|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Neen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Altijd.............een vraag |
|
De acceptatie van metalheads onder elkaar is vrij goed. Maar het valt me idd op dat black/death-metallieden zich meer terugtrekken in hun eigen wereldje en echt de pest hebben aan andere metal. Ik houd zelf van death/black-metal maar ook van thrash, power en een verscheidenheid aan andere stijlen. Ik vind het vrij eentonig worden als je je maar op een ding richt! |
|
quote: Ik hou echt helemaal niet van de meeste andere Blackmetalfans, en zij niet van mij. Hoofdzakelijk losers, en dat geldt ook voor andere metalgenres, al moet ik zeggen dat Duitse powermetalfans over het algemeen wel erg grappig zijn, omdat je goed met ze kan zuipen. Dit slaat nergens op. |
|
quote: |
|
Ik vind zowiezo de meeste metalheads eikels. Dan maakt het me nog weinig uit wat voor metal ze luisteren. Ik heb gewoon een hekel aan de meeste mensen en daar zijn degenen die naar metal luisteren echt geen uitzondering op... Metal maakt mensen echt niet toffer of intelligenter ofzo Zenial |
|
quote: Net het tegenovergestelde eigenlijk. Vooral die hele "jij luisterd niet naar [uber-true-blek/det band], maar naar [iets anders], dus je bent een loser" -mentaliteit is gewoon debiel. dat heb je volgens mij niet in de rest van de maatschappij. |
|
quote: Da's maar een van de irritatiefactoren bij metalheads. Je hebt ook nog de "Ik hoef me niet te gedragen want ik luister naar metal" eikels, de "ik ben gaaf want ik drink veel" kneuzen, de "kijk mij eens alternatief zijn" metal newbees, enz enz enz... Zenial |
|
Sinds waneer laat een metalliefhebber zich door zo'n opgefokte danoontje powerrrr!! sukkel het pis lauw maken?? Als ik alles op de bek zou slaan/ cq slopen wat mij irriteert dan mocht een dag wel 40 uur tellen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: erg interessant, maar vergeet je de groep die van werkelijk ELKE power/heavy/whatever band iets Gays weet te maken niet? ik denk aan bedenksels als Ramm-a-gay, manogay, stratogayius, gayerfall... etc... so much for acceptatie... Bruce Banner |
|
quote: Stoer... |
|
quote: He verrek onze afvallige nederlander is er ook weer.. Hoe is het met je fristi verslaving?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Afvalig ? nederlander ? fristi ? verslaving ? Heb je weer wiet bij je frosties gedaan ? |
|
Luister Immortal en drink bier! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Nee da's juist erg grappig En je vergeet Evergay, Edgay, Iron Gayden, Annihigaytor, Gayer, Blind Gaydian, Running Gays, Sonata Gaytica... Zenial |
|
quote: lol 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Gayhem Je kan me de bout hachelen! |
|
Blind Guardian vind ik anders een beste band. Neem dan die blackmetal mongolen met hun schmink. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hehehe volgens mij is er gewoon helemaal geen acceptatie van metalheads onder elkaar Zenial |
|
Uit het mystieke brein van Zenial: *drumrolllll* Gay-Pride-ial Bruce Banner |
|
quote:Behalve als we "guess the gender" doen |
|
Ik vind het wel positief als mensen al wat langer in de metalscene meegaan, kun je boeiende gesprekken mee hebben. Zelf heb ik ook niet de behoefte om ontzettend veel irrelevante oninteressante mensen te kennen en zo, dus ik pas zeker op concerten een bekrompen selectie-op-bandshirt/leeftijd toe. Not my loss... Idd, de mensen die het nog steeds uberstoer vinden om zoveel mogelijk bier te drinken genieten ook weinig respect van mij. Serieuze metalheads krijgen al mijn respect, bier en partymetalheads wat minder (maar het zijn nog steeds metalheads, dus in die zin zijn het allemaal toffe mensen hoor, daar niet van). |
|
Gay, ik maak geen onderscheid tussen metalheads en andere mensen. Iedereen houdt van mij, dus houd ik ook van iedereen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |