|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo kun je het ook zien en vandaar uit kun je het weer andersom stellen en daar dan weer vanuit kun je het ook weer anderom stellenetc etc etc..vandaar die boycot Het zal me allemaal een worst wezen! Ze doen maar. |
|
Ik heb me weer laten verleiden een lot te kopen. Niets gewonnen natuurlijk |
|
Eindelijk hadden de eindcijfers 66 zin. 30 euri. Jeuj. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hey volgens mij had ik die ook Of was dat voor de Oudejaarsloterij.... |
|
O ja straks de Oudejaarsloterij. Het enige moment van het jaar waarbij ik lekker gek doe, mijn beroepsethiek overboord gooi en een lot koop . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Je werkt met gokverslaafden? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-11-2008 20:03] |
|
quote: Ikke 800 euries... Voel de knakentsunami al weer aankomen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Goddomme, het is hier al jaren windstil op dat gebied. Ik wil ook een tsunami. spelfout weggehaald... |
|
VB, doe je goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Whoohooo, 14 euro hahaha |
|
quote: +1 Boeiender |
|
haha oni ook ja |
|
Hier niks En mijn jackpot is als ontwikkelingshulp naar Groningen gegaan las ik |
|
quote:en hoeveel loten had je daarvoor gekocht ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb standaard 1 straatje 1/5 loten en een heel lot. Dus 5 tientjes. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Goed boeren dus, 750 winst Against God and Government |
|
zekers. De oudjaarsloterij had ik ook prijs. was helaas geen 25 mil.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:je blijft me verbazen, je kan zelfs nog rekenen en dat na al dat zuipen. Fuck the world and fuck you |
|
Je moest eens weten wat ik nog meer allemaal kan na al dat zuipen Against God and Government |
|
Ha, en weer is de hoofdprijs op een 1/5de lot gevallen, volgende maand dus weer 27.5 miljoen. Maar goed ook, want ik had NIETS. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-09-2009 23:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had zeven euro. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
15, kietgespeeld dus .. wederom .. |
|
Hier ook 15. Ik wil graag stoppen met werken en die boerderij hier net over het spoor kopen, maar dat moet ik eerst maar weer minimaal een maand vooruit schuiven. spelfout weggehaald... |
|
27 euro, PARTYYY!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |