|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, je verwacht een tegenprestatie. |
|
quote: Ik had de afleverbon ook nog .Zo kon hij zien dat ik em eerlijk gewonnen had inclusief felicitatiebrief van Yorin. btw was het goede doel een opvangtehuis voor gehandicapte kids..ik ben de laatste die ze het vel over de oren haal..maybe heb ik een goed metal hart Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als ze gehadnicapt zijn hebben ze geen printer nodig. Had dat ding aan mij verkocht, ik had je 1500 geboden....en zelf voor 2500 doorverkocht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
We zijn niet allemaal hetzelfde. btw welke particulier buyed zo`n dure kleurenlaser printer??? Op marktplaats biede een idioot 300 euries...Ik vroeg hen of ie ze allemaal wel op een rijtje had...but on topic..hoera 15 euro gewonnen met een deur aan deur lotto...Wegens rijkdom gesloten... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Voor de kantoormedewerkers zekers hahaha |
|
Noop heb em zelfs nog gebracht..de kids gebruiken em..tering wat maken ze grote toetsenborden..Kan me oma zelfs nog lezen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Elk keyboard heeft maar 1 letter, hè? Maarre, heel goed! |
|
dan kan je tiepen met je voorhoofd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
De tering. Ik ga maar weer eens een staatslot halen haha. Doe ik me gelukssok aan, en natuurlijk wandel ik mijn speciale loopje dat geluk brengt naar de winkel. |
|
quote: ... |
|
quote: Één sok? Hmmm. |
|
quote: Je moet niet meteen alles tegelijk willen he, 1 sok is meer dan genoeg om mee te beginnen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
13,50 Dat schiet natuurlijk niet op. |
|
quote: Nu dan toch niet, lijkt me. Geen prijs op alleen het eindcijfer. Ik had er weer per ongeluk 2 gekocht , allebei niets, nada, noppes. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-08-2006 18:11] |
|
quote:Mooi zo. Maar weer eens een keer een lot kopen |
|
EUR 8,50 schiet niet op met dat miljonair worden! |
|
27,50 euries.. Ik heb een straatje 1/5 lot. das toch weer een maandje meespelen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb me al heel lang afgevraag hoe je speelt. Ik bedoel; ik zie lui bij de Bruna wat brabbelen tegen de kassamiep, klant vult iets in op een biljet en kassamiep gooit dat weer door een machine. Of is dat lotto? |
|
Da is lotto....Staats werkt op cijfers Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hehe, een collega had onlangs 2 euro gewonnen. |
|
quote: En ???? is die halve dagen gaan werken wegens rijkdom ?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
33,50 gewonnen En de jackpot er weer niet uit. Komende maand staat hij op 8 miljoen. Die is dan voor mij |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |