|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry, door ons geouwehoer staat dit nu op de vorige pagina, en iedereen doet er goed aan om de vorige pagina niet te lezen. Hier dus nog een keer: quote: |
|
quote:Dagdromen?!? Jullie hebben mijn maagdelijke zieltje een trauma bezorgd. Stelletje fl1kk4s! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor de tweede maal gequote wegens aanpassing: quote: "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
OH das duidelijk van de meneren en mevrouwen het moderatorteam. de uitspraak dat rassenvermenging gevaarlijk is mag niet. dan krijg je een vermaanende e mail van een boze meneer. ha ha ha hap hap hap Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Vast van een halve neger. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Dwangmatige cultuurvermenging is gevaarlijk. Rassenvermenging is echter een te losse term, aangezien een 'ras' niet duidelijk aan te duiden is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
mischien word ik wel verwijderd uit ZM Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Dat we dat nog mee mogen maken. |
|
quote:Tering man, alsof jij echt iets schokkends gepost hebt. Maak jezelf geen illusies. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
voor je een ban krijgt moet je meer doen Je moeder. |
|
quote:Valt wel mee. Ik denk dat de meesten hier wel uit ervaring spreken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nee zo schokkend vind ik mijn post ook niet,maar waarom krijg ik dan een mail van een modderator? Ik was die post eerlijk gezegt alweer vergeten. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
sommige mogen hier alles en andere niets .vooral als je nazi uitlating doet krijg je mailtje [Dit bericht is gewijzigd door sunwheel op 11-04-2006 20:11] |
|
quote: Hier spreekt de expert |
|
Dat valt wel mee, je moet het alleen wel fatsoenlijk en beleefd brengen. @ Sunwheel [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-04-2006 20:17] Against God and Government |
|
wat is fantsoenlijk en beleeft.alleen al op je username word je bestraft of je icon |
|
ik voel me weer 11,lekker klieren dat zelfs een modderator gaat happen,vind ik erg geslaagt. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Gelukkig gaat 10% van dit topic over NSBM, en is de overige 90% vaak slap gelul, waarvan een procentje of, pak 'em beet, 40, nog eens in belabberd Nederlands is geschreven ook. |
|
nou en? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Oké, terug naar het gewauwel waar het gelul mee begon dan! Ik zag net in de trein iets waarvan mijn mond open viel. Iets wat ik nog nooit gezien had. Twee Turkse jongens (gezien ze turkse gitaren bij zich hadden, kan ook marokkaans zijn, maar ik vraag me af of dat volk überhaupt slim genoeg is om muziek te maken) zaten in accentloos Nederlands te praten. Ze hielden de deur open voor iedereen, helemaal ingeburgerd, lekker rustig, niks geen snel gebrabbel... Praten over werk en opleiding... Dat is nou geweldig. Je afkomst niet zomaar door de gootsteen spoelen, maar wel goed inburgeren. Gaaf. |
|
En vervolgens ploften ze de trein uit elkaar? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het is maar net welke aspecten van de vaderlandse cultuur blijven hangen he Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wonder o wonder, ik zat nog geen meter van ze vandaan, en ik leef nog! ik denk dat ze niet echt ontploften in de trein, gezien ze er eerder uitgingen dan ik. (woohoo! scherpte!) |
|
Het gaat mij niet om die buitenlanders die het goed doen, die zijn er ook dat weet ik, maar om de velen velen in de leeftijd 10 t/m 35 die het verkeerd doen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |