|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Natassja, een van de grote voorbeelden waarom ik niet alle metalheads accepteer. F*ck hippies |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
kijk we zijn toch samen in de scene, de schapen volgen de massa en luisteren naar mtv, maar bij metalheads is het nog een echte broederschap |
|
The brotherhood of Aratron? |
|
Wordt wel een beetje flauw van alle schaduwaccounts de laatste tijd. Boeiender |
|
quote: Volgens mij draait MTV(op kabel tv) al jaren geen videoclips meer. |
|
quote: En ik accepteer jou ook niet... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik zie er tegenwoordig totaal niet meer uit als metalhead, dus als ik zo'n bilflikker tegenkom kan ik 'm gewoon dom aankijken zoals iedereen dat doet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Bovendien is die shit hier in Nederland even bekrompen als iedere andere 'scene' Black seeds of bunny! |
|
quote:Welke shit precies? |
|
ze heeft het over bekrompen, ik denk dus keutels waar de dikke darm al het vocht uit heeft mogen zuigen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat iedereen alles overal bekrompen vindt, zelf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Oh denk jij dat. Ik vind dat nogal een bekrompen gedachte. ... hoe de hazen lopen ... |
|
QED Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Metalscene, metalheads onder elkaar, dat dus... Ik neem aan dat ik geen voorbeeld hoef te noemen... Black seeds of bunny! |
|
Doe eens... [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 31-01-2013 9:31] |
|
*mompelt iets over oortjes* [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 31-01-2013 9:49] Black seeds of bunny! |
|
Juist makkelijk om jou te vinden. Nou nog een keer een concert waar ik ook ben. |
|
True, maar het schijnt toch een issue te zijn... Ach ja... Maarree... wat staat er zoal op jouw agenda? Black seeds of bunny! |
|
Nog niet veel atm. Ultimate Eagles in de Pul. Ook heel metal verantwoord. |
|
Black seeds of bunny! |
|
|
|
Gelukkig hebben we elkaar nog in deze verhardende maatschappij waar je niet geaccepteerd wordt als je er maar een beetje anders uit ziet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, de groepsdrang van de mens en ook nog eens uniek willen zijn, lastig hoor. Waarom zitten we hier allemaal op een metalforum? Met commentaar als 'ik zie er niet uit als metalhead' en 'kijk mij een brede muzieksmaak hebben' of 'zie mij en mijn konijnenoren'. Ik vraag me vaak af wat mensen daar mee willen zeggen. Ik ben anders? Ik hoor er niet echt bij? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |