|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
De tijd zal het leren zeggen ze wel is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zou die eigenlijk wel weten dat dit covers zijn |
|
(offtopic) @Murdering Monk tempo of the damned komt morgen je kant op ! *woensdag heeft u hem in de bus *hoop ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
@ Orion |
|
Wat zijn dat voor een illegale praktijken hier! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: HammelFall At the and of the Rainbow wist ik niet dat het een cover is Cradle of Filth Hallowed be thy name Weet ik wel maar vindt deze mooier dan het origeneel van Iron Maiden [Dit bericht is gewijzigd door Eye's Only op 29-12-2003 20:33] To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: Welk een godslasterlijke taal.... HEIDEN!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: |
|
@Staalman: leuk toeval |
|
quote: Pomtiedom... wat nou afgesproken werk *fluit verder* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Iedereen heeft zijn eigen mening over somigge nummers To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote:SOMMIGE nummers zijn ook gewoon helemaal niet geschikt voor coverwerk, en de meeste Maiden-liefhebbers zullen het met mij eens zijn als ik zeg dat Maiden ZELDEN goed gecoverd wordt! trouwens: Geef eens je top 10 van 2003, dan bedoelen we dus albums die uitgebracht zijn IN 2003 |
|
Van album's weet ik het niet To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Laat maar, als je nog niet eens fatsoenlijk de namen van bands kunt schrijven. Ga eerst nog even een poosje echte muziek luisteren voordat je nog meer "foute" uitspaken doet.... Enne... albums, je weet wel dat zijn schijfjes waar allerlei nummers van dezelfde artiest op staan, je kunt ze kopen bij de cd-winkel. Als je ze dan niet down-load maar koopt weet je tenminste wat waarbij hoort, en zodoende kun je een jaarlijstje maken [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-12-2003 23:06] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Ik zou graag willen toevoegen aan deze lijst: Belphegor - Lucifer Incestus (wat een verdomde superschijf is dit!!! ) There is no religion higher than Truth! |
|
De generatie mp3-metalheads .... |
|
Gelukkig val ik daar dan weer buiten.. |
|
Ik heb dit jaar echt niet goed opgelet als het gaat om de albums de er in 2003 uitkwamen... Daarom bestaat mijn lijstje slechts uit 3 albums, namelijk: *King Diamond - The Puppet Master (nog niet orgineel) *Onheil - The Threat (ja, stiekem wel een toffe plaat) *D666 - Terror Abraxas Heb me dit jaar meer georiënteerd op het aanschaffen van oude platen. Dit is dan ook behoorlijk gelukt, maar 2003 moest er onder lijden [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 29-12-2003 21:59] changed to 'ouwe' |
|
quote: hahahahhaha, Onheil. Dat meen je niet... |
|
quote: Jaja, toch wel... changed to 'ouwe' |
|
quote: AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHH! Het is dat ik niet mag flamen. tig x Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hetzelfde geldt voor mij, maarreh, hebbie 'Salvation' van Funeral Mist wel gehoord dan? Dat is toch echt wel een gruwelijk goede plaat. |
|
quote: Okay, smaken verschillen dan. Maar je hebt ze zeker nog nooit live gezien? |
|
quote: Ik heb die zeer vluchtig bij iemand geluisterd. Het klonk zeker niet onaardig, misschien dat ik het dan toch eens een uitgebriede draaibeurt moet gaan geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |