|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laat mij blij zijn dat ik voor het eerst positief ben! |
|
Hehe, er gaat een wereld voor je open. Misschien volgende keer contact zoeken met zo'n groepje. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ben twee keer in Turkije geweest en twee keer hebben we een geweldige vakantie gehad,ik heb nog met een Turkse blackmetal liefhebber gesproken,hij was echt goed op de hoogte hij kende alleen scandinavische bands,maar toch. En die geweldige relaxte waterpijp cafe s erg fijn daar. Eigenlijk leek het daar wel op Nederland,hier en daar vrouwen met hoofd-doeken,en verder heel normaal. Daar zeiden ze dat veelal de arme mensen uit het oosten van turkije naar nederland komen,dit zijn ook meer de traditionele moslims zeg maar. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Totdat je 1 voet uit de Westerse vakantie enclaves zet en in het echte Turkije terecht komt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Is dat dan niet echt?? NIET???? |
|
Het verschil tussen R'dam en bijvoorbeeld Streefkerk of Staphorst is ook niet onaanzienlijk dacht ik zo. Gelul dus, ookal is het contrast in Turkije wel groter tussen de verschillende gebieden. |
|
Ja, 2 juli kunnen jullie weer! |
|
quote: hoe was je vakantie toen? Suck my piss |
|
nog beetje geneukt daar? |
|
Ja ik heb daar best wel veel geneukt,ja. Maar ik merkte weinig verschil,mijn vrouw had niet in eens een enorm bos haar om dr vagina,net als bij (wat ik mij dan voorstel)die burka draagende turkse vrouwen. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
'Seculier systeem Turkije wordt bedreigd' Gepost door Rob (R@b) - Bron: NRC Handelsblad Gepubliceerd: vrijdag 14 april 2006 @ 14:59 De Turkse president Ahmet Necdet Sezer vreest dat de seculiere staat in Turkije vernietigd gaat worden door moslimfundamentalisten. In een toespraak tot legerofficieren waarschuwde Sezer deze week voor de groeiende dreiging van het islamitisch fundamentalisme. President Sezer is een fervent voorvechter van het seculiere systeem dat door de Turkse vader des vaderlands, Atatürk, ooit werd ingevoerd. De laatste tientallen jaren stond het Turkse leger steeds paraat als er aan dat systeem gemorreld werd. In zijn toespraak zei Sezer onder meer: ''Religieus fundamentalisme heeft alarmerende proporties aangenomen. Religieuze reactionairen proberen de politiek, het onderwijs en de staat te infiltreren. Ze proberen systematisch om de waarden van de republiek te ondermijnen, boven alles nationalisme en secularisme, die door het grootste deel van onze maatschappij worden omarmd. Turkijes enige waarborg tegen deze dreiging is de seculiere orde.'' Sezer noemde in zijn toespraak niet de heersende AK-partij van premier Recep Tayyip Erdogan. Toch heeft de president al meerdere malen voorstellen van die partij met een veto ter zijde geschoven. Zo weigerde hij onlangs nog de kandidaat van de regering voor het gouverneurschap van de Centrale Bank te benoemen, omdat hij deze te 'islamitisch' vond. Ook is hij voorstander van het hoofddoekverbod, dat Erdogan juist wil afschaffen. In Turkije klinken nu geluiden dat Erdogan in 2007 de volgende president wil worden, zodat het afgelopen is met de veto's van religieus geïnspireerde maatregelen. De AK-partij ontkent overigens tegen het seculiere systeem te zijn. Ze noemt zichzelf conservatief en zegt geen religieuze oogmerken te hebben. Toch heeft de partij wel degelijk haar wortels in het moslimfundamentalisme liggen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Waarom post je dat hier?? Vind dat een positieve ontwikkeling .... |
|
wat heeft dit allemaal nog met het onderwerp te maken,erg weinig volgens mijn |
|
wat maakt ontopic of offtopic nou uit?,net of zijn topics heilig. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Als ik dat bericht lees,lopen de rillingen me over de rug,stel je voor dat Turkije net zo n staat word als Iran. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Kan er ontopic gereageerd worden? Zoniet gaat deze onherroepelijk dicht. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ON TOPIC! JIJ ook hellhun Bruce Banner |
|
euhm ... Turkije wil dat juist voorkomen, desnoods met militair geweld .. |
|
Got yer wish, Jen Bruce Banner |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |