IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Top 10 van 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 10:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:23 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk niet dat Zware Metalen nog iets over de release van LOA mag durven zeggen na die schandalige recensie.
Echt je kunt de goede informatie gewoon vinden op het internet hoor, dan hoef je niets te verzinnen dat niet klopt.
Het is een live album plus 4 bonustracks released in 2003, nieuw dus.
Wat lul jij nu weer achterbaks?

Ik heb het over wat ik vind. Ik heb die hele LOA cd nog nooit beluisterd, vroeg alleen of het alleen oude nummers waren, jezus je denkt echt dat je god in metalland bent he.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 10:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:24 schreef Jenje het volgende:
Wat lul jij nu weer achterbaks?

Ik heb het over wat ik vind. Ik heb die hele LOA cd nog nooit beluisterd, vroeg alleen of het alleen oude nummers waren, jezus je denkt echt dat je god in metalland bent he.

God nee, maar als je onzin gaat lullen over 1 van mijn favo bands dan krijg je commentaar.

als het een live cd van Slayer was geweest dan had je er niets over gezegd. Ik ben niet degene die zonder verstand van zaken loopt te roepen dat hij alles weet.

Toevallig weet ik over LOA meer dan jij er over weet. En weet ik ook dat mensen die er heel hard commentaar ophebben geen idee hebben waar ze het over hebben.

En dat is niet achterbaks, ik heb namelijk bij de recensie zelf ookal aangegeven dat er niets van klopt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar wat heeft dat met mijn vraag c.q. opmerking te maken? NIETS, je probeert alleen uit te halen richting ZM en dat is achterbaks.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 10:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:27 schreef ghoulliette het volgende:
als het een live cd van Slayer was geweest dan had je er niets over gezegd.

Dat denk ik niet...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:29 schreef Elfensteen het volgende:
Dat denk ik niet...
Nee, ik vind LoA zelfs leuker om naar te luisteren dan Slayer, boeit niet eens welke band het is. Ging mij erom of dat alleen maar oude nummers waren. Maar mevrouw moet er weer een ruzie om schoppen.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-12-2003 10:33 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Je doet ook net of de complete redactie van ZM achter die recensie staat. Het is de mening van een redacteur en die wordt gepubliceerd. Als je een echt goed beeld van een cd wilt krijgen kan je beter wat meerdere zines lezen. En als je erg fan bent van een bepaalde band dan is objectiviteit ook vaak ver te zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 30-12-2003 10:33]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 10:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:33 schreef Paul het volgende:
Je doet ook net of de complete redactie van ZM achter die recensie staat. Het is de mening van een redacteur en die wordt gepubliceerd. Als je een echt goed beeld van een cd wilt krijgen kan je beter wat meerdere zines lezen. En als je erg fan bent van een bepaalde band dan is objectiviteit ook vaak ver te zoeken.

nee het gaat erover dat Jenje zei dat die cd niet in de lijst hoort omdat we dan alle best offs erin kunnen gaan zetten. Maar het is geen best of.

net als helmet niet wist dat er alleen cd's met keith zijn en geen met andere zangers. dat hij het kut vindt dat mag.
Maar hij mag het niet kut vinden om die reden omdat dat gewoon onzin is.
Als je een cd gaat afzeiken onder valse voorwendselen en alle 15 jarigen erin trappen en je dus een vals beeld mee geeft aan mensen die minder bekend zijn met de band, dan vind ik dat een kwalijke zaak.

dat is net zoals als zeggen dat een dvd van megadeth kut zou zijn omdat ze alleen de cd's met dave vermelden!
dat kun je gewoon niet maken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 10:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Gaan we nu al toegeven dat jullie weer ten onrechte tegen me aan lopen te schelden?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 10:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:23 schreef Elfensteen het volgende:
@Ghoullie: Mijn nederige excuses!
quote:
Op 30 december 2003 10:42 schreef ghoulliette het volgende:
Gaan we nu al toegeven dat jullie weer ten onrechte tegen me aan lopen te schelden?
*kuch*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 10:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:47 schreef Elfensteen het volgende:
*kuch*

dankje. Maar ik doelde meer op Jenje

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 30-12-2003 11:12 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 december 2003 20:32 schreef Eye's Only het volgende:
HammelFall At the and of the Rainbow wist ik niet dat het een cover is

Cradle of Filth Hallowed be thy name Weet ik wel maar vindt deze mooier dan het origeneel van Iron Maiden

Ik weet zo niet meer van wie het origineel van at the end of the rain bow is, zal dalijk ff in het cd boekje kijken, en Hallowed... van CoF mooier vinden dan het origineel is heiligschennis!!!

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:36 schreef ghoulliette het volgende:
nee het gaat erover dat Jenje zei dat die cd niet in de lijst hoort omdat we dan alle best offs erin kunnen gaan zetten. Maar het is geen best of.
Dat vroeg ik dus, of er alleen oude nummers op stonden!!!!

quote:
net als helmet niet wist dat er alleen cd's met keith zijn en geen met andere zangers. dat hij het kut vindt dat mag.
Maar hij mag het niet kut vinden om die reden omdat dat gewoon onzin is.
Als je een cd gaat afzeiken onder valse voorwendselen en alle 15 jarigen erin trappen en je dus een vals beeld mee geeft aan mensen die minder bekend zijn met de band, dan vind ik dat een kwalijke zaak.

dat is net zoals als zeggen dat een dvd van megadeth kut zou zijn omdat ze alleen de cd's met dave vermelden!
dat kun je gewoon niet maken.
Wat loop je weer gruwelijk te zeiken, JIJ vind een review slecht, bon, en dan ga je dus mij er op aanvallen terwijl ik die hele review niet eens gechreven heb, kun je het soms niet hebben dat ik je met de vampire kwestie flink de les heb gelezen?

quote:
Op 30 december 2003 10:42 schreef ghoulliette het volgende:
Ten onrechte? Wie begint er hier nu ruzie te zoeken? alweer ??

Lees eerst mijn eerste vraag eens goed, dan zie je dat je weer als een gillende keukenmeid loopt rond te schreeuwen. Shadows of Disgust is een mooi e-zine en is een aanwinst voor de metal in Nederland, ze hebben alleen één gruwelijk rotte appel en die verpest zo een enorme berg goodwill.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oh en mocht je weer reageren van .. "ze zeggen niets dus heb ik gewonnen" .. ik ga boodschappen doen, en zal je geraaskal straks wel weer met een glimlach op mijn gezicht tot mij nemen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 11:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 11:13 schreef Jenje het volgende:
Dat vroeg ik dus, of er alleen oude nummers op stonden!!!!

Wat loop je weer gruwelijk te zeiken, JIJ vind een review slecht, bon, en dan ga je dus mij er op aanvallen terwijl ik die hele review niet eens gechreven heb, kun je het soms niet hebben dat ik je met de vampire kwestie flink de les heb gelezen?

Ten onrechte? Wie begint er hier nu ruzie te zoeken? alweer ??

Lees eerst mijn eerste vraag eens goed, dan zie je dat je weer als een gillende keukenmeid loopt rond te schreeuwen. Shadows of Disgust is een mooi e-zine en is een aanwinst voor de metal in Nederland, ze hebben alleen één gruwelijk rotte appel en die verpest zo een enorme berg goodwill.

het enige wat ik deed was een lijstje posten.

ga je nu nog meer ruzie zoeken? hou toch op joh, zoek een hobbie ofzo.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 11:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 11:12 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik weet zo niet meer van wie het origineel van at the end of the rain bow is,
Stormwitch dacht ik..

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-12-2003 11:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

top minder dan 10:

nevermore - enemies of reality
machine head - through the ashes of empires
arch enemy - anthems of rebellion

In willekeurige volgorde

Murdering Monk
Posted 30-12-2003 11:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 30 december 2003 11:17 schreef Elfensteen het volgende:
Stormwitch dacht ik..

Ik dacht van niet, ik dacht eigenlijk van Warlord Dat is toch met Bill Tsamis??
Die naam staat geloof ik in het boekje.
Maar daarenteegn, ze hebben op elke cd een cover staan...

Kut, dat is Child of the damned op Glory to the brave cd...
Dan heb ik ff geen idee van wie dat is...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 30-12-2003 11:20]

Murdering Monk
Posted 30-12-2003 11:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 30 december 2003 11:18 schreef Shredhead het volgende:
top minder dan 10:

nevermore - enemies of reality

Kut, die ben ik ook nog vergeten in mijn lijstje...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 11:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 11:19 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik dacht van niet, ik dacht eigenlijk van Warlord
quote:
Dat is toch met Bill Tsamis??
quote:

Die naam staat geloof ik in het boekje.
Maar daarenteegn, ze hebben op elke cd een cover staan...

Kut, dat is Child of the damned op Glory to the brave cd...
Dan heb ik ff geen idee van wie dat is...
quote:
STORMWITCH ist euch kein Begriff ? Kennt ihr "Ravenlord" oder "At the End of the Rainbow" von Hammerfall ? Diese beiden Songs sind von Stormwitch gecovert

Bron: http://www.metalnetz.de/revpt.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 30-12-2003 11:22]

Murdering Monk
Posted 30-12-2003 11:24 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ravenlord ken ik wel ja...
Maar ik dacht dat ze geen twee covers van dezelfde artiest deden... *schaamt zich diep*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:14 schreef ghoulliette het volgende:
TOP 10 of 2003
1. Life of Agony- River runs again
2. Detonation- An Epic Defiance
3. The Crown- Possessed 13
4. Grimfist- Ghouls of Grandeur
5. Dio - Evil or Divine (DVD)
6. Vital Remains- Dechristianize
7. The Haunted- One Kill Wonder
8. Defcon one- Artificial Respiration
9. Collision- Romantic Display of love
10. Kalmah- Swampsong

edit: nu heb ik gister edge of sanity crimson II geluisterd, en moet ik zeggen dat ik die erg goed vind, maar ja ik had deze lijst al gemaakt (voor de sod site)

quote:
Op 30 december 2003 10:20 schreef Jenje het volgende:
En die life of agony , dat zijn allemaal nog oudere nummers .... toch?

quote:
ik denk niet dat Zware Metalen nog iets over de release van LOA mag durven zeggen na die schandalige recensie.
Echt je kunt de goede informatie gewoon vinden op het internet hoor, dan hoef je niets te verzinnen dat niet klopt.

Nha, zeg mij nou eens waar ik ruzie zoek.

Ze leren jou op school goed de politiek bedrijven, net als Pim Fortuyn lul je alleen met je zelf mee!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 30-12-2003 13:32 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:

ik mag toch hopen dat je uit je eigen naam spreekt... tjonge jonge... beetje relaxt man

None of us are saints - Albert Fish

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 13:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 12:58 schreef Jenje het volgende:
Nha, zeg mij nou eens waar ik ruzie zoek.

Ze leren jou op school goed de politiek bedrijven, net als Pim Fortuyn lul je alleen met je zelf mee!

je vergeet er wel een

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 13:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:22 schreef Jenje het volgende:
Mja, dan kun je alle best off cd's ook meetellen ... en alle re-releases.

Terwijl er erg veel goede metal en hardcore is uitgekomen. Vooral metalcore was erg sterk dit jaar.
Ik mis alleen een nieuwe ringworm release.

deze. bijvoorbeeld.

en ja op eigen naam (as always) al wer d er alweer door meneer gorilla geprobeerd om er vanalles bij te halen.
Continu dat gezeik, en als ik dan reactie terug geef dan heb ik dat weer gedaan.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 13:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Weet je wat jenje, je hebt gewoon gelijk. blij?

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com