IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-04-2004 8:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Natassja, een van de grote voorbeelden waarom ik niet alle metalheads accepteer.


F*ck hippies


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 23-04-2004 9:22 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

Ik ben het eigenlijk wel met Natassja eens. Vooral het gemekker van "ik pas niet in een hokje, ik ben uniek!" is irri. Of past dat nouw weer niet bij metal maar wel bij gothic.

Tsjah ik weet dat allemaal niet hoor, k ben maar een breezah-sletje.

[Dit bericht is gewijzigd door Esessie op 23-04-2004 9:23]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-04-2004 12:15 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 23:46 schreef H-K het volgende:
een lul blijft een lul, zwartgekleedt of niet.




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MetalKrijger
Usericon van MetalKrijger
Posted 30-01-2013 22:44 by MetalKrijger Wijzig reactieProfiel van MetalKrijgerQuote dit bericht

kijk

we zijn toch samen in de scene, de schapen volgen de massa en luisteren naar mtv, maar bij metalheads is het nog een echte broederschap


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 30-01-2013 22:45 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

The brotherhood of Aratron?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-01-2013 0:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Wordt wel een beetje flauw van alle schaduwaccounts de laatste tijd.


Boeiender


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 31-01-2013 0:36 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 30 januari 2013 22:44 schreef MetalKrijger het volgende:
luisteren naar mtv


Volgens mij draait MTV(op kabel tv) al jaren geen videoclips meer.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 31-01-2013 1:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2013 0:36 schreef Retardo het volgende:
Volgens mij draait MTV(op kabel tv) al jaren geen videoclips meer.


En ik accepteer jou ook niet...


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 31-01-2013 6:12 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ik zie er tegenwoordig totaal niet meer uit als metalhead, dus als ik zo'n bilflikker tegenkom kan ik 'm gewoon dom aankijken zoals iedereen dat doet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 8:37 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Bovendien is die shit hier in Nederland even bekrompen als iedere andere 'scene'


Black seeds of bunny!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-01-2013 8:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 8:37 schreef Nyghtslave het volgende:
Bovendien is die shit hier in Nederland even bekrompen als iedere andere 'scene'
Welke shit precies?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2013 8:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ze heeft het over bekrompen, ik denk dus keutels waar de dikke darm al het vocht uit heeft mogen zuigen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-01-2013 8:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik denk dat iedereen alles overal bekrompen vindt, zelf.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2013 9:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Oh denk jij dat. Ik vind dat nogal een bekrompen gedachte.


... hoe de hazen lopen ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-01-2013 9:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

QED


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 9:25 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 8:48 schreef Helvete het volgende:
Welke shit precies?


Metalscene, metalheads onder elkaar, dat dus... Ik neem aan dat ik geen voorbeeld hoef te noemen...


Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 9:31 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Doe eens...

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 31-01-2013 9:31]


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 9:34 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

*mompelt iets over oortjes*

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 31-01-2013 9:49]


Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 9:39 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Juist makkelijk om jou te vinden.

Nou nog een keer een concert waar ik ook ben.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 9:52 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

True, maar het schijnt toch een issue te zijn... Ach ja...

Maarree... wat staat er zoal op jouw agenda?


Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 9:54 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Nog niet veel atm.

Ultimate Eagles in de Pul. Ook heel metal verantwoord.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 9:56 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht



Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 9:57 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2013 9:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gelukkig hebben we elkaar nog in deze verhardende maatschappij waar je niet geaccepteerd wordt als je er maar een beetje anders uit ziet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-01-2013 10:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ach, de groepsdrang van de mens en ook nog eens uniek willen zijn, lastig hoor. Waarom zitten we hier allemaal op een metalforum? Met commentaar als 'ik zie er niet uit als metalhead' en 'kijk mij een brede muzieksmaak hebben' of 'zie mij en mijn konijnenoren'. Ik vraag me vaak af wat mensen daar mee willen zeggen. Ik ben anders? Ik hoor er niet echt bij?


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen