|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oei! Nou, ik kan nog maar bar weinig Maar ik wil leren blasten! |
|
quote: Inderdaad *blush* Maar het valt niet mee, zeg! Ik ben jammergenoeg laat begonnen (een maand of twee geleden). En ik heb al lopen opscheppen dat ik binnen een jaar in een band kan zitten en min of meer kan blasten, maarre..ahum..dat was iets te overmoedig |
|
quote: Maar ik weet nog niet zeker of ik kom Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Dat is niet overmoedig hoor! Ik was na 2 maanden drummen al in een band, en dat ging best goed. En blasten kon ik geloof ik na een half jaar wel (langzaam uiteraard ) Gewoon veel oefenen, luisteren naar cd's wat de drummer doet. En live kan je ook leuke dingen/ritmes/fills zien, die je dan zelf weer kan toepassen uiteraard. Maar ontopic: zo'n jamsessie lijkt me best leuk, wat is nu precies de reden dat het niet doorgaat blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Gebrek aan motivatie en interesse, hoogswaarschijnlijk. |
|
quote: Er wordt niets concreets geregeld... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gitaar -Shred Master -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar -DCLXVI -Chrishetmetaalhoofd (als het in de buurt is) Drums: -Snaack -Ethereal -DCLXVI Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) -Rammoth Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) -MetalHeus Keyboard: Rammoth Luchtgitaar/bass -Orion www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Offtopic: Geen idee Maar wat het drummen betreft, mijn streven is Morbid Angel en Nile |
|
quote: Veel suc6! Als je dat kan drummen behoor je tot de top... blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
"tot de top"..... van die stijl metal misschien ja!!!!!!!! |
|
quote: Precies!! |
|
SPEULUUUUUUUUUUH!!! |
|
quote: als ik jou was zou ik nu direct in een bandje gaan zitten, ik heb zelf in de 3 jaar (ongeveer?) dat ik nu drum eigenlijk nog nooit buiten bandreps gespeeld en een verschrikkelijk gemis vind ik dat niet eens |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik heb een hard hoofd in of dit nog door gaat. |
|
T MOET doorgaan!!!!!! |
|
mijn idee |
|
quote: ja..............? |
|
als ieder die mee wilt doen nou eens zegt waar zijn persoon rond hangt kan je kijken waar je leuk misschien terecht kan, mijn kan trouwens wel een beethe toetsen doen, speel iets van 12 jaar ofzo, mits iemand of ik een keyboard kan regelen, lijkt me geinig om in een band verband eens te proberen, nog nooit gedaan namelijk en mijn drum sinds twee jaar terug maar metal kwaliteiten liggen nog niet waar het moet wezen (moet namelijk op Anorexia niveau zijn) Ik kom trouwens uit een klein rot dorp tussen Nieuwerkerk en Gouda, dus mijn kan in beide en omstreken makkelijk komen |
|
ik kan voor een ruimte zorgen in Bergen op Zoom (N-BR.) afhankelijk van t animo nl. |
|
quote: Welk dorp als ik vragen mag? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Het verschrikkelijke fijne dorp Niewerkerk aan het gat, erg gezellig zeker als je in je eige wereld leeft, maar hebbe nog meer mensen nog steeds interesse in zo'n jam gevalletje, of bloed dit dood? |
|
ehm, waar is dat? |
|
quote:Doen dan! BoHo? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |