|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
weleens van de edit knop gehoord? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en hoppa, ik flikker Vader eruit voor de laatste sensatie die ik tegenkwam. "Cult Of Luna - Beyond", sjesusss, ik zit al een tijd te wachten op de 'opvolger' van 'Through Silver In Blood van Neurosis, ik twijfel niet langer, dit is 'em!! Pfiew wat een goeie plaat.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Between the Buried and Me en December al gehoord? Die zul je ook vast waarderen |
|
quote: Zijn dat bands? Welk label? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: http://www.betweentheburiedandme.com/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: December, nog een Earache band, het label krabbelt weer naar boven de laatste tijd merk ik.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: aaah, d'r gaat een klein wereldje voor me open, wat een goeie recensies krijgen ze allemaal, nog meer tips? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:Check ook hun zelfgenaamde debuutalbum!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: - dillinger escape plan - burnt by the sun - coalesce dit haal ik van de bio van december, de laatste ken ik zelf niet .. |
|
quote: ja allemaal bekend bij mij en ook allemaal bekend bij Relapse This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Als je va DEP houdt moet je zeker Into The Moat checken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dillinger escape plan is een ze hebben ook een nummer van aphex twin op een e.p. Klinkt erg gaaf Suck my piss |
|
quote:The Red Chord Botch Beecher As I Lay Dying [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-12-2003 16:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hhmm, begint allemaal wel heel metalcore, emo ( ), ik haat vooral de term, te worden....begon allemaal met Cult Of Luna en het begint zich te verwijderen, hehe, niet erg hoor...The Red Chord ken ik niet, zal ik eens checken This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Die ken ik van hun debut. Velen doen er heel wild over maar mij kan het echt nie boeien. En ik doe nochthans m'n best. Waar mis ik iets? mvg wk10 |
|
quote: wacht maar tot je ze live ziet......total chaos, je moet ervan houden. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Asi lay dying vond ik te onsamenhangend, de melodie was volledige verdwenen, jammer |
|
quote:Probeer hun full-length "Calculating Infinity" eens (een paar keer). Totally fucking insane!! Ik heb ze helaas nog niet live gezien. Mochten ze ergens in Nederland spelen, dan ben ik zeker van de partij! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Past misschien niet in dit rijtje thuis, maar vond 'm toch wel noemenswaardig. Is meer Zweedse thrash met een metal/hardcore/emo inslag. Ik vind het een zeer goeie band! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik vind December dan stukken beter .... En als we recht toe recht aan gaan : Disfear, nieuwe album is lekker en gevarieerd voor crust |
|
quote:Chack out de nieuwe Aardschok bij "Oudjes op CD". Daar staat dat die opnieuw uitgebrachte December plaat rotzooi is. Kan ik me niet voorstellen. Ontopic: Ik zal eens proberen een top 10 samen te stellen...mag een top 20 ook?? Ik vond dit namelijk een behoorlijk topjaar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Whahaha bewijst wederom dat de Aardschok niet in staat is om verder te kijken dan de metalen plaat voor hun harses. quote: nee 10 stuks! en met redenering! |
|
quote:nou dan maak ik wel een apart topic aan ofzo Ik pleur nog wel wat extra namen eronder die het verdienen genoemd te worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Cliteater - Clit 'em all 2. Cardinal - Baptized In Cum 3. Houwitser - Damage Assessment 4. Inhume - In For The Kill 5. Aborted - Goremageddon 6. Exhumed - Anatomy In Destiny 7. Pleurisy - Dazed & Deranged 8. Morbid Angel - Heretic 9. krisiun - Works Of Carnage 10. Gorerotted - Only Tools And Corpses Dit is de mijne dan! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |