|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben het nu alvast maar aan het bijhouden voor mijn eindejaarslijst van Lords of Metal in december.. Volgorde weet ik nog niet maar deze komen er zeker wel in: Nevermore - Enemies Of Reality Textures - Polars Epica - The Phantom Agony Silent Edge - The Eyes Of The Shadow The Monolith Deathcult - The Apotheosis Solarisis - Towards Extinction Krux - Krux The Gathering - Souvenirs Mourning Beloveth - The Sullen Sulcus Pantheist - O Solitude Type O Negative - Life Is Killing Me The Haunted - One Kill Wonder Evergrey - Recreation Day Until Death Overtakes Me - Prelude To Monolith Aborted - Goremageddon (The Saw And The Carnage Done) Dying Fetus - Stop at Nothing |
|
quote: Is die een beetje goed? Hij is toch niet in de stijl van de nieuwe Agatus? |
|
Het is moeilijk om een top 10 samen te stellen. Ook omdat het jaar 2003 nog 6 maanden herbergd. |
|
quote: Nee, daar waar Agatus toch echt meer richting de nieuwe lading Griekse black metal gaat (veel keyboard invloeden) blijft Zemial bij het oud vertrouwde stekkie. Het is gewoon in het verlengde van ouder Zemial materiaal, maar de productie is iets helderder en vooral de nummers zijn ijzersterk (Imperial doom en Full moon necrophilia !!). Zeker een aanrader!! Komt op mooi transparant vinyl en een toffe gatefold hoes! |
|
quote: Bedankt voor de mini recentie! (ik heb hem namelijk net besteld bij Iron pegasus ) |
|
quote: je vergeet Deeds Of Flesh - Reduced To Ashes "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geen Skepticism - Farmakon? |
|
quote:Die heb ik nog niet gehoord... bestel ik binnenkort bij Unique Leader Europe quote:Ook nog niet gehoord maar The Process Of Farmakon viel me erg tegen... |
|
Onderstaande komt in aanmerking iig: *Windir - Likferd *Enslaved - Below the Lights *Aeternus - A Darker Monument *Deeds of Flesh - Reduced to Ashes *Porcupine Tree - in Absentia *The Red Chord - Fused Together... *Helheim - Yersinia Pestis *Extol - Synergy *Moonsorrow - Kivenkantaja *Mork Gryning - Pieces of Primal... *Marduk - World Funeral *Behemoth - Zos Kia Cultus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Katatonia - Viva Emptiness Type O Negative - Life is Killing Me Porcupine Tree - In Absentia Aborym - With No Human Intervention Verder nog niks van dit jaar. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Van dit jaar... moeilijk... In willekeurige volgorde: *The Old Dead Tree - The Nameless Disease *Children of Bodom - Hate Crew Deathroll *Virgin Black - Elegant ...and Dying *Skepticism - Farmakon *Porcupine Tree - In Absentia *Type O Negative - Life Is Killing Me *... *Anathema - The Natural Disaster (als ie echt zo gaat heten) [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 22-07-2003 22:45] |
|
Ik heb nog geen volledige top 10 (doe da meestal op 't einde van't jaar). Maar op dit moment staat er al zeker in: * Darkthrone - Hate Them * Skinless - From Sacrifice to Survival * Blood Red Throne - Affiliated with Suffering * Nasum - Helvete * Soul Reaper - Life Erazer * Blood - Dysangelium * Opeth - Damnation * Massive Attack - 100th Window (yeaps) Miskopen van dit jaar: * Metallica - St. Anger * The Haunted - One Kill Wonder * Elend - Winds Devouring Men * Ulver - Lyckantropen Themes [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 22-07-2003 23:05] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Bwa, rap rap ene samengesteld... ziet r goe uit 1. Aborted Goremageddon : The Saw And The Carnage Done 2. Dying Fetus Stop At Nothing 3. Darkthrone Hate Them 4. Nightingale Alive Again : The Breathing Shadow Part IV 5. Old Man's Child In Defiance Of Existence 6. Children Of Bodom Hate Crew Deathroll 7. Soulreaper Live Erazer 8. Evergrey Recreation Day 9. Septic Flesh Sumerian Daemons 10.Solipsist A Guideline To Insanity In Five Easy Steps |
|
Hmmm, net halverwege het jaar, en in september zit er al weer veel moois aan te komen (Maiden, Morbid Angel). Tot nu toe echter waren goede platen de volgende: God Dethroned - Into the Lungs of Hell Aborted - Goremageddon, The saw...bla bla Circle Of Dead Children - Human Harvest Strapping Young Lad - SYL The Haunted - One Kill Wonder Aeternus - A Darker Monument O, en natuurlijk Metallica - St Anger Murder in the front row....... |
|
quote: Niet eens die nieuwe Dying Fetus? The Red Chord is wel uitermate heerschend [Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 24-07-2003 10:35] |
|
quote:Hmmm, dat die niet zo goed is als de eerste albums bestaat geen twijfel over.. maar ik zou het toch geen miskoop willen noemen. Het is op zich een goede CD als je het mij vraagt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bij mij komt er helemaal NIKS in mijn top 10! HAAAAAHAHAHAHAHA!! Misschien Ondskapt, maar die staat eigenlijk op no. 12. |
|
quote: Ik denk inderdaad dat die cd wat te hoog gegrepen is voor hem Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Had er op zich ook bij gekund. Maar ik ben nog steeds niet helemaal kapot van dit album, zoals ik was van Destroy the Opposition. Over The Red Chord: HEERSCH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De nieuwe Arch Enemy valt me lichtelijk tegen, de nieuwe Dimmu Borgir ook, de nieuwe Old Mans Child cd is een beetje een uitgemolken concept, de nieuwe soilwork vind ik te rustig. Opeth en COF kunnen me ook nog steeds niet boeien. De nieuwe dying fetus is ook maar zwak als je het mij vraagt. Heb dus nog niet heel veel voor een top 10. Tot nu toe: 1. Dissection - Live Legacy 2. Blood Red Throne - Affiliated With The Suffering Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Beetje te vroeg voor dit topikc eigenlijk, maar goed, de beste cd's zijn natuurlijk: 1. Dissection- Gods of Darkness tour '96 (te vinden in de lim. ed. live legacy box) 2. Dissection- Live Legacy 3. ??????? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: nieuwe dying fetus is best de moeite waard, ik zou zeggen. Draai het is wat vaker! Hij is zeker beter dan de nieuwe Blood Red Throne! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: daar zijn we het dus over eens LOL! |
|
* Battlelore - Sword's Song * Edguy - Burning down the opera * Dragonforce - Valley of the damned * Moonsorrow - Kivenkantaja kan ff niets anders bedenken [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-07-2003 16:23] Bruce Banner |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |