|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de kans op winnen in de postcode loterij is kleiner dan dat je met een vliegtuig verongelukt (was een berekening van de postcodeloterij zelf) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mwoah, spannend. Ik zit niet met m'n lot, trillend van extase, naar de uitzending van de staatsloterijshow te kijken, of ik in de prijzen val. Ik check het meestal via teletekst of internet. Als ik er aan denk. Zal ik eens 77 proberen... Oud Vuil. |
|
quote: Dat kun je toch niet winnen? *zucht* Oud Vuil. |
|
quote: ECHT???? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
de kans dat je in een vliegtuig verongelukt is iets van 1 op 7000 volgens mij. of we moeten veiliger vliegen of de postcode loterij afschaffen en dan zijn de postcode loterij bedragen altijd gedeeld met je lieve buurtjes en het is niet belasting vrij.. (maarja het gaat naar een goed doel ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat geloof ik niet, dat zou nl. gewoon betekenen dat één op de zevenduizend vliegtuigen neerstort. En dat hebben ze me toch echt niet verteld op het journaal. Al is die kans vast weer een gemiddelde, en is de kans dat een vliegtuig van Negerpiemel Inc. neerstort natuurlijk veel groter dan de kans dat een vliegtuig van de KLM neerstort. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: vond het ook wel vaag maar misschien telt brandwonden doro omgestoten koffie ook wel als verongelukken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb voor wiskunde moeten berekenen hoe groot de kans is dat je de Lotto wint, dat was iets van 1 op 250000000 maar als de jackpot z'n maximum heeft bereikt gaat de prijs er gegarandeerd uit. |
|
quote: Dan zou er op Schiphol 3 of 4 keer per jaar een vliegtuig neerdonderen volgens mij..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kromme redenatie. Je berekent toch ook niet de kans dat de jackpot er uit gaat, maar de kans dat jij hem wint. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oftewel, des te minder vliegtuigen er crashen, des te meer winkansen ik heb. Ik hou het vanaf nu scherp in de gaten. Oud Vuil. |
|
quote: zoiets werd daar wel gezegt vond het ook al vaag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
20 miljoen euri netto dit jaar met oud en nieuw. Lul maar raak, ik koop voor de zekerheid echt wel en lot. Oud Vuil. |
|
quote: Echt wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En met 66 als eindcijfers. Moge satan me bij staan. Oud Vuil. |
|
dubbele nummers = altijd kut we have 13 |
|
quote: ik weet niet of ik jou redenatie goed snap,of iets uit z'n verband trek, maar ik denk dat je mis zit. zoals jij het zegt lijkt het erop dat na de 6.999e vlucht (zonder ongelukken) nummer 7.000 wel neer moet storten. en zo is het natuurlijk (gelukkig) niet. een kanswaarde zegt alleen iets over de kans op een ongeluk voor iedere afzonderlijke vlucht. er kunnen zonder problemen 10.000.000 vluchten zonder ongeluk plaatsvinden. |
|
Heb jarenlang meegedaan, maar een poosje terug maar es gekapt. Koop misschien nog wel een ouwejaarslot, maar ga echt niet meer elke maand een lot kopen.. spelfout weggehaald... |
|
Ook maar een lot gekocht, eindcijfer 9 |
|
quote: Mwoah, de 66 doet het best goed, ik heb de loten hier toevallig bij de hand, euh... juni: 66 €13,50 juli: 66 niks aug: 66 €13,50 sep: 66 niks oct: ff lot kwijt nov: 66 €13,50 dec: 66 €15,00 Maar voor het oudejaarslot ben ik in het diepe gesprongen. "eindcijders?" , vraagt de sigarenknakker. "doe maar wat" , zei ik daarop stoer. Dus heb ik nu geen 66, maar iets met een acht op het eind. Zul je net zien, dat.... Oud Vuil. |
|
*rent snel naar de winkel* |
|
quote: Hehehe, damn. Ik ga er niet nog 1 halen, 25 euri voor een heel lot. Oud Vuil. |
|
Damn, winkel was dicht |
|
doe al jaren mee met de postcode loterij wel grappig feit dat toen ik verhuisde ik gewoon op mijn oude en mijne nieuwe adres kon blijven meespelen zodat ik geen prijs zou mislopen als hij ineens op mijn oude adres valt ik vond dat niet echt kloppen |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |