|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
*bump* Ik ben klaar voor de 2e sessie hoor Roep maar een datum en setlist |
|
Ok dan |
|
Ik heb er ook weer zin in! |
|
waar zijn de opnames van de vorige jamsessie ? ik heb interesse in een nummer grunt . |
|
quote: |
|
Die painkiller |
|
Harachte is nogal een enthousiaste drummer, zeg. hij gaat nogal "door". Oud Vuil. |
|
ik heb niet alle opnames beluisterd , de zang komt niet altijd boven de muziek uit . misschien kan er ook een ZM-opname sessie gehouden worden , waarbij de afzonderlijke muziekinstrumenten en zang op aparte sporen worden opgenomen (bijvoorbeeld met laptop en opname software .) |
|
quote: Harachte heeft al anderhalf niet meer achter een kit gezeten. Dat verklaart een hoop denk ik. |
|
quote: Neeee, geeft nou maar toe, tis gewoon niks!!!!! |
|
Dat zeg ik. Het ging om de reden. Wèl hoofd- en bijzaken gescheiden houden Conrad, anders eindig je net als... jezelf. In drie bands zitten en met geen enkele echt wat bereiken. |
|
quote: |
|
quote: hahahahaha, er zit een kern van waarheid in..... maar ik speel in 2 bands hoor!!!!!!! |
|
Je verwisselt sneller van band dan van ondergoed is het niet? Mo Gear weer afgevallen ja? Tjongejongejonge... je bent bijna 30 dus ik zou maar opschieten met je Metalcarrière als ik jou was. |
|
Ik hoor geen solo's in die opnames |
|
OK guys, de 2e sessie mag komen, kep een goeie drummer nu, die de nummers wel wil instuderen hahahahhaha.... dus, let's go |
|
ok dan, roep maar een datum!! |
|
present! |
|
ik ga met Stefan (drummer) ffkes een datum bespreken dit weekend, dus U hoort nog van mij....... |
|
ok dan Is hij trouwens gelijk de "vaste drummer" i.v.m. het optreden? |
|
quote: yep! |
|
quote: Heersch!!! |
|
quote:Stefan inmiddels gesproken? |
|
quote: The Kovernant |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |