|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb gister de cd van Tenacious D gekocht, dan wel geen metal maar wel super gaaf. Die gast heeft best een goede stem. Alleen dat nummer dat Dio te4 oud zou worden, dat vind ik dus echt niet kunnen!! Dio rocks |
|
quote: Is dat die gast met die eigen tv-serie? (uitgezonden op een van de publieke zenders, vanaf vorige week geloof ik) .. |
|
ik geloof niet dat er al veel boeiends was uitgekomen. |
|
quote: dat zou ik niet weten, het zijn iig twee veertigers met een beetje overgewicht, een soort van jay and silent bob maar dan anders |
|
Ik vind God Dethroned wel erg goed, verder weet ik het nog niet zo... |
|
quote: Ja die God Dethroned is inderdaad verrassend goed. Ik vond er sinds The Christhunt weinig meer aan, maar die nieuwe is weer best lekker! Zenial |
|
Ook maar ff een Power Metal Top 10 van 2003 dan: xxxxxxxxx Oke, ik heb hem al weggehaald. Wijzig de topictitel dan effe en vermeld de stijl erbij ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door ToxicTrace op 21-03-2003 13:29] |
|
quote: Ik vind al hun werk erg goed, alleen The Ravenous viel een ietsje tegen! |
|
quote: Iiiuuuw nee dat was de bedoeling niet van dit topic! [offtopic] Dude, je usericon! Een 140 Kb BMP file die gerenamed is naar .jpg? Ga dat ding eens fatsoenlijk naar jpg converteren en resizen, dat scheelt weer minstens 135 Kb downloaden voor iedereen hier... Zenial |
|
Pffft... ik kom echt nog niet aan 10 cd's !! Ik vergeet er ook zeker wel een paar, maar tot nu toe deze : *) Opeth - Damnation *) Defleshed - Royal Straight Flesh *) The Haunted - One Kill Wonder *) Blood Red Throne - Affliated With The Suffering (of is die nog van vorig jaar ??) En ik ben zééééér benieuwd naar de nieuwe Infernäl Mäjesty die dit jaar uit komt !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ja??? Vette band, veel te onbekend! |
|
Mijn lijst zover is: 1. Katatonia - Viva Emptiness 2. The Old Dead Tree - The Nameless Disease 3. The Provenance - Still At Arms Length 4. Forest Stream - Mortal Tears Of Solitude 5. Opeth - Damnation 6. Cradle Of Filth - Damnation And A Day 7. The Gathering - Souvenirs 8. Masterplan - Masterplan 9. Kamelot - Epica 10. The Loveless - Star Rover (ok laat 2002 dat wel maar rete goed (ex-Saturnus bandleden) maar hopelijk komt er nog veel meer moois dit jaar! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Check hun site, daar staan een paar demo's van het nieuwe album. Het beloofd veel goeds !! Ja, ik snap er ook geen reet van dat ze niet bekender zijn. Als je die recensie ook las in de Aardschok van de vorige cd (Unholier Than Thou), die was echt om te janken !!! Kortom : mijn favoriete band, wat mijn user-icon ook verraad natuurlijk BLASTBEATS FOREVER |
|
1. Dark Sanctuary - L'être las - l'envers du miroir 2. Darkthrone - Hate Them Zijn er nog meer cd's uitgekomen dan dit jaar Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja! Cradle of Filth - Damnation and a Day Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hey, is ie al uit? Hoe is ie ??? |
|
quote: De boxset heerscht! En hij is minstens zo goed als De Lumiere... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmmm in december zijn veel goede platen uitgekomen, die helaas niet meer in mijn 2002 lijstje konden. Tjah, ik ga ze ook weer niet meenemen naar 2003 ... Verder is er bijzonder weinig interessants uitgekomen de laatste maanden, maar ik verwacht veel van de nieuwe Deströyer 666 mini, usurper, autopsy torment en daarnaast heeft lord weird slow feg ook een leuke plaat gemaakt. Maar, ik gok op "puppet master" van king als plaat van het jaar, maar die komt pas in september !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Damn .. ikke wille |
|
quote:het is een verbetering ten opzichte van ravenous maar hij haalt t nog lang niet bij the grand grimoire om maar te zwijgen over bloody blasphemy. |
|
quote: Tering, noem je dat de beste albums van 2003. Ik ben zelf aardige cradle fan maar dit nieuwe album zuigt ongelovelijk veel. En als je echt een goede cd wil luisteren koop dan The Fourth Legay in plaats van dit kutalbum. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
allemaal rrrrrrotzooi Trieste gast |
|
natuurlijk de demo van Intestterror ik heb um alleen nog niet gehoord |
|
Ik heb volgens mij nog geen enkele cd uit 2003 willen kopen tot nu toe... |
|
zo ontzettend veel is er dit jaar toch ookal niet uitgebracht... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |