|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit vind ik nou een zeer meesterlijk idee. Maar dan mag je zowat wel een hele zaal afhuren. Op zich wil ik best komen en neem ik mijn gitaartje mee. Niet dat ik er veel mee kan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Meesterlijk idee Snaack Ratje is erbij, met een krat Jupiler...... en de Musicman natuurlijk, heheheh |
|
Relaxt... Zeg maar waar, wanneer en welk bier. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik kom ook wel Noem tijd en datum, en ik zal proberen er te zijn Wiegen Meister ! |
|
heel tof plan! Ik doe iig mee met de bierdrinksessie |
|
Klinkt goed! Als jullie nu ook allemaal een 7-snaar aanschaffen en ff in Bb stemmen, doe ik mee |
|
lijkt me ook wel tof, maar wie neemt wat voor versterker(s) mee? 11.45: restate my assumptions |
|
Goed.. Ik wil wederom een lijst maken, per muziekinstrument. Gitaar: -SnaacK Drums -SnaacK Lokatie: Ergens centraal! Lijkt mij dat het beste als we ergens een grote oefenruimte afhuren, een hele dag lang. Ik ben voor een maximaal aantal deelnemers. Liever lang en goed jammen met een kleine club dan ongestructureerde chaos met een grote club. En als er teveel mensen willen spelen kan lang niet iedereen lekker spelen. Wat mij betreft dus in een centraal gelegen, grote oefenruimte ZONDER TOESCHOUWERS Gewoon lekker spelen en bieren met een kleine club Mocht het nou heel erg leuk zijn en goed gaan e.d. kunnen we misschien een andere keer onze kunsten tonen aan (ZM)-publiek! |
|
alleen bier hé ??? Bij de eerste joint die ik zie of ruik, ben ik weg !!! Niet om de boel te stangen of zieken, maar kan niet tegen die lucht. voor de rest heb ik nergens mee moeite mee Wiegen Meister ! |
|
euhm ik rook zelf niet maar als anderen lekkerder uit hun dak kunnen gaan door te roken vind ik dat ze dat vooral niet moeten laten Het gaat niet om de show, maar dat we met een aantal mensen een dag lang lekker muziek maken! En dat iedereen lekker uit zijn dak gaat |
|
quote: Ik kan aan ruimte komen met complete backline..... Maar dat is nie centraal en is afhankelijk van de hoeveelheid mensen die komen.. |
|
quote: Zolang ik er geen last van heb prima ! Gitaar: -SnaacK -Shadow_Smile Drums: -Snaack Vocals: -Shadow_Smile Wiegen Meister ! |
|
quote: Hee shadow, laat mij eens op die lijst staan |
|
Gitaar: -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile Vet idee dit!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Sorry !!!! --> [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-05-2003 18:34] Wiegen Meister ! |
|
Snaack, ik denk dat we zowiezo een maximum aantal personen per nummer, af moeten spreken (bv. 5/6 per nummer) anders krijgen we zeker een brei.... en kan de solist er nie meer boven uit komen |
|
quote: |
|
Gitaar: -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) |
|
Gitaar: -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) Double Triangle: Bazzio Bazzio Attacks!!! |
|
Gitaar: -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Double Triangle: Bazzio [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 19-05-2003 19:03] |
|
Ik wil best een skreeuwiebrullie doen met Raj |
|
quote: And my marlboro light |
|
Ik wil best mee doen, maar ik ben absoluut niet goed Ik zal vincent wel ff vragen of hij ook mee wil doen (grunts), als het eenmaal zo ver is. |
|
is het niet makelijker om eerst een datum en locatie te bedenken en dan te kijken wie er komen enzo....? |
|
Gitaar -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) neusfluit: -kleine micha banaan Double Triangle: Bazzio [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 19-05-2003 20:56] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |