|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ooooooooooh daaaaaaaaaaar |
|
quote: yep!!! |
|
liefst op een vrijdag ivb met het openbaar vervoer. |
|
er valt vast wel iets te regelen.. Ik ga al die spullen echt niet met het OV meenemen.. |
|
Daar zie ik je ook niet voor aan Snaack |
|
oke, ik zal morgen ff informeren naar een ruimte, ik denk dat dat op een vrijdag of zondag zal gaan worden..... Spullen die te huur zijn; basis drumkit 2 complete marshall stacks (jcm900 top met 1960a kast) bassversterker toetsenversterker stuk of 4 microfoons met statieven de kosten delen we met t aantal deelnemers, ok??? 4 uur een ruimte kost 15 euro... ruimtes zijn te huur van; 10.00 tot 14.00 uur 14.00 tot 18.00 uur 19.00 tot 23.00 uur T zal altijd moeilijk worden om de ruimte, tijd en datum, af te stemmen op ieders vookeur...... Maar wijn met wat water, zal als t moet ook wel te drinken zijn hoor!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 22-08-2003 12:23] |
|
quote: quote:Heerschend! Mijn basverterker heb ik namelijk een jaar of 2 terug verkocht... quote:Dat spreekt voor zich lijkt me... quote:Das voor niks... quote:Mooi werk in elk geval.. Alleen nog even zien hoe ik in de BoHo verzeild geraakt met mijn basje.. Mja.. treintaxi moet trouwens wel te doen zijn... Binnenkort mijn bas maar eens even met een goede afstelbeurt en een nieuw setje snaren gaan verwennen |
|
das een kleintje lopen maar hoor, Judge oja.... ze hebben ook nog een gitaar en een bass te huur!!!!! |
|
Tis ongeveer een kwartier lopen (rechtdoor, langs de V&D de stad in, voor de Maagd rechtsaf, linksaf aan het eind, onder de stadspoort, oversteken, rechtsaf en na ongeveer 200 meter links) dat weet ik maar met een baskoffer en toebehoren in je handen is dat toch wat lastiger... |
|
oke, ik pik je wel op van t station!!!! |
|
quote: Spreken we tegen die tijd wel af.. |
|
ik ben een pipo he, als ik schrijf tussen Nieuwerkerk en Gouda bedoel ik tussen ROTTERDAM en Gouda wat dan Niewerkerk moet zijn, maarja had ik op de basisschool maar moeten opletten bij topografie enzo, maar over dat jammen weer, hebt ieder tijd in september? Ik kan elk weekend wel als dat moet, denk ik en op vrijdag avond ook wel en ik kan een paar bekkens en een Iron Cobra mee nemen. |
|
quote: Voor diegene hierboven die nog interesse hebben; ik kan per direct een vrijdagmiddag reserveren, dus....... |
|
quote:Laat ik nu stom toevallig aanstaande vrijdag nog niet naar school hoeven... |
|
quote: das iets te kortdag, denk ik.... Laten we ff afwachten of er nog meer dan 2 mensen mee willen doen |
|
Geen slecht plan... Geeft mij wat meer tijd mijn bas een goede stel- en poetsbeurt te geven. Ik zag namelijk gisteren dat (zoals ik al vermoedde) de hals wat krom stond.. |
|
Misschien dat ik harachte ook wel ff vraag om mee te doen..... |
|
quote:hmm.. Kun jij goed ouwelullendeathmetal spelen dan? Anders hebben we ook niet veel aan hem denk ik.. |
|
quote: lol!!!!! ik sta open voor bijna soorten herrie, dus!!!!! kep met 'm nog eens een deathmetal bandje gehad..... |
|
vrijdag is prima, hopelijk kan ik vervoer vanuit Rotterdam regelen.. Zo niet kom ik met het OV maar dan kan ik uiteraard niet al mijn spullen meenemen, sterker nog, dan neem ik alleen mijn gitaar + drumstokken + PodII mee.. Is er iemand die met de auto langs Rotterdam komt? |
|
quote: ah oke, ik woon in gouda, dus zodoende vroeg ik me af of het erg in de buurt was one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kan niet komen helaas Ivm met m,n rooster |
|
Gitaar -Shred Master -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar -DCLXVI -Chrishetmetaalhoofd (als het in de buurt is) Drums: -Snaack -Ethereal -DCLXVI Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) -Rammoth Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) -MetalHeus Keyboard: Rammoth Luchtgitaar/bass -Orion Uilleannpipe: - Beli Mawr Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Er staat immers nog geen data vast, maar voor een vrijdagmiddag zal ik naar alle waarschijnlijkheid een middagje vrijnemen, dus................... SPIJBELEN |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |