|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ja geweldig zeg *zucht* |
|
Gitaar: -SnaacK -Shadow_Smile -Blackjack -grindcore(mits de locatie te doen is) Drums: -Snaack Vocals: -Shadow_Smile |
|
wie verneukt de lijst nou weer Er zijn heel wat mensen afgevallen! |
|
Gitaar -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Is er iemand die wil bassen? Enne ik weet niet of het een goed idee is ook zang erbij te doen, ik stel me bij een jam geen metaljam voor waarbij we met riffjes nummers gaan schrijven ofzo.. |
|
Gitaar -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou dan kom ik wel alleen jullie bier opzuipen |
|
quote: Je mag m'n blokfluit ook wel lenen hoor Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:*Jenje bedenkt zich nu dat hij 3 jaar blokfluitles heeft gehad op school* Count me in! *Overigens in die 3 jaar wel 3 blokfluiten aan gort geslagen* |
|
quote: Goed idee, ik denk dat ik dan heel snel weer bier mag gaan drinken Ik kan trouwens ook heel goed zo'n fluittoontje maken door op zo'n flesje te blazen. Dat lijkt me ook wel erg gaaf bij metal |
|
strak plan!! Ik geef me bij deze ook vast wel op: Gitaar -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar Drums: -Snaack -Ethereal Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) |
|
GVD, mijn instrument wordt weer niet gewaardeerd. Ik ben van de lijst gekickt. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben er! Gitaar, bas, drums whatever Gitaar -SnaacK -Ratje -Shadow_Smile -grindcore(als de locatie redelijk is) -blackjack (als hij/zij deze lijst intact kan laten ) -arrebar -DCLXVI Drums: -Snaack -Ethereal -DCLXVI Vocals: -Shadow_Smile -Jenje (mits in de buurt en leuk genre) -Rajackar (ikke schreeuwie kan doen ) Bass -arrebar(als de jamsessie na de zomervakantie plaatsvind want dan heb ik mijn basgitaar) -Judge M. (heeft wel een bas maar geen versterker dus het zou fijn zijn als die al aanwezig zou zijn...) -DCLXVI |
|
Sorry Snaack, foutje met de reply... te langzaam met reageren... En ik ben een hij; bekijk dat profiel dan ook [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 21-05-2003 16:40] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
is er al een datum? |
|
Fuck ben telaat er zijn al behoorlijk wat gitaristen nu.. |
|
Zozo, dat is een aardig lijstje, kunnen we niet beter een zuip feest organiseren? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Voorrrrrruit hhehehe Ik kom wel jammen IK SPEEL JULLIE ER ALLEMAAL UIT WANT IK JA IK BEN DE BESTE GITARIST ZEG MAAR WAAR EN WANNEER HET IS WURMPIES VAN ME ZET ME MAAR ONDER GITAAR in de lijst maargoed dat wisten jullie al he wurmpies |
|
Wat voor genre gaat men aanboren? Death, grind, black (wrsch. niet als ik de namen zo bekijk), prog, jazz-fusion? |
|
quote: Hey smerige scrotumlikker, het enige wat jij kan bespelen is je 5 cm korte lul. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nounounou niet zo agressief kerel kijken of je op de jamsessie nog steeds zon grote muil hebt |
|
Pff je zult toch wel afzeggen een dag van te voren of niet op komen dagen. Je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste *gaap8 |
|
hmm zou deze bassmaster ook maar ff meedoen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 21-05-2003 17:37] |
|
quote: Je schreeuwt Niet doen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |