IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Top 10 van 2003 Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-03-2003 11:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Meeeeeer lijstjes!

Wat vind je tot nu toe de tien beste cds van dit jaar? Mijn favo's:

1) Septic Flesh - Sumerian Daemons
2) Cradle of Filth - Damnation and a Day
3) Lacrimosa - Echos
4) Ceremonial Castings - Midnight Deathcult Phenomena
5) Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil
6) Old Man's Child - In Defiance of Existence
7) God Dethroned - Into the Lungs of Hell
8) Emperor - Scattered Ashes - A Decade of Emperial Wrath
9) Katatonia - Viva Emptiness
10) Opeth - Damnation

Zenial

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2003 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb gister de cd van Tenacious D gekocht, dan wel geen metal maar wel super gaaf. Die gast heeft best een goede stem. Alleen dat nummer dat Dio te4 oud zou worden, dat vind ik dus echt niet kunnen!! Dio rocks

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-03-2003 12:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 11:43 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb gister de cd van Tenacious D gekocht, dan wel geen metal maar wel super gaaf. Die gast heeft best een goede stem. Alleen dat nummer dat Dio te4 oud zou worden, dat vind ik dus echt niet kunnen!! Dio rocks

Is dat die gast met die eigen tv-serie? (uitgezonden op een van de publieke zenders, vanaf vorige week geloof ik) ..

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-03-2003 12:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik geloof niet dat er al veel boeiends was uitgekomen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-03-2003 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 12:03 schreef Valorian666 het volgende:
Is dat die gast met die eigen tv-serie? (uitgezonden op een van de publieke zenders, vanaf vorige week geloof ik) ..

dat zou ik niet weten, het zijn iig twee veertigers met een beetje overgewicht, een soort van jay and silent bob maar dan anders

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-03-2003 12:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind God Dethroned wel erg goed, verder weet ik het nog niet zo...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-03-2003 12:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 maart 2003 12:16 schreef Inside-Lie het volgende:

Ja die God Dethroned is inderdaad verrassend goed. Ik vond er sinds The Christhunt weinig meer aan, maar die nieuwe is weer best lekker!

Zenial

ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 21-03-2003 12:28 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Ook maar ff een Power Metal Top 10 van 2003 dan:

xxxxxxxxx
Oke, ik heb hem al weggehaald. Wijzig de topictitel dan effe en vermeld de stijl erbij ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door ToxicTrace op 21-03-2003 13:29]

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-03-2003 12:33 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 21 maart 2003 12:27 schreef Zenial het volgende:
Ja die God Dethroned is inderdaad verrassend goed. Ik vond er sinds The Christhunt weinig meer aan, maar die nieuwe is weer best lekker!

Ik vind al hun werk erg goed, alleen The Ravenous viel een ietsje tegen!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-03-2003 12:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 maart 2003 12:28 schreef ToxicTrace het volgende:
Ook maar ff een Power Metal Top 10 van 2003 dan:

Iiiuuuw nee dat was de bedoeling niet van dit topic!

[offtopic]
Dude, je usericon! Een 140 Kb BMP file die gerenamed is naar .jpg? Ga dat ding eens fatsoenlijk naar jpg converteren en resizen, dat scheelt weer minstens 135 Kb downloaden voor iedereen hier...

Zenial

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-03-2003 12:59 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Pffft... ik kom echt nog niet aan 10 cd's !!
Ik vergeet er ook zeker wel een paar, maar tot nu toe deze :

*) Opeth - Damnation
*) Defleshed - Royal Straight Flesh
*) The Haunted - One Kill Wonder
*) Blood Red Throne - Affliated With The Suffering (of is die nog van vorig jaar ??)

En ik ben zééééér benieuwd naar de nieuwe Infernäl Mäjesty die dit jaar uit komt !!

BLASTBEATS FOREVER

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2003 13:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 12:59 schreef EvilPietje het volgende:

En ik ben zééééér benieuwd naar de nieuwe Infernäl Mäjesty die dit jaar uit komt !!

Ja???
Vette band, veel te onbekend!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-03-2003 13:12 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Mijn lijst zover is:

1. Katatonia - Viva Emptiness
2. The Old Dead Tree - The Nameless Disease
3. The Provenance - Still At Arms Length
4. Forest Stream - Mortal Tears Of Solitude
5. Opeth - Damnation
6. Cradle Of Filth - Damnation And A Day
7. The Gathering - Souvenirs
8. Masterplan - Masterplan
9. Kamelot - Epica
10. The Loveless - Star Rover (ok laat 2002 dat wel maar rete goed (ex-Saturnus bandleden)

maar hopelijk komt er nog veel meer moois dit jaar!

I Find That I Am Not There...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 21-03-2003 13:18 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja???
Vette band, veel te onbekend!

Check hun site, daar staan een paar demo's van het nieuwe album. Het beloofd veel goeds !!

Ja, ik snap er ook geen reet van dat ze niet bekender zijn. Als je die recensie ook las in de Aardschok van de vorige cd (Unholier Than Thou), die was echt om te janken !!!

Kortom : mijn favoriete band, wat mijn user-icon ook verraad natuurlijk

BLASTBEATS FOREVER

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-03-2003 13:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

1. Dark Sanctuary - L'être las - l'envers du miroir
2. Darkthrone - Hate Them

Zijn er nog meer cd's uitgekomen dan dit jaar

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-03-2003 13:21 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ja! Cradle of Filth - Damnation and a Day

Don't blush when I rip you open

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2003 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 13:20 schreef Claw het volgende:
1. Dark Sanctuary - L'être las - l'envers du miroir

Zijn er nog meer cd's uitgekomen dan dit jaar

Hey, is ie al uit?
Hoe is ie ???

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-03-2003 13:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 maart 2003 13:22 schreef Jenje het volgende:
Hey, is ie al uit?
Hoe is ie ???

De boxset heerscht! En hij is minstens zo goed als De Lumiere...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-03-2003 14:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmmm in december zijn veel goede platen uitgekomen, die helaas niet meer in mijn 2002 lijstje konden. Tjah, ik ga ze ook weer niet meenemen naar 2003 ...

Verder is er bijzonder weinig interessants uitgekomen de laatste maanden, maar ik verwacht veel van de nieuwe Deströyer 666 mini, usurper, autopsy torment en daarnaast heeft lord weird slow feg ook een leuke plaat gemaakt.

Maar, ik gok op "puppet master" van king als plaat van het jaar, maar die komt pas in september !!

Ik, Wil Schuurman

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2003 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 13:24 schreef Claw het volgende:
De boxset heerscht! En hij is minstens zo goed als De Lumiere...
Damn .. ikke wille

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-03-2003 14:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2003 12:16 schreef Inside-Lie het volgende:
het is een verbetering ten opzichte van ravenous maar hij haalt t nog lang niet bij the grand grimoire om maar te zwijgen over bloody blasphemy.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 21-03-2003 15:14 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 21 maart 2003 13:12 schreef rvanderholst het volgende:
Mijn lijst zover is:

6. Cradle Of Filth - Damnation And A Day
9. Kamelot - Epica

maar hopelijk komt er nog veel meer moois dit jaar!

Tering, noem je dat de beste albums van 2003. Ik ben zelf aardige cradle fan maar dit nieuwe album zuigt ongelovelijk veel. En als je echt een goede cd wil luisteren koop dan The Fourth Legay in plaats van dit kutalbum.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 21-03-2003 19:11 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

allemaal rrrrrrotzooi

Trieste gast

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-03-2003 19:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

natuurlijk de demo van Intestterror

ik heb um alleen nog niet gehoord

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-03-2003 21:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb volgens mij nog geen enkele cd uit 2003 willen kopen tot nu toe...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-03-2003 21:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zo ontzettend veel is er dit jaar toch ookal niet uitgebracht...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com