijgen F*ck hippies |
|
Wat een gelul weer allemaal. Of iemand nou een 'metalhead' is of niet, zolang ie normaal doet zal ik hem/haar accepteren en anders kan men sowieso in een knoop vallen. |
|
Inderdaad F*ck hippies |
|
quote: Begint? Pentagram is al eeuwen bezig en er zijn vast nog meer.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Geelbruinen dan |
|
quote:Pentagram is er een F*ck hippies |
|
quote:Abraxas (Tur) Acrimony (Tur) Airfax Almora Anorexia Antisilence Asafated Autumn (Tur) Battlorn Bayt Gadol Cadaverous Catafalque (Tur) Cenotaph (Tur) Cidesphere Comma Constantinopolis Courtyard Crossfire (Tur) Cthulhu Dementia (Tur) Dimness Through Infinity Drain of Impurity Dreamtone Dungeon of Wizard Ethereal Travel Ezayah Forgotten Glorian Grazadh Hazy Hill Helician Hellblazer (Tur) In Spite Knight Errant (Tur) Krvestreb Last Hour Leviathan (Tur) Lost Infinity Magick Mezarkabul Mictian Moribund Oblivion My Garden Myst Northern Lights Ominous Grief Pagan (Tur) Pentagram (Tur) Pogrom Polarized Raven Woods Remnant Revolver Sadistic Spell Sagraliege Sarcophagus (Tur) Sorrowful Tears Soul Sacrifice Suicide (Tur) Tayga Tears of Beggar The Fortuna Tuonyca Vintage Solemnity Witchtrap (Tur) Wyvern (Tur) volgens metal-archives.com...maar dat is natuurlijk niet erg betrouwbaar. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ik denk dat metalheads erg kritisch naar elkaar toe zijn, maar elkaar uiteindelijk wel accepteren Waag eens een dansje! |
|
quote: Metalheads zijn (geloof het of niet) gewoon mensen. Sommige mensen mogen elkaar.. sommige niet. Het hele unity gebeuren vind ik onzin, een lul blijft een lul, zwartgekleedt of niet. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou, nou, nou, nou, doe eens wat saamhoriger allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mezarkabul heerscht F*ck hippies |
|
weet je , als ze geen metal draaien op de radio / tv om dat het te ... is , moeten ze niet afkomen met andere bullshit |
|
Helemaal waar godverdomme. Die pleurislijers ook altijd... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
HET is een complot! ZE willen ONS doen laten uitsterven. WIJ zijn ook altijd de lul Life doesn't get much better than this! |
|
o joepie we houden van dezelfde muziek laat ik nu eens aardig gaan doen opzouten muzieksmaak boeit niet net of hoe iemand is van de smaak van muziek afhangt dat er gewoon weinig boeiend volk rondloopt is dan weer een ander verhaal |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |