|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Politiek heeft geen zak met blackmetal te maken. Dit slaat nergens op. |
|
zo is dat en hate forest is fucking grim 11.45: restate my assumptions |
|
quote: And evil. Dit slaat nergens op. |
|
Ach jij.... |
|
quote: Ah, thuis... Dit slaat nergens op. |
|
Ja duurde ff maar.... het was de moeite waard |
|
quote: [ot]heb je mn email gelezen?[/ot] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Goed, rephrase: de meeste NSBM die ik tegen gekomen ben was van die saaie ruis BM . Dus kon ik dat zeggen . |
|
hetzelfde kan waarsch ook gezegd worden van viking metal. |
|
quote: Luister dan eens even naar Gontyna Kry,Nokturnal Mortum,Graveland,Dub Buk,Halgadom etc etc en vergelijk dat met Darkthrone,watain,craft Lijkt me sterk dat je geen verschil hoort. Of je hebt je huiswerk niet gedaan en je weet niet waar je over praat of je hebt poep in je oren. Aan de topicstarter. NS is altijd al in black metal aanwezig geweest (mayhem brieven ondertekend met swastika's, hellhammer in totenkopf shirts,Darkthrone met norsk arysk black metal) het was een stuk minder serieus dan nu maar het was er wel. Niks is te extreem voor black metal dus ook de NS ideologie niet. Black metal bands zijn tegenwoordig langer bezig met makeup en jun stageact dan met hun oorlog. Dus black metal ist krieg? De oorlog is een beetje dood als je het mij vraagt. |
|
Make-up ist krieg !! |
|
quote:Ik ken niet zoveel "ruis" bands in de viking metal. |
|
quote: Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het niet echt een genre op zich is als je de teksten enzo buiten beschouwing laat. |
|
Also, NSBM heeft ook zo zijn kenmerken. Hetzelfde geldt door vm, maar maakt niet uit zolang het maar goed is . |
|
quote: goed punt |
|
Ik vind het gay, net zoals satanistische bm. Maarja.. wat doe je eraan? En waarom zou het geen bestaansrecht hebben omdat ik het gay vind? Alle muziek heeft bestaansrecht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik dat alle BM satanisch was |
|
Bestaansrecht? tuurlijk wel!! binnen de Metal, nah Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zie het gewoon als een onderdeel van black metal. Je hebt binnen de black metal ook industrial BM, melodieuze BM en dus ook NSBM. Het is toch iets makkelijker om aan te duiden wat voor muziek een band maakt als je ook nog subgenres gebruikt. Je zou zelfs nog verder kunnen gaan en de vraag heeft blackmetal bestaansrecht in de metal stellen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
zie mijn vorige post Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heeft metal bestaansrecht binnen de muziek. Zo kan je blijven doorgaan. |
|
quote: 'Industrial' en 'melodieus' zeggen je iets over de soort muziek die de band maakt 'NS' niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Maar toch, de ideologieen van de eerste blackmetal-makers waren niet wezenlijk van invloed op de muziek. Toen leek deathmetal en blackmetal ook nog op elkaar. Blackmetal is zo gaan heten (tenminste zo heb ik dat begrepen) omdat men, als metafoor of gemeend, satan gebruikte, satanische teksten, symbolen etc. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Als een Death Metal band over Satan gaat zingen ga ik het toch ook geen Black Metal noemen. Het gaat om de muziek, en zo noem ik Hate Forest Black Metal, en het heerscht! EDIT(BUG): er zijn misschien inderdaad andere factoren dan puur muzikale die een muziek-soort definieren. Maar in het geval van NSBM zijn die mijns inziens compleet irrelevant. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 30-05-2003 14:56] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |