|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:mail met m'n ZM-account, gaat wel lukken denk ik |
|
naar welk adres mail je? |
|
quote: als je me je adres mail maak ik wel een kopietje voor je.(kan ik gelijk ook wat mp3's van RDP er bij doen nebijv. poison idea,discharge GBH etc. etc. oja ik was trouwens deze band vergeten in mijn jaarlijstje: superjoint ritual!!!! |
|
quote:jenje at zwaremetalen punt com |
|
quote:joe hef meel! |
|
Mijn top 10 (niet op volgorde): -Windir-Likferd -Nattefrost-Blood and Vomit -Furze-Necromanzee Cogent -Ved Buens Ende-Coiled in obscurity (bootleg) -Green Carnation-A blessing in disguise -Carpathian Forest-Defending the throne of evil -Hatepulse-In Extenso letalis -Manes-Vilosophe -Inhume-In for the kill Verder kom ik momenteel niet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-12-2003 9:57] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
1-machine head-through the ashes of.. 2-mastodon-remission(digipack met dvd welke in 2003 is uitgebracht!!!!) 3-king diamond-the puppet master 4-dimmu borgir-death cult armageddon 5-prong-scorpio rising 6-live of agony-river runs again 7-machine head-hellalive 8-kreator-revisioned glory 9-iron maiden-dance of death 10-farmakon-a warm glimpse [Dit bericht is gewijzigd door antipop op 12-12-2003 18:27] het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
wat zetten toch veel mensen cd's uit 2002 ertussen. Zoals die van mastodon, foei! alleen de digipack is van dit jaar |
|
quote: dit is mijn top 10 en als daar oudere cd's tussen zitten die ik dit jaar gekocht heb is dat jammer maar het blijft MIJN top 10,en dus hoort die cd in mijn top 10 van 2003 het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:Ja hee.. zo ken ik er nog wel een paar. Ik heb zat geniale oudere platen gekocht dit jaar, als ik die er tussen ga zetten blijft er van de releaeses van dit jaar niet veel over. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: net een kindje van vier met een lollie, hij is van mij!!!! maar doelde niet alleen op jou hoor. Bovendien heet dit topic "Top 10 van 2003" en niet "Mijn top 10 van 2003" |
|
quote: de digipack van mastodon is van dit jaar en als ik die niet noemen mag,mag je bijvoorbeeld die cd van nocturnus met die demo nmrs ook NIET noemen dus want die nmrs zijn nog veeeel ouder het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
de digipack wel ja, maar jij noemt de digipack niet... |
|
ik weet niet veel van de releases van dit jaar maar voor mij mag Echoes van Lacrimosa wel in de top 5 staan. Wat een meesterlijke schijf Echt weer een meesterwerk van Tilo Wulf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: die wijve ook altijd!!!zo beter? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: wat vindt jij van de DVD trouwens? En heb je de clip van Mrach of the Fire Ants al gezien? |
|
de dvd is wel leuk maar ik had er geluidstechnisch iets meer van verwacht ,nee ik heb de clip nog niet gezien,weet je trouwens of die mini cd van hun ook de moeite is? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
mini cd? welke moet dat zijn? je kunt de clip bekijken op de frontpage van relapse www.relapse.com en hij is ook in de nieuwssectie van de mastodon site te vinden. www.mastodonrocks.com ik heb zelf wel de 7inch picture split met amercian heritage. erg mooi dingetje, kosste maar 5 euro ofzo bij conspiracy records |
|
die mini heet lifesblood en komt uit 2001,ik zal de clip ff shecke,thanks het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
oja die heb ik. |
|
Ik heb niet echt een volgorde maar een paar goeie releases van dit jaar zijn toch: Graveworm - Engraved in Black Windir - Likferd The Legion - Unseen to Creation Manegarm - Dodsfard God Dethroned - Into The Lungs Of Hell Mörk Gryning - Pieces of primal Expressionism Old Man's Child - In Defiance Of Excistence |
|
1. Cliteater - Clit 'em all 2. Cardinal - Baptized In Cum 3. Houwitser - Damage Assessment 4. Inhume - In For The Kill 5. Aborted - Goremageddon 6. Exhumed - nieuwe album (ben de naam kwijt) 7. Mortician - Darkest Day Of Horror 8. Pleurisy - Dazed & Deranged 9. The Monolith Deathcult - The Apotheosis 10. Nasum - Helvete |
|
quote:Oja, Vader - Blood, niet te vergeten!! |
|
krisiun - Works Of Carnage, mag ook niet onvermeld blijven! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |