|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan kan je 2 keer zoveel winnen! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Opzij, opzij!! Ik ga winnen deze keer. Wel twee (oké, 1/5e) loten voor augustus. Wanneer is de trekking? Hatsjikidee! |
|
Elke keer wanneer ik tabak haal, koop ik ook een Win For Life-biljet. (1000 euro per maand voor de rest van je leven, het leek me wel wat..) Met dat biljet op zak ben ik dan heel even rijk. Dan bereid ik in m'n hoofd m'n ontslagbrief voor, vraag ik me af waar ik een boot kan kopen, denk ik aan een immens grote tuin met 16 prachtige honden, aan al de plaatsen waar ik vakantiehuisjes ga zetten, aan het feit of 1000 euro per maand wel voldoende is, maar goed, ik droom lekker weg.. Tot ik kras. Eigenlijk ben ik gemaakt om rentenier te worden. Ik ben er dan ook voorstander van dat kopers van krasbiljetten eerst een grondige test moeten doorstaan, om na te gaan in hoeverre de potentiële winnaar het echt verdient om te winnen. Zielige spaarders en goede-doel-hippies moeten resoluut geweigerd worden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
quote: 2X gewonnen op het eindcijfer 6. De loten heb ik eruit. Maar ja, dat schiet verder niet op. |
|
quote:Ouwe Blower Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hehehe. Klopt. Maar wel prijs. |
|
Ik ben nog steeds geen millionair Ik hoef ook niet per se de hoofdprijs, 2 miljoen is zat om niet meer te hoeven werken hehe. |
|
Nou, wel EUR 1,70 gewonnen deze keer. Hatsjikidee! |
|
Tering afleggers! Na al die jaren nog steeds geen miljonair. Tsssshhh. Bazzio Attacks!!! |
|
Ach, wie heeft er geld nodig als je gelukkig bent WAT? NIKS GEWONNEN??? KANKERHOERE!!! |
|
ik krijg iedere maand het lot van de staatsloterij in de bus hoogste wat ik tot nu toe gewonnen heb is ergens rond de 25 euro |
|
Nou ja, niks mis met krijgen. Ik moet ze kopen. |
|
Ik heb een kleurenlaserprinter bij Yorin gewonnen 2850 eurootjes waarde..heb em voor een rug verpatst..wat moet ik er mee..Alleen lotto doe ik nog mee...anders geeft me wijffie m`n geld wel uit Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
(offtopic) vikingblöd, kom eens online (msn) Bruce Banner |
|
quote: In de staatslotery heb ik ook altijd eindcijfer 6 (mits ik er 1 koop) en altijd prijs op gehad. Serieus. Ok geen vette, maar toch. Ik geef wel eens een lot weg als cadeau voor een verjaardag ofzo. En ook die gekochte loten, kleine prijsjes. Eindcijfer 6..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nieuwe maand, nieuwe kansen . Net 2 nieuwe lootjes gehaald (1/5 anders wordt het me te duur ) Hatsjikidee! |
|
Ik heb vanmiddag ook weer een lot gekocht. En weer 6. |
|
Ik eens een 1 en een 2 als eindcijfer (zul je net zien dat er nu een grote prijs op de 7 en de 8 valt die ik anders altijd heb ) Hatsjikidee! |
|
quote: hahahahaahaha, je krijgt een printer van 3000 eurie en je verpatst em voor een derde??!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
niw om ff ontopic te blijven. Wie speelt er hier nog meer Texas Hold Em? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb net 100.000 euro gewonnen... Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Met? |
|
quote: Ik ben niet zo`n geldwolf..en die em gekocht had was erg blij met de printer..Steunde ik nog een goed doel ook.. Daar doen we het toch voor Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |