![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() Oke, wie o wie gaat onze ZM huisband zanger worden???? ![]() |
|
Zanger!!!!! Zanger!!!!! Zanger!!!!! Zanger!!!! ![]() |
|
quote: RAJACKAR RAJACKAR RAJACKAR RAJACKAR!!!!! Hij heeft gezegd interesse te hebben!! Ik zie hem zaterdag, dan vraag ik het nogmaals ok ![]() ![]() |
|
quote: Interesting!! ![]() |
|
quote: Daggutwelja ![]() ![]() |
|
quote: Doet tie verder nog in een bandje zingen?? ![]() |
|
hmmz, ik bied me maar niet aan; levert alleen maar bergen herrie op en een hoop gebrul en gekrijs ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Hij brult in Judgement Day ![]() Hij wil clean zang proberen hehehehe ![]() ![]() |
|
quote: clean zang!! op welk nummer dan??? ![]() ![]() |
|
quote: Heee at least you can try it!! ![]() |
|
quote: Vergeleken met grunten zijn Judas Priest, Tallica en Slejur best "clean" toch ![]() Alleen Pantera en Sepultura niet.. Alhoewel ik geen problemen heb met een wat stevigere zang als orgineel ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou t tof vinden als tie mee wil doen, want dan kunnen we serieus verder!! ![]() |
|
Laat maar komen! Ik heb er wel goede hoop op.. Wanneer volgende sessie? ![]() |
|
Ok, ik zal het zatorrrdag aan hem vragen. ![]() --> verder in ander topic? ![]() ![]() |
|
Kurt Cobain kan ik nog goed nadoen. Maar goed, jullie willen kwaliteitsnummers spelen. En de stem van menig hardcore/metalcore zanger zit er ook nog wel in bij mij What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: hmmz ik weet niet wat jullie precies zoeken? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Iemand met een strot van Chris Barnes tot Rob Halford ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |