|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
scHijnbaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En nu nog een excuus verzinnen voor je kinderlijk simpele redenaties. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik ben ook niet een ster in de nederlandse taal,dat komt omdat ik fries ben,dat is een oude taal van voor het huidige geschrift,dat leent zich niet voor het alfabet,als we in runes zouden schrijven,dan schreef ik totaal foutloos. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: hijl hilter |
|
quote: dat heb ik met spijkerschrift en pictogrammen. Suck my piss |
|
|
|
quote: Nog zo'n slap excuus. Zelfs in Friesland krijgen ze nederlands op school. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Ik ben ook Fries opgevoed. Maar met mijn Nederlands is niks mis gelukkig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In duitsland zelfs! |
|
quote:Ontopic! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
pffft n00b. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik vind NSBM stom!!!1!11! |
|
quote:SPanky spanky! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
We hebben de laatste jaren ook enorm last van rassenvermenging,die negers en aanverwante mensen schijnen een enorme aantrekkings kracht te hebben op die trend bitches,negers zijn tegenwoordig in,net apen als ik voorbij TMF zapp Mag ik deze uitspraak doen of niet? ik vind van wel,maar mischien ben ik ook wel niet serieus. Duidelijk he? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
YAY!! Nog meer debiele kinderen die denken een belachelijke mening zonder onderbouwingen te moeten spuien om ZM. Ga maar met het arische piemeltje van sunwheel spelen. Negers zijn gaaf, want zij doen van 'YO YO WAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!' Dusch |
|
quote: Het probleem in Friesland is eerder dat het niveau in het basisonderwijs alarmerend slecht is. Dat zie je dan dus ook terug bij de reacties van onze heidense rune aanbiddende terp bewoners alhier. |
|
quote: Ik heb een officieel krantebericht dat Friese koters het op school verbazend (...) slecht doen in vergelijing met Nederlandsche kinderen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
je moet ook niet alles geloven wat er in de krant staat Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Waar zijn die negerzoenen nu dan? |
|
quote:Nee, op eigen waarneming geloof ik dat het nog vele malen erger is. Maar goed, NSBM. Yeah sure, waarom niet? Als er mensen gelukkig van worden moeten ze het vooral gaan doen.. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
NSBM is meer dan muziek, het is een activiteit. |
|
Vooral in het voorjaar zie je het veel. Dan komt de zomer er weer aan en moet nog even dat buikje weg. NSBM, je ziet het steeds meer! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Het is een levensstijl, compleet met NSBM wekkerradio, NSBM dekbedovertrek en NSBM pantoffels. |
|
oh dus NSBM betekent, Niet So veel Buik Meer! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |