quote:
Op 4 april 2006 17:51 schreef hellhun het volgende:
die neo nazie mensen leven in het verleden,of beter gezegt ze verheerlijken de daden van het nazie regime in ww2,totaal nuteloos wat mij betreft je kunt de geschiedenis niet op dezelfde manier herhalen.met kreten als 88 heil hitler 14 en dat soort dingen komen ze geen steek verder,het versterkt aleen het beeld van de stupide skinhead.
wil je een vuist maken tegen deze zwakke samenleving dan moet je dat soort dingen uitbannen en gewoon met een goed verhaal komen.
jep maar ze hebben tenminste nog een beetje daadkracht. als er iets moet veranderen, moet de algehele instelling veranderen van dit land, desnoods richting dit idee. dan werkt het tenminste.
quote:
wat we nu hebben is een door linkse knakkers(pvda in de jaren 60-70) bedachte zorgstaat waar de criminelen bijna vrij spel hebben.de meneren politie hebben zeeen tijd voor snelheids controles en andere onbelangrijke zaken.
mwa, de zorgstaat is kut maar om nou te zeggen dat dit de oorzaak is van criminaliteit... ik denk eerder dat het gebrek aan acceptatie van een politiestaat het probleem is. nederland scoort ook niet zo beroerd voor zover ik weet.
quote:
bv deze punten zouden wat voor een nieuwe partij zijn.
pff nog zo'n zinloos initiatief, fuck democratie, zo bereik je nooit iets.
quote:
keiharde aanpak van de criminaliteit,voor het opruimen van de criminaliteit zal ook het leger gebruikt worden en de acties zullen niet mals zijn.
deze aanpak zal worden gefinancierd door het geld van opgepakte criminelen.
de opgepakte criminelen zullen levenslang voor de staat moeten werken.[quote]
goed punt, maar denk je echt dat dat gaat lukken in dit land? ten eerste de internationale druk (oa financiele consequenties) en ten tweede vanwege de binnenlandse druk. het probleem met democratie is dat alles gemiddeld moet zijn, 'extreme' denkbeelden mogen niet omdat je altijd die ene compromis moet hebben waar iedereen zich in kan vinden. en dit is een goed voorbeeld van een onderwerp waar niet iedereen het mee eens zal zijn. sad but true
[quote]er komen kleinere scholen, ziekenhuizen en bejaarden tehuizen,omdat dit beter funcioneert,er zullen dan ook minder directeuren en manegers nodig zijn, omdat die grote organisaties er niet meer zijn.
de energie bedrijfen en de NS worden weer van de staat,dan zijn we gelijk van die top-managers af met hun idioot hoge lonen.[quote]
nee, in plaats daarvan neemt het aantal lagere functies explosief toe in een mate waarin we het no way aankunnen. en al die kosten die eraan gebonden zijn? en al die managers die juist verantwoordelijk zijn voor de meerwaarde van deze insatellingen maar dit vanwege geldproblemen niet waar kunnen maken? die privatisering werkt wel beter maar kost onevenredig veel geld, geld dat toch ergens vandaan moet komen. belastingen? heffingen? treinkaartjes die opeens 30% duurder gaan worden? en 'idioot' is subjectief. die lonen zijn wel gerechtvaardigd in geval van goede prestaties vind ik: als ze het goed doen is dit goed voor het bedrijf, denk dan aan grotere winstuitkeringen en groei, wat weer leidt tot bijvoorbeeld banengroei en loonsverhogingen voor de werknemers. anderzijds betekent een slechte manager weer banenverlies etc.
[quote]de blasting zal simpeler worden net als het hele staats apparaat.
wie van de sociale dienst gebruik maakt zal voor de staat moeten werken en dat is niet leuk voor die paracieten.
dat eerste lijkt me onmogelijk met alles wat jij voorstelt. het gaat allemaal gruwelijk veel geld kosten en dat moet toch echt ergens vandaan komen. de overheid heeft ook te maken met grenzen en kan zelf geen geld bijdrukken als dat nodig is (ja indirect kan het wel maar schiet je nog geen fuck mee op ivm inflatie hehe).
dat tweede is dan wel weer een goed voorstel wat eventueel nog wel zou werken, mits het onderhoud van gehandicapten betaald worden door hun ouders oid. maarja, sociale acceptatie enzo...
quote:
nou ja zo kan ik nog hele pagina s schrijven maar ik stop maar.
doe maar
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-04-2006 11:15]