![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Jah, best wel ![]() ![]() Dan wel voornamelijk in de Duitse kant. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-04-2003 15:48] ![]() |
|
Ik interesseer me hier ook in.. Ik ben vooral geinteresseerd in Hitlers idealen etc. Ik kijk ook regelmatig Discovery, daar komen informatieve documantaires over Hitler en jodenvervolging etc. changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote: Jep, weet niet of het nu nog steeds is (heb de afgelopen 3-4 weken niet kunnen kijken), maar op zaterdag tussen 17:00 en 20:00 zijn allemaal docu's over WOII. En afgelopen en komende donderdag is er een docu op Nederland 1 over Eichmann.En elke nacht om 1 uur over een slag. en natuurlijk www.shoa.de ... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-04-2003 15:52] ![]() |
|
Ik ben fan van Die Deutsche Madchen SS Division ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Zoals Battlefield's ![]() Vind vooral de gevechten erg interresant, zoals Operation Market Garden of zo ![]() ![]() |
|
Jah is leuk. Ik kijk vaak Battlefield op Diskovery. ![]() |
|
![]() |
|
Is niet zozeer een reenactment, maar wat informatie over NSB-ers en Nederlanders in de Waffen-SS. www.waffen-ss.nl hehe, zou er ook een holocaust re-enactment groep bestaan. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 27-04-2003 16:00] ![]() |
|
als je echt iets wil opsteken van de oorlog, lees dan boeken.. (hitlers gewillige beulen bv) Trieste gast ![]() |
|
quote:Is dit dat hele ingewikkelde boek (qua tekstgebruik)? Volgens mij heb ik deze een keer gedeeltelijk gelezen, maar ben ik ermee gestopt ivm het moeilijke tekstgebruik... Heet dit boek niet gewoon 'Hitlers Beulen'? changed to 'ouwe' ![]() |
|
Het is wel geen tweede wereld oorlog maar ik heb thuis nog een propagandaring liggen uit de eerste wereld oorlog met daarop de tekst SIEG ODER TOD 1914 ![]() *oeps, verkeerde datum* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 27-04-2003 16:05] I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: een Propaganda Ring? heb je er een foto van? ![]() |
|
quote: kan er wel een maken... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Graag ![]() ![]() |
|
het boek heet 'hitlers gewillige beulen' Op deze link staat wel wat info over het boek: http://www.amerigo.nl/auteur/goldhagen/9076682208.html als je vanuit een ander perspectief naar de oorlog wilt kijken lees dan, 'Berlijn, De ondergang 1945' geschreven door Antony beevor. Nadat je deze boeken hebt gelezen lul je wel anders over de oorlog.. Trieste gast ![]() |
|
kijk eens aan: ![]() En hij past mij perfect ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Vet, hoe kom je eraan? ![]() |
|
quote: een keer van een mof gekocht voor weinig I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Ik vind eigenlijk alle oorlogen heel intressant ![]() |
|
ik heb in 3 oorlogen gezeten, dan heb je het wel gehad met die ellende!!! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja ik ook wel, maar toch deze (Tweede Wereldoorlog) het meest, omdat hier de gevechten gewoont het grootst en hevigst waren. Een oorlog als deze zal er ook nooit meer komen denk ik. De 'nieuwere' oorlogen vind ik persoonlijk wel iets minder, vanwege dat er minder hevige grond/stad gevechten zijn. ![]() |
|
quote:Nadere uitleg? changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote: dat is dan vooral in technologisch opzicht zo, bedoel de oorlog zelf duurde maar 5 (6) jaar. Er zijn veel meer oorlogen die echt de moeite waard zijn. de peleponesische oorlog bijvoorbeeld om maar een heel bekende te noemen ![]() |
|
quote: Waar dan? ![]() |
|
quote:Maar dat was meer een jaar strijd , 2 jaar niks jaar weer strijd enzo. De WOII was continue actie (niet op elk front, maar over het geheel wel). ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |