|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: DB's |
|
ik wil in principe ook al mijn spullekes mee nemen, dus kan men iig geval gebruik maken van mijn speakerkast... |
|
Ik kom uit Breda.. Utreg is prima, Rotterdam (misschien dat de oude WtG oefenruimte in Hoogvliet een optie is) is ook nog wel te doen... |
|
quote: Is er volgens mij niet meer Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: In Utrecht ken ik er niet verder geen, ik kan wel ff wat gaan rondvragen. In en rondom Houten zit alles tjok(ke)foll Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Laat je niet opnaaien door Shridje joh... Azzy: You are the greatest, we are nothing, you are the best, we are pond-scum, you rock, we.... ehm... roll? Als t in Utrecht gehouden wordt, kan t niet ergens door de week (vanwege OV), of kan ik met iemand meerijden vanaf een bepaald punt? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Opnaaien? haha, ik vind het juist leuk Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als ik een datum en tijd weet, dan kan ik proberen een auto te regelen, mensen vanuit Rotterdam kunnen dan mee rijden. Wiegen Meister ! |
|
quote: Aaah okee, Gaat er trouwens nog iemand uit t zuiden dr naar toe? Of Eindhoven, als ik dr kan komen (met wat mazzel lukt dat wel) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
we gaan nu dus voor een ruimte in Utrecht begrijp ik? En in het weekend neem ik aan? Een zaterdag? Weet iemand een goede en grote oefenruimte met complete backline in Utrecht te zitten? |
|
quote: Ik prefereer een zondag, ivm met een eventuele auto ter beschikking.... Judge, je kan met mij meerijden, hoor!!!! |
|
quote: |
|
In Rotterdam en omstreken zijn er genoeg opties. We zouden bijvoorbeeld in onze ruimte kunnen gaan zitten (Infinite Dawn) maar ik neem niet aan dat iedereen zin heeft om naar Rotterdam (Hoogvliet) te komen. |
|
Kunnen we niet ff vote'n ??? Wiegen Meister ! |
|
Ok.. Rotterdam Utrèch Maakt niet uit -SnaacK |
|
Gitaar -Shred Master -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) -MetalHeus Luchtgitaar/bass -Orion ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
* KICK * Wiegen Meister ! |
|
Ik probeer mezelf er NOG EEN KEER bij te zetten: Gitaar -Shred Master -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar -DCLXVI Drums: -Snaack -Ethereal -DCLXVI Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) -MetalHeus Luchtgitaar/bass -Orion |
|
1-2-3-4 komt er nog wat van? |
|
lijkt me een strak plan ja... ik ga wel wat rondmelen Judge |
|
Kunnen we geen 30-koppig Zwaar Metaal orkest bouwen? |
|
quote: |
|
Het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen met jammen Spullen kan ik niet echt regelen, wel een double bass pedaal en wat bekkens (mits er niet te hard op die bekkens gerost word ) blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Leuk idee. Ik hanteer bas, sax nog niet zo goed helaas anders zou het mischien een toffe toevoeging zijn. Licht volledig aan tijdstip, locatie, vervoer, evt. aanwezigheid versterker en of er nog iemand nodig is na die hele waslijst. Thus spoke the night spirit.... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |