![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kijk altijd nog naar de persoon zelf, in plaats van zijn muzieksmaak. ![]() |
|
quote: Ben je dat dan? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Dat kan ook tot mooie dingen leiden hoor. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ja slinkin prak ![]() ![]() |
|
quote: Heb je nooit humor gehad of heb je het op je nachtkastje laten liggen? Of weet je iets niet? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Wie had het daarover, mongool. Reageer anders niet! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: noem dan een goed voorbeeld... ![]() |
|
quote: Verwacht dat vast niet van mij na die opmerking daarnet. En nu on topic! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: KUT ![]() Ik ga emigreren!! ![]() |
|
IK accepteer mensen die het verdienen om geaccepteerd te worden. Of je nou metalhead of trancefreak bent. Waarschijnlijk kan ik vaak goed met metalheads opschieten omdat we een gedeelde interesse hebben, maar ik heb wel meerdere interesses. Dus... wat de fuck heeft metal te maken met het dan wel of niet accepteren van iemand??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
en het gaat niet alleen om ACCEPTeren, ook om het REPECTeren, en hoewel die 2 dingen veel met elkaar overeen komen, verschillen ze erg van elkaar...het ene metalpersoon accepteerd het andere metalpersoon om dezelfde muziek, maar of ze elkaar respecteren? Misschien kunnen ze elkaar niet uitstaan, maar denken ze van: "we luisteren naar dezelfde muziek, dus dat accepteer ik..." We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
oergh...kan iemand mij vertellen waar ik het over heb ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:en van buiten dan ( homo? ) ![]() ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Acceptatie onder metalheads..? Sommige genres wel, anderen niet. Als je zegt dat je naar klassiek of cybergothic luistert, niets aan de hand. Britney Spears on the other hand? ![]() Och, ik luister bijna naar alles, en mijn mede-metal vrienden zijn er allemaal van overtuigd dat ik gewoon gestoord ben (alleen omdat ik rap en techno/rave ook leuk vind. ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
quote: Zeker............. ![]() you say you're men, we know you're cowards ![]() |
|
Metal zit van binnen. Born to grind ![]() |
|
En zo is het maar net. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Zo goed als al mijn vrieden luisteren geen metal, maar trance/rap/hip hop. Dus ja mijn acceptatie grens ligt vrij hoog, denk alleen dat het andersom misschien wat moeilijk kan liggen. Veel metalliefhebbers zijn nogal gefocused op kleding heb ik altijd het idee gehad en ik loop er nou niet bepaalt metal bij, in tegendeel.. Maarja ik lig er niet echt wakker van, dus who cares! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Het zal me mijn erg weinig boeien wat anderen metalheads van mijn muzieksmaak vinden. Ik luister er namelijk naar omdat de geluidjes en de teksten mij goed in de oortjes klinken NP Blood for Blood - Ain't Like You (wasted Youth Crew) tekst hiervan kom wel ruwweg overeen met mijn mening hierover. ![]() |
|
Metalheads zijn watjes tgw en vinden dat ze elkaar moeten 'steunen' en een 'horde' of kudde vormen omdat ze met zo weinig zijn. NEEN! da's gezwam voor zwakkelingen. Uitroeien al die neppers en plastic-heads. Zero tolerance. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: amen brother ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Dat zeggen al die kale gasten die erbij willen horen. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |