|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
1 Lot, maar liefst 7 euro! Waar blijft die klapperrrrrrrr nou? |
|
quote: je zette die punt wel erg duidelijk in.. Gun je die 5 ruggen wel..Kan je maybe een leven kopen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Als je veel geld had gewonnen maybe een klap met een ijzere staf?? hehehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik zal jou eens een klap geven met een ijzeren staf, recht in je poepertje, jij tuinkabouter! |
|
Nehhhhh Jij heb niet zoveel geld.. En m`n poepert is nog een beetje schraal van de laatste keer dat je me misbruikt heb Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: |
|
quote: Ja sorrie nog, niks gewonnen met de staatsloterij toen, dus geen geld voor een tube glijmiddel. Deze keer wel het geld ervoor hoor, met mijn 7 euro. *trots kijkt* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-11-2009 20:18] |
|
Weer niks. Onterecht, dat spreekt voor zich. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe tja wim.. ik doe iedere maand mee met een 1/5 straat en ik had em er net weer uit..... dus achja.. dream on http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
heel lot... en maar 8.50 euro " gewonnen". was dus ook een eenmalige uitglijder... voordeel is wel dat de staatskas gespekt wordt om werkloze zm'ers van een uitkering te laten genieten... |
|
€20,- ... gaat al de goede kant op, welliswaar langzaam maar toch! |
|
Idem, stijgende lijn! |
|
120 euries...beetje jammer.. Het is wel weer tijd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tja, een heel oudejaarslot en een straatje halven dit jaar. Niet helemaal de bedoeling, want ik was een beetje in de war met de prijs. Ik dacht dat een heel lot 15 euro zou kosten en een halve 7,50. Ik keek best effe raar op toen ik meer dan 170 euro moest pinnen Maar ja, in ieder geval altijd prijs.... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-12-2009 11:35] spelfout weggehaald... |
|
quote: ... Met Achmed !!! |
|
Ik zet al dat geld voor die loten op een spaarrekening en keer dat 1x per jaar aan mezelf uit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb deze week voor het eerst een staatslot gekocht. |
|
Als je nu de jackpot wint schiet ik je neer! |
|
Ik neem aan dat de winnaar anoniem blijft, toch? |
|
Jah, maar als je straks rondloopt met een pimphat en een gouden klok aan een ketting om je nek valt het wel op (zou ik iig wel doen) |
|
Hahahaha, ik ook, sowieso! |
|
Jammer, geen gouden klok met pimphat. 40 euro's uit 2 loten. Ach, het kon minder |
|
10 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hier ook 10E Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |