IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 31-01-2013 10:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Het gevoel van metalheads dat ze 'anders' zijn is totaal overrated. Ze zijn niet anders, ze zijn precies zoals de rest van de metalheads. En in die groep heb je leuke en slimme mensen en stomme, domme mensen.

Eenheid in welke scene dan ook is een utopie. Dat maakt de mensen juist uniek; het feit dat je je eigen voorkeur hebt in mensen.


Ja hoor...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2013 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 10:15 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ze zijn niet anders, ze zijn precies zoals de rest van de metalheads.

Metalheads zijn allemaal hetzelfde.
quote:
En in die groep heb je leuke en slimme mensen en stomme, domme mensen.

Metalheads zijn verschillend.

Goed bezig


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 31-01-2013 11:21 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Sowieso vraag ik me af wat een 'metalhead' precies is: iemand die naar metal luistert, iemand die (alleen) specifieke genres beluistert, iemand die er 'metal' uitziet? Waar hebben we het precies over?
Ik word door bepaalde mensen gezien als metalhead, door anderen juist niet. Hangt misschien maar net van de context af?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-01-2013 11:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht




The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 31-01-2013 11:28 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Metalheads zijn allemaal hetzelfde.
[in koor:] Ja! Wij zijn allemaal individuen!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 11:31 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:21 schreef Pem het volgende:
Sowieso vraag ik me af wat een 'metalhead' precies is: iemand die naar metal luistert, iemand die (alleen) specifieke genres beluistert, iemand die er 'metal' uitziet? Waar hebben we het precies over?
Ik word door bepaalde mensen gezien als metalhead, door anderen juist niet. Hangt misschien maar net van de context af?

Dan waren het toch death-metalhead, black metalheads enz?

Doorgaans krijg je het stempel metalhead al als je zegt dat je metal luisterd. Of je ook andere muziekgenres luistert is dan al niet eens meer belangrlijk voor de stempelaars.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2013 11:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:28 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
[in koor:] Ja! Wij zijn allemaal individuen!


Ik niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 31-01-2013 11:32 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:31 schreef Mark het volgende:
Ik niet.
Aangezien jij ook gewoon hapt: ja.

Het is van een vrij geniale [cup a soup] reclame geloof ik.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2013 11:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 januari 2013 10:15 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Het gevoel van metalheads dat ze 'anders' zijn is totaal overrated. Ze zijn niet anders, ze zijn precies zoals de rest van de metalheads. En in die groep heb je leuke en slimme mensen en stomme, domme mensen.

Eenheid in welke scene dan ook is een utopie. Dat maakt de mensen juist uniek; het feit dat je je eigen voorkeur hebt in mensen.


Aan de andere kant is dit volgens mij al lang niet meer zo sterk als vroeger. Nu is het juist hip om niet in een scene te zitten en bij zoveel mogelijk scenes rond te neuzen.

En ook daar wordt weer op gezeken. Non-conformisme in een conformistisch klimaat en conformisme in een non-conformistisch klimaat.

Zolang je maar onvoorspelbaar tegendraads bent ben je hip



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2013 11:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:32 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Aangezien jij ook gewoon hapt: ja.

Het is van een vrij geniale [cup a soup] reclame geloof ik.


Nee joh, is van Life of Brian. Ik maakte gewoon de quote af.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 31-01-2013 11:44 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:37 schreef Mark het volgende:
Nee joh, is van Life of Brian. Ik maakte gewoon de quote af.


Ken ik eerlijk waar niet. Ik ken 'm van een Cup A Soup reclame [met die kale komiek (ruben?) als powertrippende manager].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 31-01-2013 11:52 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:34 schreef ElitE het volgende:
Aan de andere kant is dit volgens mij al lang niet meer zo sterk als vroeger. Nu is het juist hip om niet in een scene te zitten en bij zoveel mogelijk scenes rond te neuzen.

En ook daar wordt weer op gezeken. Non-conformisme in een conformistisch klimaat en conformisme in een non-conformistisch klimaat.

Zolang je maar onvoorspelbaar tegendraads bent ben je hip




Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat er zoveel is om uit te kiezen, dat je welhaast een schutting voor je kop hebt als je je enkel focust op één scene/ levensstijl. En individualisme is een ding.


Ja hoor...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2013 11:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:44 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ken ik eerlijk waar niet.


Nog nooit Life of Brian gezien? Wellicht de meest geniaal grappige film ooit?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 31-01-2013 11:57 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:56 schreef Mark het volgende:
Nog nooit Life of Brian gezien? Wellicht de meest geniaal grappige film ooit?
Ik heb met dat gehele Monty Python circus nul komma nul.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-01-2013 11:59 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:32 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Aangezien jij ook gewoon hapt: ja.

Het is van een vrij geniale [cup a soup] reclame geloof ik.
'Je bent uniek, net als iedereen.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2013 12:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 11:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik heb met dat gehele Monty Python circus nul komma nul.


Life of Brian staat op zichzelf, kun je rustig kijken ook al vind je niks aan het hele MP gebeuren. Absoluut de moeite waard.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 12:02 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ach in Life of Brian word iig nog ff een mega joint gerold en gerookt, tevens ideaal om romeinen af te schudden; die zitten een beetje stoned te wezen op hun paarden XD
Lijkt me toch wel iets dat jij zou kunnen waarderen :')

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 31-01-2013 12:03]


Black seeds of bunny!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-01-2013 12:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2013 12:02 schreef Nyghtslave het volgende:
Ach in Life of Brian word iig nog ff een mega joint gerold en gerookt, tevens ideaal om romeinen af te schudden; die zitten een beetje stoned te wezen op hun paarden XD
Lijkt me toch wel iets dat jij zou kunnen waarderen :')


was dat niet in HISTORY OF THE WORLD pt I?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-01-2013 12:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

betere scene... als je het over deze hebt tenminste..



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-01-2013 12:32 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Jullie dwalen af...



Hatsjikidee!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-01-2013 12:32 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ah, yes... Epische films door mekaar in mn hoofd -_-' I blame it on lack of caffeine!


Black seeds of bunny!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-01-2013 13:59 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

'Metalhead' klinkt nogal eng (zoals in 'smal'). Ik hou van intense muziek, maar dat hoeft niet persé enkel metal te zijn. Jazz, klassiek, hiphop...kan even intens of intenser zijn dan een doordeweeks 12-in-een-dozijn deathmetalnummer.
Muziek die al je aandacht opeist, die je een spreekwoordelijk pak rammel geeft en waar een duidelijk emotionele, niet al te berekende vibe inzit vind je veel terug in metal (enfin, zo zie ik het toch). Dus ik denk dat er wel enig saamhorigheidsgevoel kan zijn onder mensen die muziek niet enkel als bijkomstigheid beschouwen, wat nog niet wil zeggen dat je daarom een vriendschappelijke clique vormt. Maar wel dat je elkaars lust voor intense muziek deelt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 31-01-2013 20:11 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Beetje nutteloos dit.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2013 21:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Acceptatie op je neus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2013 17:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen