|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Smaken verschillen hé... |
|
quote: Zie je nu wel da we elkaar accepteren...? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
# And weee aaaaaaall stand togetheeeer # j/k Metalheads accepteren elkaar best, als er maar bier is en goeie muziek. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Metalfags! |
|
exactemente, my metal-listening amigo. drink bier en luister IMMORTAL! |
|
Immortal klinkt live als een ouwe basf cassette zonder dolby met volume op 10 in een supertech recorder.. De cd's zijn beluisterbaar als je superbas op je toren hebt.. Manowar heeft bestaansrecht zolang er duitse hardrockers zijn.. Verder accepteer ik iedereen Behalve mezelf, en daar heb ik genoeg medestanders in Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Diep vanbinnen ben ik ook een duitse rocker. btw. Duitse heavy metal heerscht (doro, wizard, primal fear,..) |
|
quote: one out of two. Ik word nu vast niet geaccepteerd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Whhhhhoooooooaaaaaa...of niet dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee, maar jij bent ook geen metalhead. |
|
quote: Probeer die informatie eens in een zin te verwerken aub. |
|
quote: Nee kan ik niet....dan zou ik het woord MANOWAR moeten gebruiken, en daar hou ik niet van On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Het is nog niet helemaal duidelijk wat ik precies ben. En dat wou ik mooi zou houden ook. @zillah-morte: Laat ie eerst zelf maar eens proberen fatsoenlijke zinnen te formuleren. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 28-10-2003 13:53] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Da's omdat jij een zwakke poser bent ! |
|
quote: Eens... Zie ik je vrijdag? (Monolith, samen met Immortella...?? Ok tot dan, hehe) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mhuahahaha... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat zou ik nog even met Immortella moeten overleggen. Wij zouden voor INRI gaan maar die spelen dus niet meer Maar het lijkt mij wel gezellig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zij wil wel, hebben we het gister nog over gehad, maar ze wil niet alleen heen. En ik en Carn zijn er ook... party... drinken... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
onntopic gcd, dit hoeven we hier niet te accepteren |
|
quote: Je bent echt een schatje he?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Volgens mijn mammie heb ik een heel meegaand karakter. |
|
quote: En zij heeft geen Girlpower, en doet ook zeker niet aan emancipatie?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ben je gek, natuurlijk niet ! T is niet omdat dat mode is op TV dat dat zomaar kan in ons dorp hoor ! |
|
quote: what he said "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |