IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Top 10 van 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 22:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

weleens van de edit knop gehoord?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DeathGrinder Merijn
Usericon van DeathGrinder Merijn
Posted 12-12-2003 22:20 by DeathGrinder Merijn Wijzig reactieProfiel van DeathGrinder MerijnQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 22:14 schreef Chelman het volgende:
weleens van de edit knop gehoord?
Jawel, maar die paste er niet bij, dus..

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 12-12-2003 22:50 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 15:35 schreef dr. brain het volgende:
in no particular order,

Burst – Life On Prey
The Crown – Possessed 13
Alchemist – Austral Alien
Soilwork – Figure Number Five
Septic Flesh – Sumerian Daemons
Katatonia – Viva Emptiness
Zyklon – Aeon
Vader – Blood mcd
Burnt By The Sun - Perfect Is the Enemy of the Good
Enslaved – Below The Lights

en hoppa, ik flikker Vader eruit voor de laatste sensatie die ik tegenkwam. "Cult Of Luna - Beyond", sjesusss, ik zit al een tijd te wachten op de 'opvolger' van 'Through Silver In Blood van Neurosis, ik twijfel niet langer, dit is 'em!! Pfiew wat een goeie plaat....

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2003 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Between the Buried and Me en December al gehoord?

Die zul je ook vast waarderen

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 12-12-2003 23:24 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 23:18 schreef Jenje het volgende:

Zijn dat bands? Welk label?

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 23:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 23:24 schreef dr. brain het volgende:
Zijn dat bands? Welk label?

http://www.betweentheburiedandme.com/

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 12-12-2003 23:28 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:

December, nog een Earache band, het label krabbelt weer naar boven de laatste tijd merk ik....

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 12-12-2003 23:33 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:

aaah, d'r gaat een klein wereldje voor me open, wat een goeie recensies krijgen ze allemaal, nog meer tips?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 1:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 22:50 schreef dr. brain het volgende:
en hoppa, ik flikker Vader eruit voor de laatste sensatie die ik tegenkwam. "Cult Of Luna - Beyond", sjesusss, ik zit al een tijd te wachten op de 'opvolger' van 'Through Silver In Blood van Neurosis, ik twijfel niet langer, dit is 'em!! Pfiew wat een goeie plaat....
Check ook hun zelfgenaamde debuutalbum!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 23:33 schreef dr. brain het volgende:
aaah, d'r gaat een klein wereldje voor me open, wat een goeie recensies krijgen ze allemaal, nog meer tips?

- dillinger escape plan
- burnt by the sun
- coalesce

dit haal ik van de bio van december, de laatste ken ik zelf niet ..

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 12:10 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 9:39 schreef Jenje het volgende:
- dillinger escape plan
- burnt by the sun
- coalesce

ja allemaal bekend bij mij en ook allemaal bekend bij Relapse

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-12-2003 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 9:39 schreef Jenje het volgende:
- dillinger escape plan
- burnt by the sun
- coalesce

Als je va DEP houdt moet je zeker Into The Moat checken!

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-12-2003 13:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

dillinger escape plan is een

ze hebben ook een nummer van aphex twin op een e.p. Klinkt erg gaaf

Suck my piss

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 23:33 schreef dr. brain het volgende:
The Red Chord
Botch
Beecher
As I Lay Dying

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-12-2003 16:16]

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 16:21 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:12 schreef NecRobert het volgende:
The Red Chord
Botch
Beecher
As I Lay Dying

hhmm, begint allemaal wel heel metalcore, emo ( ), ik haat vooral de term, te worden....begon allemaal met Cult Of Luna en het begint zich te verwijderen, hehe, niet erg hoor...The Red Chord ken ik niet, zal ik eens checken

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 13-12-2003 16:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 13:48 schreef skullfuck het volgende:
dillinger escape plan is een

Die ken ik van hun debut. Velen doen er heel wild over maar mij kan het echt nie boeien.
En ik doe nochthans m'n best. Waar mis ik iets?

mvg wk10

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 16:25 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:24 schreef windkracht10 het volgende:
Die ken ik van hun debut. Velen doen er heel wild over maar mij kan het echt nie boeien.

wacht maar tot je ze live ziet......total chaos, je moet ervan houden.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:12 schreef NecRobert het volgende:
The Red Chord
Botch
Beecher
As I Lay Dying

Asi lay dying vond ik te onsamenhangend, de melodie was volledige verdwenen, jammer

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:24 schreef windkracht10 het volgende:
Probeer hun full-length "Calculating Infinity" eens (een paar keer). Totally fucking insane!!
Ik heb ze helaas nog niet live gezien. Mochten ze ergens in Nederland spelen, dan ben ik zeker van de partij!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:34 schreef Jenje het volgende:
Asi lay dying vond ik te onsamenhangend, de melodie was volledige verdwenen, jammer
Past misschien niet in dit rijtje thuis, maar vond 'm toch wel noemenswaardig.
Is meer Zweedse thrash met een metal/hardcore/emo inslag. Ik vind het een zeer goeie band!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:41 schreef NecRobert het volgende:
Past misschien niet in dit rijtje thuis, maar vond 'm toch wel noemenswaardig.
Is meer Zweedse thrash met een metal/hardcore/emo inslag. Ik vind het een zeer goeie band!
Ik vind December dan stukken beter ....

En als we recht toe recht aan gaan : Disfear, nieuwe album is lekker en gevarieerd voor crust

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:42 schreef Jenje het volgende:
Ik vind December dan stukken beter ....

En als we recht toe recht aan gaan : Disfear, nieuwe album is lekker en gevarieerd voor crust
Chack out de nieuwe Aardschok bij "Oudjes op CD". Daar staat dat die opnieuw uitgebrachte December plaat rotzooi is. Kan ik me niet voorstellen.

Ontopic: Ik zal eens proberen een top 10 samen te stellen...mag een top 20 ook?? Ik vond dit namelijk een behoorlijk topjaar!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:45 schreef NecRobert het volgende:
Chack out de nieuwe Aardschok bij "Oudjes op CD". Daar staat dat die opnieuw uitgebrachte December plaat rotzooi is. Kan ik me niet voorstellen.
Whahaha bewijst wederom dat de Aardschok niet in staat is om verder te kijken dan de metalen plaat voor hun harses.

quote:
Ontopic: Ik zal eens proberen een top 10 samen te stellen...mag een top 20 ook?? Ik vond dit namelijk een behoorlijk topjaar!

nee 10 stuks!
en met redenering!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:52 schreef Jenje het volgende:
nee 10 stuks!
en met redenering!
nou dan maak ik wel een apart topic aan ofzo
Ik pleur nog wel wat extra namen eronder die het verdienen genoemd te worden.

DeathGrinder Merijn
Usericon van DeathGrinder Merijn
Posted 13-12-2003 20:04 by DeathGrinder Merijn Wijzig reactieProfiel van DeathGrinder MerijnQuote dit bericht

1. Cliteater - Clit 'em all
2. Cardinal - Baptized In Cum
3. Houwitser - Damage Assessment
4. Inhume - In For The Kill
5. Aborted - Goremageddon
6. Exhumed - Anatomy In Destiny
7. Pleurisy - Dazed & Deranged
8. Morbid Angel - Heretic
9. krisiun - Works Of Carnage
10. Gorerotted - Only Tools And Corpses

Dit is de mijne dan!

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com