IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-12-2013 17:59 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Krijg zo'n "Jambers"-gevoel bij dit...

"... overdag is hij een metalhead, maar 's nachts...."


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 27-12-2013 21:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2013 17:37 schreef Hypnos het volgende:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/ookdatnog/MV_131226_IB_MyLittlePony





...


Harde baas.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 10-07-2014 17:41 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Toen ik de post schreef ging het er heel anders aan toe (in zoverre ik het kon zien) dan nu.

Nu hoeft men niet vreemd op te kijken als er death metal t-shirts te zien zijn bij een dance event of zelfs een rap concert. Wat dat betreft is die verdraagzaamheid gedurende jaren flink gegroeid bij metalheads onderling. Wat ik alleen maar als positief kan beschouwen.

Al zijn er nog steeds hier en daar wat scheve gezichten te zien als je zegt dat je bijvoorbeeld van rap houdt maar dat zijn meestal de zeldzame puristen, het overgrote deel zal er geen biet om kunnen schelen.

Toentertijd was die ervaring anders, ondanks de Nu-metal golf van een aantal jaren daarvoor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2014 17:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik ben niet meer (zoals vroeger) selectief op basis van muzieksmaak.
Dat is best jammer eigenlijk. Nu erger ik me namelijk steendood aan de marginaliteit bij metalheads.


Vroeger was het leuker.



signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-07-2014 18:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 10 juli 2014 17:41 schreef grindcore het volgende:
of zelfs een rap concert.



true player in the game.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-07-2014 21:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ga niet meer zo vaak naar concerten, dat scheelt een hoop gedoe.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-07-2014 21:27]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-07-2014 7:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 juli 2014 21:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ga niet meer zo vaak naar concerten, dat scheelt een hoop gedoe.





Dat accepteer ik van je.


Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2014 8:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2014 17:41 schreef grindcore het volgende:

Nu hoeft men niet vreemd op te kijken als er death metal t-shirts te zien zijn bij een dance event of zelfs een rap concert. Wat dat betreft is die verdraagzaamheid gedurende jaren flink gegroeid bij metalheads onderling.
Ik volg je niet. Bij dergelijke events staat de metal(mode)politie te checken of er geen metalheads naar binnengaan, en zowel dan worden er scenepoints ingetrokken?
Als we even veronderstellen dat ik een 'metalhead', wat dat ook precies zou moeten zijn, ben, en ik wil controleren of er geen mede metalheads bij dance-feestjes lopen, want die vind ik stom; en dat doe ik aan de hand van het kijken watvoor T-shirt iedereen aanheeft, dan moet ik daar zelf toch ook zijn.
Volgens mij is het gehele eiereneten dat jij een aapje en een dramaqueen bent.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2014 9:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het woord "grindcore" maakt duidelijk iets los bij Kvellie


signature


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2014 11:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 8:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik volg je niet. Bij dergelijke events staat de metal(mode)politie te checken of er geen metalheads naar binnengaan, en zowel dan worden er scenepoints ingetrokken?


Misschien wel. Vertel eens, hoe werkt dat eigenlijk?

quote:

Als we even veronderstellen dat ik een 'metalhead', wat dat ook precies zou moeten zijn, ben, en ik wil controleren of er geen mede metalheads bij dance-feestjes lopen, want die vind ik stom; en dat doe ik aan de hand van het kijken watvoor T-shirt iedereen aanheeft, dan moet ik daar zelf toch ook zijn.


Knap van jou zeg. Here's a banana

quote:

Volgens mij is het gehele eiereneten dat jij een aapje en een dramaqueen bent.

NEXT!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2014 12:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nee downtje, het nu niet omdraaien. Jij houdt een warrig inconsistent verhaal. Ik vraag jou hoe jij jou eigen ideeën ziet. Nou niet antwoorden met een wedervraag.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2014 12:41 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 12:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Nee downtje, het nu niet omdraaien. Jij houdt een warrig inconsistent verhaal. Ik vraag jou hoe jij jou eigen ideeën ziet. Nou niet antwoorden met een wedervraag.

Leer lezen want volgens mij had ik dat al uitgelegd.

En ik zag inderdaad wel een vraag maar ik heb niet zo'n zin om die te beantwoorden als ik eerst een regen aan persoonlijke aanvallen moet doorstaan.

Met andere woorden: Eat shit.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 11-07-2014 12:44]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-07-2014 12:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Maar even serieus, wat boeit de vermeende "acceptatie van metalheads onder elkaar"? Geen ene moer toch?

*SLOTJUH!


Boeiender


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2014 12:50 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Mijn idee. Topic loopt al te lang en er wordt nauwelijks aangevuld.

SLOTJUH


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2014 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Veel "metalheads" voelen zich niet geaccepteerd en gaan dat dan overcompenseren bij elkaar. Tsja

Andere "metalheads" willen juist niet meedoen met de massa, maar komen dikwijls in een massa terecht van andere "metalheads" die niet willen meedoen met de massa. Dan krijg je een massa van niet-willen-meedoeners waarbij sommigen dan ook weer niet willen meedoen en dat uiten door weer mee te doen met de eerste massa. Tsja


Lekker uniek zijn, zoals iedereen.


signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 13:06 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Ik heb eigenlijk eens op het punt gestaan een topic te openen over een onderwerp dat er sterk tegen aanleunt. Toch maar niet gedaan, omdat ik geen serieuze reacties verwachtte. Je post, met de vermelding van scheve blikken e.d., deed me namelijk erg denken aan wat ik zelf al vaak genoeg meegemaakt heb op concerten. Ik ben echt al vaak uitgelachen op concerten, omdat ik een er te onschuldig uitziend meisje ben, blijkbaar. Ongelofelijk hoeveel types er nog zijn op concerten die het nodig vinden verwijzingen naar K3 te maken, of te vragen of ik die of die band wel ken, hard te lachen als ik eens zeg dat ik een bepaalde band niet ken, vragen of ik naar Abba luister, en zo kan ik wel even doorgaan. Ik heb eens van een bepaalde band gezegd (ergens op een eventpagina op Facebook) dat ik de zanger sexy vond; je kan je niet voorstellen hoeveel opmerkingen ik daarna gekregen heb dat ik enkel naar die muziek luister omdat ik geil op langharige mannen. Heel veel types hebben het er nog zeer moeilijk mee dat een vrouw (die geen zwartgeverfd haar of andere typische uiterlijke kenmerken vertoont) even veel van muziek kan kennen als zij. Ik hoef me daar natuurlijk niet al te veel van aan te trekken en kan omgaan met de mensen die wel leuk zijn, maar als ik op één avond/weekend te veel van dergelijke opmerkingen krijg kan dat wel wat afdoen aan de sfeer. Wat 'acceptatie van metalheads onder elkaar' betreft: wel, het zou leuk zijn als vrouwen ook gewoon zouden mogen meespelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 11-07-2014 13:06]


Willekeur en dictatuur!


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2014 13:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lijdend voorwerp zou zeggen: Ik wil eerst een foto zien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2014 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en een bron



signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 13:29 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 juli 2014 13:24 schreef spectre het volgende:
Lijdend voorwerp zou zeggen: Ik wil eerst een foto zien

Met die comment leg je de vinger net op de zere plek


Willekeur en dictatuur!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2014 13:33 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 13:06 schreef Hérésie het volgende:
Ik ben echt al vaak uitgelachen op concerten, omdat ik een er te onschuldig uitziend meisje ben, blijkbaar.


Oh? Dit is voor mij een nieuw fenomeen. In zoverre ik het kan zien, hebben vrouwen net zo goed een plek in de scene net als ieder ander (death -en black metal). En ik heb genoeg "lieve meisjes" gezien die er gewoon tussen staan. Maar nooit mee mogen maken dat vrouwen als zodanig uitgelachen worden door mannen omdat zij ook van metal houden. Eerder andersom, zowat aangereden worden.

Mocht ik het wel aanschouwen dan zou ik daar zeker iets over zeggen.

quote:

Ongelofelijk hoeveel types er nog zijn op concerten die het nodig vinden verwijzingen naar K3 te maken, of te vragen of ik die of die band wel ken, hard te lachen als ik eens zeg dat ik een bepaalde band niet ken, vragen of ik naar Abba luister, en zo kan ik wel even doorgaan.


Heel erg apart. Mag ik vragen waar je dan zoal gaat? Aan deze kant van het land zie ik dit absoluut niet gebeuren.

quote:

Ik heb eens van een bepaalde band gezegd (ergens op een eventpagina op Facebook) dat ik de zanger sexy vond; je kan je niet voorstellen hoeveel opmerkingen ik daarna gekregen heb dat ik enkel naar die muziek luister omdat ik geil op langharige mannen.


Mja, seksualiteit van vrouwen worden door een bepaalde groep mannen als gevaarlijk gezien. Weinig van aantrekken.

quote:

Heel veel types hebben het er nog zeer moeilijk mee dat een vrouw (die geen zwartgeverfd haar of andere typische uiterlijke kenmerken vertoont) even veel van muziek kan kennen als zij. Ik hoef me daar natuurlijk niet al te veel van aan te trekken en kan omgaan met de mensen die wel leuk zijn, maar als ik op één avond/weekend te veel van dergelijke opmerkingen krijg kan dat wel wat afdoen aan de sfeer. Wat 'acceptatie van metalheads onder elkaar' betreft: wel, het zou leuk zijn als vrouwen ook gewoon zouden mogen meespelen.

Mja, als gekleurde metalhead kan ik wel zeggen dat het accepteren soms met horten en stoten gaat. Soms moet je gewoon een grote bek opzetten om te laten zien dat jij net zoveel rechten hebt als ieder ander.

Not giving a fuck is the best remedy that there is.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2014 13:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 12:50 schreef grindcore het volgende:
Mijn idee. Topic loopt al te lang en er wordt nauwelijks aangevuld.

SLOTJUH

Gezien mensen toch nog er wat over te zeggen hebben (zie bvb. Hérésie) blijft het topic open




Verder ontopic, iedereen (en reageer ook als mensen vragen je verhaal toe te lichten). En laat het gescheld achterwege, kvelgeest en eigenlijk ook iedereen.

Anders wordt er gemod.


I wish I was a butterfly


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 14:09 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 juli 2014 13:33 schreef grindcore het volgende:
In zoverre ik het kan zien, hebben vrouwen net zo goed een plek in de scene net als ieder ander (death -en black metal). En ik heb genoeg "lieve meisjes" gezien die er gewoon tussen staan. Maar nooit mee mogen maken dat vrouwen als zodanig uitgelachen worden door mannen omdat zij ook van metal houden.

Je zegt het zelf al: 'inzoverre ik kan zien'. Ik kan me voorstellen dat je het probleem niet kent omdat je er nog nooit mee geconfronteerd bent, maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Dus bovenstaande, waarmee je lijkt te zeggen dat het volgens jou niet bestaat en dat het wel aan mij zal liggen, mag je achterwege laten.

quote:
Op 11 juli 2014 13:33 schreef grindcore het volgende:
Heel erg apart. Mag ik vragen waar je dan zoal gaat? Aan deze kant van het land zie ik dit absoluut niet gebeuren.

Ik heb natuurlijk geen idee waar jij woont, maar ja, er bestaan wel zekere geografische verschillen zeg maar. Heb het zowel in België als in het buitenland al meegemaakt. Al zijn met name Nederlanders er echt erg in, en Fransen dan weer net niet.
Met de scene hangt het niet zozeer samen denk ik; ik ga voornamelijk naar black metalconcerten, maar het gebeurt evengoed op een festival als Graspop waar alle genres wat dooreen lopen. Al zal het ongetwijfeld voor sommigen grappig zijn dat een onschuldig uitziend meisje naar extreme muziek luistert. Zelf zie ik niet meteen wat daar grappig aan is (je uiterlijk/geslacht zeggen weinig over je inhoud), maar goed.

quote:
Op 11 juli 2014 13:33 schreef grindcore het volgende:
Soms moet je gewoon een grote bek opzetten om te laten zien dat jij net zoveel rechten hebt als ieder ander.

Not giving a fuck is the best remedy that there is.


Een raad waar ik vrij weinig aan heb Ik gaf zelf al aan dat ik die mensen beter gewoon uit de weg ga, maar het probleem is net dat het gebeurt door mensen waar ik zelf geen contact mee zoek. Het gaat om wildvreemden die opmerkingen maken in het passeren of waar ik bij sta omdat ik kennissen van hen ken. 'Not giving a fuck' probeer ik wel, maar wanneer dat meermaals op één weekend gebeurt is dat gewoon niet tof. Het is niet altijd gemakkelijk om dat gewoon van je af te zetten. Ik word daar boos van.


Willekeur en dictatuur!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2014 14:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2014 14:09 schreef Hérésie het volgende:
Je zegt het zelf al: 'inzoverre ik kan zien'. Ik kan me voorstellen dat je het probleem niet kent omdat je er nog nooit mee geconfronteerd bent, maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Dus bovenstaande, waarmee je lijkt te zeggen dat het volgens jou niet bestaat en dat het wel aan mij zal liggen, mag je achterwege laten.


Ik ben een man en ik kan inderdaad niet spreken dat ik dezelfde problemen heb mogen mee maken, dit ten eerste.

Ten tweede, in tegenstelling tot waar jij vanuit gaat, zeg ik juist niet dat het niet bestaat. Het per definitie ervan uit gaan ik jou niet geloof omdat ik geen herkenning en erkenning heb gegeven, wil nog niet zeggen dat ik jou tot leugenaar bestempel.

Sterker nog, Ik geloof best dat het bestaat ondanks dat ik het zelf niet mogen aanschouwen. En van de vrouwen die ik ken die actief naar concerten gaan, heb ik niet als zodanig zulke signalen mogen vernemen. Ik ben dan ook negatief verbaast dat jij daar last van hebt.

quote:

Ik heb natuurlijk geen idee waar jij woont, maar ja, er bestaan wel zekere geografische verschillen zeg maar. Heb het zowel in België als in het buitenland al meegemaakt. Al zijn met name Nederlanders er echt erg in, en Fransen dan weer net niet.
Met de scene hangt het niet zozeer samen denk ik; ik ga voornamelijk naar black metalconcerten, maar het gebeurt evengoed op een festival als Graspop waar alle genres wat dooreen lopen. Al zal het ongetwijfeld voor sommigen grappig zijn dat een onschuldig uitziend meisje naar extreme muziek luistert. Zelf zie ik niet meteen wat daar grappig aan is (je uiterlijk/geslacht zeggen weinig over je inhoud), maar goed.


Mja, ik heb geen ervaring met de Belgische metal scene dus ik zal dit ter kennisgeving aannemen.

Hier in Nederland kunnen vrouwen over het algemeen zonder veel gedoe gewoon naar concerten gaan zonder raar aangekeken te worden. Met name black metal concerten worden door veel vrouwen bezocht en worden als zodanig geaccepteerd.

quote:

Een raad waar ik vrij weinig aan heb Ik gaf zelf al aan dat ik die mensen beter gewoon uit de weg ga, maar het probleem is net dat het gebeurt door mensen waar ik zelf geen contact mee zoek. Het gaat om wildvreemden die opmerkingen maken in het passeren of waar ik bij sta omdat ik kennissen van hen ken. 'Not giving a fuck' probeer ik wel, maar wanneer dat meermaals op één weekend gebeurt is dat gewoon niet tof. Het is niet altijd gemakkelijk om dat gewoon van je af te zetten. Ik word daar boos van.


Als je verwacht dat er een 'how-to' is te beschrijven over hoe je met bekrompen mensen om moet gaan in een paar zinnen dan moet ik jou helaas teleurstellen.

Het totaal niets van aantrekken is eigenlijk het enige en het meest straight-forward advies wat er te geven valt zonder daar jezelf en anderen schade mee te berokkenen.

Wat had je anders gewild, een spreuk waarmee het allemaal verdwijnt?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2014 14:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 juli 2014 12:41 schreef grindcore het volgende:
Leer lezen want volgens mij had ik dat al uitgelegd.

En ik zag inderdaad wel een vraag maar ik heb niet zo'n zin om die te beantwoorden als ik eerst een regen aan persoonlijke aanvallen moet doorstaan.

Met andere woorden: Eat shit.
Nee, dat doe je niet.
Nogmaals: Hoe zie jij het voor je dat metalheads metalheads raar aankijken omdat zij, de ander (al dan niet in een (death) metal-shirt), rondlopen op een niet-metal event? Daarvoor moet de ander toch ook daar aanwezig zijn? Is het dan niet een contradictie met jezelf om de ander raar aan te kijken omdat hij hetzelfde gedrag vertoont als jij? Of heb jij soms een bijzondere schizofrene aandoening?

quote:
Op 11 juli 2014 12:50 schreef grindcore het volgende:
Mijn idee. Topic loopt al te lang en er wordt nauwelijks aangevuld.

SLOTJUH
Waarom doe je dan de moeite om na jaren hier weer eens te posten in dit topic? Theatrale persoonlijkheidsstoornis?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-07-2014 14:57 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 juli 2014 14:43 schreef grindcore het volgende:
Sterker nog, Ik geloof best dat het bestaat ondanks dat ik het zelf niet mogen aanschouwen. En van de vrouwen die ik ken die actief naar concerten gaan, heb ik niet als zodanig zulke signalen mogen vernemen. Ik ben dan ook negatief verbaast dat jij daar last van hebt.

Ok dan

quote:
Op 11 juli 2014 14:43 schreef grindcore het volgende:
Hier in Nederland kunnen vrouwen over het algemeen zonder veel gedoe gewoon naar concerten gaan zonder raar aangekeken te worden. Met name black metal concerten worden door veel vrouwen bezocht en worden als zodanig geaccepteerd.

We moeten het ook niet meer gaan opblazen dan nodig - ik kan ook gewoon naar concerten gaan, het is niet dat ik elke keer lastiggevallen/'niet geaccepteerd' word. Ik krijg ook niet altijd en overal ververlende opmerkingen - gelukkig maar. Het zijn de keren dat het wel gebeurt dat ik me eraan kan ergeren, maar ik besef uiteraard ook dat de meeste mensen geen commentaar geven, dat het maar enkele rotte appels zijn. Dat ik het probleem even wou aankaarten betekent niet dat ik het zelf niet kan relativeren. (Nouja, toegegeven, misschien kan het ik nog wel iets minder relativeren dan nodig, gewoon uit ergernis.)


quote:
Op 11 juli 2014 14:43 schreef grindcore het volgende:
Als je verwacht dat er een 'how-to' is te beschrijven over hoe je met bekrompen mensen om moet gaan in een paar zinnen dan moet ik jou helaas teleurstellen.

Wat had je anders gewild, een spreuk waarmee het allemaal verdwijnt?

Maar... ik had je toch helemaal niet om een oplossing gevraagd? Ik vroeg niet om advies genre 'gewoon niks van aantrekken', en ook niet om een spreuk waarmee het allemaal verdwijnt. Ik wees gewoon op iets dat me stoort, deels in de hoop dat het probleem identificeren al voor enige verbetering, hoe klein ook, kan zorgen; deels om een ergernis te uiten. Moet kunnen, nee?


Willekeur en dictatuur!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen