|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Halford- Resurrection |
|
Opeth - Benighted |
|
hahaha, ik hoor weer tig nummerkes van ZM-ers die waarschijnlijk toch nie komen, zeker???????? |
|
tja, als ik een iets capabeler gitarist was geweest had je oren van je kop geshred. maar helaas. |
|
Stand van zaken: Datum/tijd: - vrijdag 19 september 14.00-18.00 uur - CKB (voorheen BoHo) - Bergen op Zoom Deelnemers: - Ratje (gitaar) - Snaack (gitaar of drums) - Judge M. (bas) 2 gitaristen lijkt me wel makkelijk eerlijk gezegd. Misschien is de eerder aangehaalde suggestie van Ratje wat om een Bergse drummer (ik noem een Marco W. en een Maurice J.) te vragen (zou Snaack ook een hoop gesjouw schelen) wel iets. Kunnen de heren Snaack en Ratje toevallig ook zingen anders zou dat ook op mijn conto geschreven moeten worden en ik weet niet of dat zo verstandig is... Te spelen nummers: - Slayer - War Emsemble - Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name - Pantera - Fucking Hostile - Black Sabbath - Paranoid - Metallica - The Four Horsemen Lijkt me op 4 uurtjes tijd meer dan voldoende.. |
|
ik zal Harachte ervan op de hoogte brengen....... Vanavond hoor ik t definitief over de 19de.... |
|
ik wil zeker wel mee jammen! lijkt me leuk...ff kijken hoe het op me werk zit!!!maar is het echt nodig om alle koffers in te bestuderen!!! ik zal wel graag symbolic van death willen voordragen.... ik bass btw ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Te gek als je mee wilt doen!!!!, we willen iig naast echt jammen, gewoon een paar covertjes doen, dus vandaar..... |
|
Ik zal proberen te zorgen dat ik kan komen. Toch maar even de tabs doornemen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
De beheerder van die bewuste vrijdagmiddag kan van 13.00 tot 17.00 aanwezig zijn (ipv van 14.00 tot 18.00) dit ff ter info |
|
Check! |
|
*check* Is het met het OV enigszins te doen trouwens? Maak je geen zorgen, ook als ik een taxi moet nemen kom ik, maar just asking.. quote: Hmmm.. What about: Te spelen nummers: - Slayer - War Emsemble/ Mandatory Suicide/ Seasons - Pantera - Domination - Metallica - Iets van MoP/ Justice?? - Bolt Thrower - For Victory Ratje, is de ruimte nu definitief geboekt voor de 19e?? |
|
quote: Snaackie, de 19e is geboekt..... Ik denk als t lekker loopt, dat we misschien kunnen denken aan een ZM coverband, ofzo en dan kunnen we ev. die bovenstaande nummers ook pakken natuurlijk..... "For Victory" Supernummer |
|
Mensen nemen jullie ook wat van die nummers op ? Is wel leuk om te horen wat jullie er van brutselen ... |
|
quote: Is een idee, Jenje!!!!!! |
|
quote: SUPER quote: Ik had hetzelfde idee, als het jammen/ spelen goed gaat kunnen we wellicht de ZM-huisband oprichten om op ZM Fest III mee op te treden, alleen metalcovers |
|
quote: Ik had idd gelezen over jouw identieke gedachte goedje maar ik kwam niet meer op de naam ZM- huisband |
|
quote: Jatter Hmm.. ZM-huisband klinkt niet echt true heh.. Slaytellica? Bolt Maiden? Iron Thrower? hmmz.. enovoortsch.. |
|
quote: ZMHB ? |
|
BZM |
|
Mp3's??? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Opnames waren in verhouding vrij zacht.. Ben nog aan het uitvogelen hoe ik het input-level in SoundForge wat kan opkrikken... Iemand een (beter) idee? |
|
Is het nog gelukt Judge? Je zou de audiobestanden als ze te zacht zijn b.t.w. kunnen normalizen met "een" sound-edit progje. *g00gle* hmm, dit ziet er wel ok uit.. CD Master 32 Zelf niet geprobeerd maar er schijnt een goede normalizer in te zitten.. |
|
quote: Wavelab, dat werkt ook als een trein. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |