|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
20 euri. Dus 5 verlies. Maar toch een beetje gewonnen. Is er al een ZM-miljonair bekend. Ivm sleejur boeken enzo. Oud Vuil. |
|
5 |
|
25... Maar ik had het lot gekregen, dus voor mij was het pure winst... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
20 miljoen! Euhm.. Niets dus.. Grmbl.. |
|
Dus 50 euri tot nog toe. Damn, dat word hooguit een sok van tom araya op het volgende zm-fest. Oud Vuil. |
|
Maak je daar geen zorgen om |
|
Ik maak me nog meer zorgen over dat gratis bier!!! Oud Vuil. |
|
haha |
|
Ik ben weer eens een lot vergeten kopen (zoals elk jaar). Maar ja, ik win toch nooit iets. *haalt schouders op* |
|
0 spelfout weggehaald... |
|
De klantenservice van de Staatsloterij zit bij ons in het callcenter. De winnaar van de 20 miljoen belde vandaag. Hij had sinds oudjaarsavond niet meer geslapen hehe. |
|
quote: Hij vroeg zich natuurlijk al dagen af hoeveel miljoen hij nou naar giro 555 moet overmaken |
|
Eigen bankrekening eerst, imo. Oud Vuil. |
|
Ik zou het sowieso beter vinden als ze 20 keer een miljoen zouden verloten. Een miljoen netto is nog steeds ontiegelijk veel geld en dan maak je er meer kans op. |
|
Dan moet de prijs van een lot wel naar beneden. En dan doen er minder mensen mee, dus komt er minder binnen en worden de win prijzen lager. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-01-2005 22:31] Oud Vuil. |
|
Hmm ik vraag me af of er dan minder mensen aan mee doen. Je hebt veel meer kans op een grote geldprijs... maar ja dat is weer een andere discussie. |
|
Zwanzig euro gewonnen!! Dus ik mis slechts een factor miljoen, volgend jaar weer Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wat was je inleg dan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Een lot kost 25 euro, dus dat is de inleg! Simpel schmimpel, 5 euro verlies en een EXXXXXXXTREEM spannende week. Ik kan niet wachten tot volgend jaar!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Veel beter idee, 20 miljoen is zoveel geld dat je het toch gaat besteden aan onnodige dingen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: met 1 miljoen kan je nog vrij weinig, je kan er met veel moeite en krenterigheid mee rentenieren.... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jullie hebben erg weinig fantasie moet ik zeggen! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Eerlijk gezegd lijkt rentenieren me ontzettend kut. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als je dan toch wint, meel me en ik stuur je m'n bankrekeningnummer. Oud Vuil. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |