|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Oke, wie o wie gaat onze ZM huisband zanger worden???? |
|
Zanger!!!!! Zanger!!!!! Zanger!!!!! Zanger!!!! |
|
quote: RAJACKAR RAJACKAR RAJACKAR RAJACKAR!!!!! Hij heeft gezegd interesse te hebben!! Ik zie hem zaterdag, dan vraag ik het nogmaals ok |
|
quote: Interesting!! |
|
quote: Daggutwelja |
|
quote: Doet tie verder nog in een bandje zingen?? |
|
hmmz, ik bied me maar niet aan; levert alleen maar bergen herrie op en een hoop gebrul en gekrijs Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hij brult in Judgement Day Hij wil clean zang proberen hehehehe |
|
quote: clean zang!! op welk nummer dan??? |
|
quote: Heee at least you can try it!! |
|
quote: Vergeleken met grunten zijn Judas Priest, Tallica en Slejur best "clean" toch Alleen Pantera en Sepultura niet.. Alhoewel ik geen problemen heb met een wat stevigere zang als orgineel |
|
quote: Ik zou t tof vinden als tie mee wil doen, want dan kunnen we serieus verder!! |
|
Laat maar komen! Ik heb er wel goede hoop op.. Wanneer volgende sessie? |
|
Ok, ik zal het zatorrrdag aan hem vragen. --> verder in ander topic? |
|
Kurt Cobain kan ik nog goed nadoen. Maar goed, jullie willen kwaliteitsnummers spelen. En de stem van menig hardcore/metalcore zanger zit er ook nog wel in bij mij What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hmmz ik weet niet wat jullie precies zoeken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Iemand met een strot van Chris Barnes tot Rob Halford |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |