|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe vind ik ook zeer opmerkelijk... vooral van die personen met haar tot net over de oren en dan allemaal gillen "hooo.. hoe kan mijn haar sneller groeien blablablabla' erg komisch is dat.. mij zal je er nooit over horen in ieder geval. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tom, je gaat me toch niet vertellen dat je echt denkt dat Thrash till death "afval tot dood" betekent he? (signature) |
|
quote: het interesseert me eigenlijk geen fuck. euh lang of kort dusch. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 27-10-2003 20:23] Bazzio Attacks!!! |
|
Hooooo...hoe kan mijn haar sneller groeien blablablabla? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: oja, ter correctie van jou "hersencellen" het is: "Thrash 'til Death" niet "till" [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-10-2003 20:27] |
|
quote: Nou gewoon eerst blablablabla. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hahahahaha wat wil je nou zeggen? dat Thrash wél Afval betekent? |
|
|
|
quote:Dat je eerst naar jezelf moet kijken quote:Nee, natuurlijk niet Acceptatie alom |
|
quote: verbeter dan hoer! en haal dat zoetsappige "Heeft een lief meisje " eens weg [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 27-10-2003 20:37] |
|
Neen, Trash is afval, Thrashen betekent zoiets als rossen. Ros-Metal tot het graf. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Komt van "hard slaan" slet! en nee, dat haal ik niet weg [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 28-10-2003 8:22] |
|
quote: Euh Vuilnis tot dood dan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hard slaan? afval = slaan? WTFFFF |
|
quote:Vuilnis tot de dood |
|
quote:Mama! ZwaarMetaal pest me! |
|
moderatortje .. houd je aan de regels! |
|
m.o.r.o.n. |
|
quote:what a *kuchDICKHEADkuch* |
|
quote: hahaha das gesproken |
|
Pfft, acceptatie : luister naar de muziek die je goed vindt, ga niet de kenner uithangen als je er niks aan vindt,...blijf jezelf en ga niet aan meeloperij doen (daar is popmuziek voor). De ergste klootzakken die ik ken zitten in de metal weet je, dus het gaat nog steeds om mensen, niet om de subcultuur..en het kan me tegenwoordig zo al weinig boeien of mensen me accepteren of niet...want het motto "je kan geen vrienden genoeg hebben" is dikke onzin. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ach, t'is in metal gelijk in de rest van de maatschappij ( we zijn echt niet zo anders als de rest der mensheid hoor), je kan doen wat je wil, je word toch nooit aanvaard (en zeker niet zoals je zelf bent). |
|
Metalheads zijn en blijven gewoon mensen.... . . |
|
quote: ...met een net iets apparte smaak kwa muziek, kleding en decoratie. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |