|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier ook. |
|
Mooi quitte gespeeld... 0 inleg, 0 gewonnen. |
|
130 euro verlies spelfout weggehaald... |
|
|
|
dikke tien euro.... op één lot... andere lot nihil.... dus dik verlies, verwacht weer een dankbrief van de nederlandse staat.. Vind ik ook niet |
|
Godverse hoerenkutzooi Had gehoopt deze week een van de twee boerderijen net buiten het dorp te kunnen kopen, maar moet m'n plannen maar weer uitstellen. Maar ja, de lullige 42 eurotjes die wél op m'n loten zijn gevallen ruil ik maar weer in voor nieuwe loten. De aanhouder wint zeggen ze tenslotte.... spelfout weggehaald... |
|
Doe 3 euro erbij en je hebt 1.5 straatje vijfjes. |
|
Nietsssss! |
|
http://www.nu.nl/binnenland/2154265/postcodekanjer-valt-in-eindhoven.html Zou het nou niet grappig zijn als Judge M hier opeens komt melden dat hij een miljoen gewonnen heeft? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik gun het hem van harte! maar dan wil ik wel dat ie deze zomer op bezoek komt "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: In Eindhoven (regio 5625) woonden op 30 september 2007 9755 mensen, waarvan 2270 niet-westerse allochtonen (23.3%). Godver, zij wel Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
10 euro in de Sponsor Bingo Loterij. Bareuh... |
|
Die staatsloterijsite ligt er nu al tijden uit. Zo kan ik toch niet m'n werk opzeggen, ik moet het toch zeker weten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vandaag nog effe een lekkere bak Ben&Jerry's gehaald met de ijsprijs van de postcode loterij |
|
Goeie prijs, dat spul is stervens duur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Neeeeeeeeeeeman, dan heb je een 10tje winst! Euh, wacht..... Boeiender |
|
GEEN KLOTE! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
30 euro door geen straatje vijfjes te kopen. |
|
100% kans, eigenlijk best slim. Maar zo ben ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
of gewoon te lui om ze te gaan kopen. |
|
Ik vergat het wel eens. En dan baalde ik. Dus nu spelen we automatisch mee. En winnen GEEN REET MEER!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niets op twee loten.. * zucht * Had al een heel plan gemaakt om het huis van de buren erbij te kopen en er een megakeet van te maken. Volgende maand is ie van mij! Mij zeg ik je! |
|
Ik heb wel gewonnen deze maand. Lekker uit eten dus... een paar keer... Met de staatsloterij dan, want de postcodeloterij zuigt zo hard. ALS je wat wint is het een bak ijs of kaarten voor één of andere nichterige kut-musical. Donder even op joh, kom met die Benjamins. Ja hoor... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |