![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja.. dat is ziek.. wist niet dat het in Nederland ook op komt, maar zag laatst een docu over die barebacking feesten en de homoscene in Amerika.. ziek daar.. mensen zoeken op internet waar die barebacking feesten zijn... de motivatie van die homo's die graag besmet willen worden bestaat uit meerdere elementen: 1. Het is in die scene (of bepaalde delen ervan) 'not done' om het met condoom te doen, en dit gebeurt dus ook nauwelijks. 2. HIV wordt daar min of meer verheerlijkt, velen hebben niet door dat het nog steeds ongeneeselijk is en dat het leven met die medicatie zeer zwaar is.. 3. Die lui zijn het zat om alsmaar in onzekerheid te moeten zitten of ze wel of niet besmet zijn na elk sexueel contact. Zodoende kiezen ze ervoor om zich te laten besmetten om zo van de onzekerheid af te zijn EN bij de groep te horen.. overigens waren er wel een aantal in die docu die achteraf ontzettend veel spijt hadden van hun beslissing.. Hoe ze het aanpakten was trouwens ook bizar: Een van die lui wilde dus besmet worden en zette een advertentie op internet: Mannen gezocht voor 'besmettingsfeest' (oid) , reageerden zo'n 15 mannen, die gingen allemaal over die gast heen en deze bleek vervolgens naar wens besmet te zijn enige tijd later . ![]() NB: Het ging in Amerika geloof ik om zo'n 20.000 homo's die aan dit soort dingen deden.. relatief vrij weinig dus. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-06-2003 15:11] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Stelletje idioten ![]() ![]() |
|
Ja.. het getuigt van weinig onafhankelijkheid en intelligentie ![]() |
|
anyway.. mocht er nog iemand geintereseerd zijn, google levert dit op: barebacking parties ... Barebacking party (where & when), adresses and dates. Pictures of bareback parties, Exclusive Pics. Pictures send by Email, Private Pics. Click here! www.gaysexpoint.com/barebacking/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Misschien hebben we over een lange tijd geen homo's meer. Ik hoop dan niet dat er biseksuelen tussen zitten ![]() ![]() |
|
quote: Eh//>? Zolang er gefokt wordt worden er homo's geboren dude.. hiv of geen hiv... tenzij er weer iemand opstaat die de boel genetisch denkt te kunnen veranderen.. ![]() |
|
Damn! ![]() En ze hebben zelfs een motivatie hiervoor... [edit] Valorian, groot icon weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-06-2003 15:37] ![]() |
|
quote: Ja... 145 kb ofzo?? Zal hem binnenkort iets kleiner maken (hij is nou 60 frames ofzo ! ) ![]() |
|
wel een mooi icon ![]() ![]() |
|
Misschien een idee voor meneer Krieg? Een ZM-barebacking-dag organiseren? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik heb zo'n idee dat ik daar dan niet aanwezig ben ![]() ![]() |
|
maar wat maakt het eigenlijk uit, niemand anders heeft er last van toch? And my marlboro light ![]() |
|
quote: Precies, ze besmetten ZICHZELF bewust met HIV, moeten ze fijn zelf weten.. ![]() |
|
zolang ze niet aan mij zitten interesseert het me echt helemaal niks ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
...en als ze dan aids hebben; willen ze dan ook die cocktail? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2003 17:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: totdat ze daarna per ongeluk iemand anders er mee besmetten ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Gewoon voor het vuurpeleton ermee... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Fuck man, hoe naief zijn jullie nou??? 1. - Er wordt erg veel geld gepomt in het bestrijden / voorkomen / zoeken naar geneesmiddelen tegen HIV + Aids.. wie denk je dat daar aan meebetaald?! ![]() 2. - In Amerika is een groot deel misschien niet verzekerd maar in Nederland het grootste deel van de bevolking WEL,, medicijnen tegen HIV kosten tienduizenden guldens per jaar.... en dan maar klagen over de hoge premies... ![]() 3. - Die lui kunnen ook per ongeluk mensen besmetten, buiten sex om dus! ![]() |
|
Hmm, ik vind het indeed een zieke gedachte. Ik wil niet leven met de onzekerheid besmet te zijn dus doe me dan maar een virusje. Ik wil niet leven met de onzekerheid dat ik iedere dag dood kan gaan, dus hang ik me vandaag wel op?????? En het is niet eens een ziekelijke grap. En ja wij betalen straks allemaal mee aan de Cocktails om ze langer in leven te houden. Heel jammer. TotZiens ![]() |
|
als ze aids willen krijgen, aat ze dan lekker, mij een zorg ![]() |
|
quote: Het is inderdaad een ziek iets.. maar je moet het wel genuanceerder zien, in de juiste context: Die lui die hebben veel (nagenoeg alleen maar) onbeschermd contact en kiezen hiervoor. Hierdoor zien die lui in die scene veel mensen om hun heen HIV krijgen. Ze willen hun leefpatroon (lees: sex zonder condoom met veel verschillende partners) niet aanpassen en weten dat het een kwestie van tijd is voordat ze zelf HIV krijgen.. Zij zien het dan zo 'als ik het toch krijg, doe het dan maar meteen dan zit ik niet in onzekerheid' .. ![]() |
|
En dan vinden ze het gek dat ze gediscrimineerd worden.... ![]() |
|
ze worden dus niet geil van aids krijgen, maar ze houden gewoon niet van condooms? ![]() |
|
quote: Dat ze niet van condooms houden is in ieder geval een feit.. het gaat om bepaalde kringen (zo was teminste op te maken in die Docu over de situatie in Amerika (LA om precies te zijn) die dat een afknapper vinden.. als je het alleen met condoom wil doen als gay dan moeten die kringen je niet.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |