|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die van Ministry staat bij mij tot nu toe op nummer 1 in de lijst van kutste CD's van 2003. 't klinkt naar mijn mening als een oude bekraste LP, maar dat zal wel bij hun stijl horen dan Ik heb nu ook de nieuwe van Godsmack die nog moet uitkomen, die is ook wel goed. En Linkin Park heb ik altijd bagger gevonden, maar er zit al vooruitgang in moet ik zeggen |
|
quote: Callenish Circle (23 Mei) Gorgasm (Augustus) Inhume (Mei) Misery Index (Augustus) Luister ook als je een liefhebber bent van Death Metal, maar eens naar Foetopsy-Dyspartum. Dat is een topper, de link zit ergens tussen Brodequin, Devourment en Disgorge (USA). |
|
Op nummerrrrrrrrrrrrr 1 Jamal |
|
Ik heb nu een paar MP3's van de nieuwe CD van de black metalband Naglfar. Ik had nog nooit van die band gehoord, maar dit klinkt toch wel heel lekker |
|
Krux komt waarschijnljk erg hoog in mijn jaarlijst van 2003 te staan. krux = + |
|
Sorry TOP 3 1 Sepsism-To Prevail In Disgust 2 Vile-Stench Of The Deceased 3 Circle of dead childeren-Human Harvest |
|
ik heb 3 cd's gekocht die dit jaar zijn uitgekomen maar echt vaak draai ik ze niet duzz......... vorig jaar was er ook bijna niets uit gekomen |
|
Mijn nieuwe top 10: 1) Forest Stream - Tears of Mortal Solitude 2) Septic Flesh - Sumerian Daemons 3) Cradle Of Filth - Damnation and a Day 4) Type O Negative - Life Is Killing Me 5) Lacrimosa - Echos 6) Melechesh - Sphynx 7) Ceremonial Castings - Midnight Deathcult Phenomena 8) Forlorn - Hybernation 9) Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil 10) Old Man's Child - In Defiance of Existence Zenial |
|
beste tot nu toe voor mij is Leviathan-Far Beyond The Light |
|
quote: Ja? Birre, kheb hem net aangeschaft. Vlug ne keer beluisteren. Je kan me de bout hachelen! |
|
het optreden van death angel staat nu al op nummer 1 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, ja eindelijk een top tien 2003 Een Aborted-Goremageddon Twee Spawn Of Possession-Cabinet Drie Sepsism-To Previal In Disgust Vier The Monolith Deathcult-The Apotheosis Vijf Blood Red Throne-Affiliated With The Suffering Zes Vile-Stench Of The Deceased(re-release) Zeven Circle Of Dead Childeren-Human Harvest Acht Internal Suffering-Supreme Knowledge Domain(re-release) Negen Goretrade-Ritual Of Flesh Tien Avulsed-Yearning For The Grotesque Death Metal heerst. |
|
quote: Ah kijk! Die CD "krijg" ik binnenkort van een vriend van mij omdat hij 'm dubbel heeft. Hij heeft trouwens zelf contact met iemand van Foetopsy gehad en krijgt van hem een shirt opgestuurd van de band in ruil voor de split van Last Days Of Humanity met ons eigen plaatselijke Stoma.(Even wat Neerlands grindgeweld richting de States! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-04-2003 15:57] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1 God dethroned - into the lungs of hell 2 Die Apocalyptischen Reiter - have a nice trip 3 Katatonia - Viva emptyness 4 Vile - stench of the deceased 5 Oldman's Child - in defiance of existence 6 Callenish Circle - 2 nummers van die nieuwe gedownd de rest nog niet gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 26-04-2003 22:58] |
|
quote: Slave man, dit vind ik overdreven, God Dethroned is een vrij goede, toch standaard cd, God Dethroned denkt zichzelf steeds te vernieuwen, maar steeds hoor je invloeden van buitenaf, dat de cd goed gemaakt is, staat buiten kijf, maar er zijn betere uitgekomen. Maar ja you are the Slave Of Darkness. |
|
ok rustig typfoutje er komt nog meer bij hoor kheb hem pas sinds eergisteren dus misschien inderdaad niet zo'n goed idee er nu al over te oordelen. toch vind ik het op dit moment geen onverdiende 1e plaats |
|
quote:O K E E NEEM DE TIJD, IK WACHT. |
|
Een aantal albums van dit jaar die positief opgevallen zijn: Spawn of Possession - Cabinet Avusled - Yearning for the Grotesque (Dave Rotten roeleert nog steeds de pannen van het dak!) Aborted - Goremageddon Dying Fetus - Stop at Nothing Circle of Dead Children - Human Harvest Maniac Butcher - Live in Germany (Hello Germania...we're Maniac Butcher...from Czech Republic!) Sauron - Universe of Filth Maze of Torment - The Unmarked Graves Tsjuder - Demonic Possession Gospel of the Horns - A Call to Arms Desaster - Divine Blasphemies Tegenvaller: Merciless - Merciless (The Awakening Verdomme!) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Mja, den nieuwe Agent Steel moet de klapper gaan worden. Nog weinig echt gave releases gezien dit jaar. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb vanaf vandaag weer wat toe te voegen aan mijn lijstje van 2003 tot nu toe: Sublime Cadaveric Decomposition!! |
|
Mijn lijstje bestaat in ieder geval uit: Outburst - OVerfiend (jajaja!), Usurper - Twilight Dominion, Gospel of the horns - Call to arms (eigenlijk 2002, maar dat boeit niet) evenals Desaster - Divine Blasphemies. Oja; nummer 1 tot nu toe: Deströyer 666 - Terror Abraxas Ik, Wil Schuurman |
|
naja ff tussenstand... Kan geen top 10 maken, omdat ik nog geen 10 cd's heb gekocht die dit jaar zijn uitgekomen. Heb nl nogal wat oudrere metal in te halen. tot nu toe: 1) Winterhearts Guild - Sonata Arctica 2) Hatecrew deathroll - Children of Bodom 3) Epica - Kamelot 4) Elements pt.1 - Stratovarius 5) Damnation - Opeth 6) Crimson Thunder - Hammerfall 7) Damnation and a day - Cradle of filth |
|
De beste van dit jaar tot nu toe: Soilwork - Figure Number Five |
|
top 10's zijn gay. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |