|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Minder vet dan de soundcrafts iig. Maar daardoor wel beter. Ze zijn een stuk transparanter, qua klankkleuring. Erg goed. Ik heb er 595 voor betaald, dus 525 is wel goedkoper, mits ze nieuw zijn, natuurlijk. |
|
quote: "Ik wil een gitaar omdat ie er gaaf uitziet, niet omdat ie goed klinkt". Die stock-elementen in alle fabrieks-Riches, verschrikkelijk... Liever een goed klinkend laf stratje, dan een waardeloos puntig model What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat zag ik ja, maar ik dacht dat dat een combo was, omdat ie zo goedkoop is. Maar ik denk dat ik hem voor de zekerheid toch maar even mail. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 30-10-2004 13:01] |
|
Is er iemand die de gebruiksaanwijzing van de Boss Dr-550 drumcomputer heeft? En daar misschien een kopietje van kan maken of een scan? Want ik heb er één op marktplaats gekocht alleen zat hier geen gebruiksaanwijzing bij. |
|
quote: Hehe ... beviel zeker te goed met dat optreden in de Heathcliff's?! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 30-10-2004 13:18] |
|
quote: Pfff, een ENGL Powerball rost die 5150 naar huis...ik kan het weten, want ik heb ze allebei What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jij ook al eentje te koop!!! Ik heb Dennis z'n ouwe bakkie.... |
|
quote: idem!! |
|
quote: Idd. |
|
quote: Bij Roland kun je alle handleiding nog krijgen, voor niet veel geld. Gewoon even bij een dealer checken, zou ik zeggen. En dan nog, die DR 550 is supersimpel. gewoon even uitproberen. Ik kwam er ook zo uit, maar heb hem al jaren niet meer. Jammer, die stepsequencer is echt gaaf. Het enige dat ik nog weet, is dat je maar twee nummers er in op kunt slaan, en dat de (interne knoopcel-)batterij dus wel nog okay moet zijn. Anders dus even vervangen, of altijd aan laten staan. Anders ben je de nrs dus weer kwijt. |
|
quote: Klopt, na een uurtje kloten heb ik het nou zo ongeveer onder de knie. |
|
quote: Ik heb o.m. de Engl Powerball tijdens een apparatuurdag in het Viadukt in Groningen mogen horen/bespelen, en van alle versterkers daar, was de Powerball het minst goed te horen, toen meerdere mensen tegelijk aan het spelen waren. Hij kwam dus niet goed door de mix heen. Daarbij was ik ook niet bijzonder te spreken over het cleane geluid. |
|
quote: Hoef je je tong niet uit te steken. Hij beviel inderdaad prima. |
|
quote: Dan heeft het aan de geluidsman gelegen, vrees ik. De powerball heeft zo enorm veel meer toon erin zitten. Daarbij, het cleangeluid van de 5150 is ook 3x niets hahaha. En je gebruikt toch alleen maar het gainkanaal. Maar goed, smaken verschil, en een 5150 scheelt toch weer 700euro met een powerball. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ja, ok die stock elementen zijn niet geweldig, maar goed bruikbaar. Maar het geluid uit die handmade riches is toch zeer gaaf. |
|
quote: Ja, logisch, ze zijn custom-made. Als ik 4000euro voor mijn gitaar neerleg, dan verwacht ik er ook wel een fatsoenlijk geluid uit haha. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik zoek ook nog altijd een vrij goedkoop basgitaartje waar ik op kan leren bassen Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote:de mijne klinkt wel goed....ook al heeft ie punten.. al moet ik wel toegeven dat mijn ibanez beter klinkt [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 31-10-2004 17:54] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik niet. Ik speel ook clean. |
|
quote: Dat doe ik ook weleens...maar dan staat mijn versterker uit. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
lol |
|
quote: |
|
quote: Tja, geen idee of jij goed clean kunt spelen, maar als je het niet kan, is dat misschien beter... [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 31-10-2004 20:21] |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |