|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, dát is een mooie gedachte van snaack!! Oud Vuil. |
|
deal snaack |
|
Hehe, de enige die echt wint is de staat. Maar toch doe ik mee en is die prijs voor mij. Bazzio Attacks!!! |
|
De deal staat. Als ik de 20 miljoen win: * Slayer + gratis bier op ZM-fest |
|
quote: Aan die deal doe ik mee. |
|
quote: Ik doe ook mee! Ik zag die dvd van het weekend, dat bloed... Oud Vuil. |
|
Hehe, da's idd gaaf. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zek0rrr! Ik heb hem een paar weken terug strontlazerus heel de nacht lang gekeken samen met een vriend, gheghegheeghe En 's middags met een hevige kater weer een paar keer. SLAY0RRRR! |
|
Ha-ha, ook ik, ruggegraatloze eikel, ben om. Ik heb een oudejaarslot gekocht, met de enige echte truee eindcijfers 88. Sieg Smile! Ik ga winnen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
maar M. toch wel om de arme kindertjes in Afrika te helpen, en toch niet voor het geld? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd, om de arme kindertjes in afrika te helpen, heel goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mijn pa had beloofd de 20 miljoen te winnen.... |
|
quote: een ambitieus jongmens als jij zorgt toch wel dat hij dat geld zelf verdient (het liefst voor zijn dertigste)?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ja, maar als je dat al gedaan hebt moet je een nieuwe uitdaging zoeken... |
|
en dat is het winnen van een loterij?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Uiteraard, maar er gaat een vreemde fascinatie uit van geld uitgeven op compleet irrationele wijze... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wij hebben als eindcijfer: 13 ... Oh en de trkking is op een vrijdag |
|
Om geld te wisselen heb ik pas 2 kraslootjes gekocht. Klavertjes 4. Was nog net zo saai als zoveel jaar geleden. Blijkbaar zijn er ook 5 euro krasloten tegenwoordig, zag ik. 12 piek om een beetje te krassen. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, 12 piek om te WINNEN!!! Snap dat dan!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ja!! een kleine investering in een mogelijke fantastische toekomst!! |
|
12 piek was vroeger 48 punten op een gokkast. Stuk leuker. Maar dat doe ik dus niet meer, gokkasten. Gelukkig. Oud Vuil. |
|
oeioie, toch geen jeugdtrauma? |
|
quote: Nee, een ouwelullentrauma.... (sorry) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach, jeugd. Zeker tot m'n 20ste best veel vergokt door die kasten. Maar ze zijn dan ook erg gaaf. Doet me eraan denken om zo'n ding nog ff een keer te kopen. Niet vergeten, wim. Oud Vuil. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |