|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Tussenstand Jamsessie op een bewuste vrijdagmiddag ; - Ratje - Snaack - Judge |
|
Net mijn rooster gehad en de vrijdagmiddagen zijn prima! |
|
quote: |
|
Datum voorstellen?? Iig NA deze week 12 september is de eerste vrijdag dat ik zou kunnen.. |
|
Sounds nice to me.. Ik verwacht dat ik de 26ste een vergadering heb maar verder zou het moeten kunnen.. |
|
ok, ik zal vandaag(of morgen)proberen, de ruimte (s'middags) te bespreken voor de 19de van september..... |
|
geeft mij ook nog even de tijd mijn basje op te kalefateren.. |
|
quote: Judge, ze hebben daar ook een basgitaar voor je, te huur........... |
|
Niks ervan!! Kan nooit zo goed zijn als mijn Basje (tenzij we alleen maar lage shit gaan spelen en het een 5-snarige StingRay is.. ) |
|
quote: De Ultieme Bas Als ik nog eens 2200 euro over heb |
|
Musicman heerst!!!!!!!!!! |
|
quote: Alleen de basgitaren |
|
jou!!!!!! Ik stel voor om naast wat losse schema's en gefreak!!!! , wat gave metalklassiekers in te studeren....... |
|
LOL Tof idee, ik had ongeveer hetzelfde idee.. Als het jammen nu goed gaat (en de metalklassiekers ook) zouden we natuurlijk voor het volgende ZM-fest de ZM-huisband kunnen formeren en alleen leuke metalcovertjes spelen |
|
hehehe tof idee De ZM-huis-band gaat nu voor ons spelen: Frantic van Metallica ... |
|
*burp* |
|
Speel op zijn minst iets van Black sabbath [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-08-2003 14:53] |
|
SLAYORRRR natuurlijk |
|
Kunnen we dan nu verzoekjes indienen? Manowar? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-08-2003 15:17] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Können Sie auch etwas von die superrockband Slipknot spielen? |
|
quote: Hierbij is Helmet de eerste die ZM fest 3 NIET opkomt. |
|
quote:Tss, ik smeer wel allemaal corpsepaint op m'n smoel en zeg dat ik Panda ben! .. oh wacht.. da's misschien niet helemaal veilig I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Inderdaad! Klassiekers instuderen met die handel.. Ik zeg MAIDEN!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |