|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Metalheads zijn allemaal hetzelfde. quote: Metalheads zijn verschillend. Goed bezig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sowieso vraag ik me af wat een 'metalhead' precies is: iemand die naar metal luistert, iemand die (alleen) specifieke genres beluistert, iemand die er 'metal' uitziet? Waar hebben we het precies over? Ik word door bepaalde mensen gezien als metalhead, door anderen juist niet. Hangt misschien maar net van de context af? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:[in koor:] Ja! Wij zijn allemaal individuen! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Dan waren het toch death-metalhead, black metalheads enz? Doorgaans krijg je het stempel metalhead al als je zegt dat je metal luisterd. Of je ook andere muziekgenres luistert is dan al niet eens meer belangrlijk voor de stempelaars. |
|
quote: Ik niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Aangezien jij ook gewoon hapt: ja. Het is van een vrij geniale [cup a soup] reclame geloof ik. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Aan de andere kant is dit volgens mij al lang niet meer zo sterk als vroeger. Nu is het juist hip om niet in een scene te zitten en bij zoveel mogelijk scenes rond te neuzen. En ook daar wordt weer op gezeken. Non-conformisme in een conformistisch klimaat en conformisme in een non-conformistisch klimaat. Zolang je maar onvoorspelbaar tegendraads bent ben je hip ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee joh, is van Life of Brian. Ik maakte gewoon de quote af. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ken ik eerlijk waar niet. Ik ken 'm van een Cup A Soup reclame [met die kale komiek (ruben?) als powertrippende manager]. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat er zoveel is om uit te kiezen, dat je welhaast een schutting voor je kop hebt als je je enkel focust op één scene/ levensstijl. En individualisme is een ding. Ja hoor... |
|
quote: Nog nooit Life of Brian gezien? Wellicht de meest geniaal grappige film ooit? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik heb met dat gehele Monty Python circus nul komma nul. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:'Je bent uniek, net als iedereen.' |
|
quote: Life of Brian staat op zichzelf, kun je rustig kijken ook al vind je niks aan het hele MP gebeuren. Absoluut de moeite waard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach in Life of Brian word iig nog ff een mega joint gerold en gerookt, tevens ideaal om romeinen af te schudden; die zitten een beetje stoned te wezen op hun paarden XD Lijkt me toch wel iets dat jij zou kunnen waarderen :') [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 31-01-2013 12:03] Black seeds of bunny! |
|
quote: was dat niet in HISTORY OF THE WORLD pt I? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
betere scene... als je het over deze hebt tenminste.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jullie dwalen af... Hatsjikidee! |
|
Ah, yes... Epische films door mekaar in mn hoofd -_-' I blame it on lack of caffeine! Black seeds of bunny! |
|
'Metalhead' klinkt nogal eng (zoals in 'smal'). Ik hou van intense muziek, maar dat hoeft niet persé enkel metal te zijn. Jazz, klassiek, hiphop...kan even intens of intenser zijn dan een doordeweeks 12-in-een-dozijn deathmetalnummer. Muziek die al je aandacht opeist, die je een spreekwoordelijk pak rammel geeft en waar een duidelijk emotionele, niet al te berekende vibe inzit vind je veel terug in metal (enfin, zo zie ik het toch). Dus ik denk dat er wel enig saamhorigheidsgevoel kan zijn onder mensen die muziek niet enkel als bijkomstigheid beschouwen, wat nog niet wil zeggen dat je daarom een vriendschappelijke clique vormt. Maar wel dat je elkaars lust voor intense muziek deelt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Beetje nutteloos dit. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Acceptatie op je neus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |