|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Snel! Bel AFA! |
|
quote: Bouw een kamp en zet ze op de trein. don't mistake lack of talent for genius |
|
http://academic.brooklyn.cuny.edu/history/core/pics/0255/img0036.jpg "Zomerkamp 1943 - '44, mooi was die tijd" |
|
quote:Wat weer een extreem rechtse uitspraak is ... oftewel: ontheemd nationalist ... |
|
quote: hahaha tering knuffel een boom homo Je moeder. |
|
ik denk dat nsbm wel bestaansrecht heeft,al worden bepaalde politieke meningen niet altijd geaccepteerd.ondanks dat anti religieuse opvattingen wel mogen.dat vind ik een beetje krom in een land met vrijheid van menings uiting.in de blackmetal scene heb je toch ook verschillende stromingen zoals pagan black folk .niet elke black band zingt over satan. |
|
dat zijn dan ook geen black metal bands meer Je moeder. |
|
quote: please make a local copy. Suck my piss |
|
maar zongen de uode blackmetalbands dan wel altijd over satan mayhem volgens mijn niet of burzum ofzo ook niet echt |
|
nee maar de teksten waren wel op een ideologie gebaseerd. maar bm teksten moet je nou eenmaal nooit letterlijk nemen. maar opzich sluit het 'het klinkt als' verhaal of precieze verhaal erg nauw aan. Je moeder. |
|
Damn. Een willekeurige Mocro schrijft beter Nederlands dan onze Sunwheel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
word je hier op schrijven beoordeelt dan ik ben niet perfect in taal |
|
Ok Hassan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben geen allachtoon maar een rasechte hollander |
|
Als je geen blond haar en blauwe ogen hebt trap ik je uit de scene, bitch. |
|
Dan mag jij wel even een integratiecursus volgen want dit lijkt natuurlijk nergens op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is iedereen hier in de letterkunde afgestudeert .we zijn toch geen oude wijven de die buurvrouw beoordelen op hun foutjes.sorrie maar ik heb dyslecxy,vandaar mijn slecht schrijfweize |
|
Ik dacht al, waar blijft het dislexie-excuus. Gelukkig maar dat 'ie toch nog is gekomen, voorspelbaarheid is soms zo slecht nog niet. |
|
Nee, maar we communiceren wel in het Nederlands met elkaar. Ik weet het, da's een unicum in Nederland en het is even wennen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dyslectie is een handicap mensen.. Niks om grappen over te maken!! Gehandicapten mochten vroeger ook op kamp van ome Dolf. Opbokken dus! |
|
quote: Het klinkt nooit erg geloofwaardig, als iemand zegt 'dyslecxy' te hebben. |
|
quote: Ik heb het ook, maar ik probeer gewoon nog eens goed te kijken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zo krijg je er wel extra veel voor met Scrabble... edit: Behalve dan dat er maar 1 Y in Scrabble zit... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-04-2006 16:47] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |