|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha dank die kan ook wel gebruike voor mijn ibanez Maar ik zoek 2x humbucker |
|
quote: lijkt me wel wat |
|
quote:Zodra ik mijn ander element heb ontvangen en ingebouwd, gaat de EMG81 weg. Mail mij maar even op ..., regelen wij even wat. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 23-08-2005 0:34] |
|
Mijn universe is nog steeds te koop. SUPER gitaar. zie vorige pagina voor advertentie, doe een goed bod. |
|
Hmm. Ik ben aan het overpeinzen een Yamaha SHS-200 aan te schaffen, maar ben nog niet overtuigd van de kwaliteit van dit ding ten opzichte van bv. een Roland AX-7. Iemand ervaring met de SHS-200 en/of AX-7 ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dimarzio Evolution bridge pickup, f-spaced, 60 euro incl. verz. reacties op cerebral_jeroen at hotmail.com |
|
Nog steeds een Roland V drums KD 120 te koop, voor maar 280 euro. kijk hier eventjes als je interesse hebt : http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=muziek&u=drumstellen&ID=46532 Naast de Hart Dynamics de beste electronische kickdrum op het moment. Voor deze prijs kom je hem echt niet meer tegen. Op Ebay.com betaal je zo'n 350 ervoor, zonder de verzendkosten. |
|
quote: Nog steeds te koop! Vijfhonderd euro voor een volledig buizenversterker. |
|
Volgens mij is bij iedereen het geld op, ik heb ook nog steeds geen serieuze reacties op mijn Universe, en dat terwijl dat toch een te gekke gitaar is voor een goede prijs. Wie helpt me van mijn UV af ??? |
|
Judge Paul, heb jij die Roads koffer nog steeds in de aanbieding? [die op marktplaats staat] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-08-2005 0:01] Bruce Banner |
|
quote: ik vind de jengelstengel van de AX-7 een stuk fijner, verder ziet zo'n SHS-200 er natuurlijk ook niet uit eigenlijk... De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: hehe ja dus. Die is voor mij Bruce Banner |
|
Iemand een mic over? Ik doe je een lol en neem em van je over! |
|
Een extreem simpele. heb je niets aan. Bruce Banner |
|
Brr nee, zo één heb ik al eens aan girt gebruld ... Aars*eerst was niet Jenje-proof (of het kwam door mijn slechte adem ...) |
|
Oude baskoffer, 35 euro, ophalen in Groningen. reacties, cerebral_jeroen at hotmail.com |
|
quote: Hey Paul, Die advertentie link werkt (niet) meer! Mail er anders even over naar Dennis. Misschien dat hij wel interesse heeft. Groeten! |
|
quote: Mmmmh, ik zal binnenkort eens een maat van me schoppen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: interresssssee!!!!! voor 30 doe ik het (dan kan ik mijn trien kaartje ook nog betalen ) waar ophalen? ik moet woensdag weer naar het viaduct.. DUSSSSS.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Daar zit al voor minstens 30 euro aan ducttape op man Bruce Banner |
|
das wel waar... maar als we 1st even kunnen kijken hoe of wat dan beslis ik dan wel of ik er 30 eurie aan spend "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mijn Universe is verkocht. Marcel |
|
Judge Paul, die koffer was perfect. Niks mis mee. bedankt kerel Bruce Banner |
|
Gotoh Tuners, 3 links 3 rechts. Helemaal compleet. Mailen op cerebral_jeroen at hotmail.com bij interesse. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |