|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou ik een beetje in muziekzaken rondkijken, die Wuhan-china's kosten geen drol! De mijne (18" met sizzles) klinkt fokking vet, gaat al zeker 2 jaar mee en kostte me 50 pleuro Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Okee, veel voor weinig: Bloedrode Yamaha RGX 6125. Voorzien van toplock, fijnstemmers, tremolo, helemaal compleet dus. Heeft wel wat putjes in de lak, maar speelt als een tiet. Imitatie Les Paul. Speelt belachelijk zwaar, maar ziet er door zijn matzwarte kleurwel aardig uit. Leuk voor aan de muur zeg maar..... Deze twee gitaren zijn inclusief twee combo oefenversterkertjes. Één van 50 en één van 40 watt. Het exemplaar van 50 watt beschikt over een ingebouwde overdrive. Maar bij dit alles zit ook een Boss metal zone MT 2 distortionpedaal inbegrepen. Inclusief adaptor. Degene die mij een redelijk bod voor dit alles doet mag het op komen halen. En een redelijk bod behoort natuurlijk wel een redelijk bod te zijn! Dit alles gaat weg vanwege een groot gebrek aan tijd, een nog grotergebrek aan talent, en ik kan het geld momenteel wel voor andere dingen gebruiken...... Mail me maar voor een telefoonnummer... spelfout weggehaald... |
|
quote: Anybody? |
|
quote: iemand? iets van 50 a 60 euro.. |
|
krijg je er nooit voor... Bruce Banner |
|
Iemand nog een Yamaha Maple custom absolute 14x5 snare over? The Glorious Dead! |
|
quote: Idd.. 35 euro misschien. |
|
hmmm op MP staan ze toch voor minimaal 50? |
|
quote: No joke.. |
|
quote: daar heb ik hem ook voor verkocht Equalizer 35 euro , acoustic simulator 40. ben blij dat ik van die dingen af ben Bruce Banner |
|
quote: HAHA! 15 euro? |
|
das mooi kut dan waar zijn de onwetende 15 jarige numetalmannetjes? |
|
Heeft iemand nog een bas onder het stof staan, die voor een zacht prijsje weg mag? |
|
vraag varanus even die heeft volgensmij nog een yamaha bas staan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: als het niet zo'n enorme inkopper was geweest had ik www.metalfan.nl gezegd, maar we zijn collega's; geen concurrenten. Bruce Banner |
|
quote: Ja haha, een zessnarige bas. spelfout weggehaald... |
|
he varanus, hoeveel vraag je voor alleen die gitaar? Je moeder. |
|
quote: Voor die yamaha? Doe es een bod zou ik zeggen... spelfout weggehaald... |
|
daar ben ik dus weer heel slecht in en ik heb geen idee wat de nieuwprijs anders is... hm zal het nog eens overdenken want ik zal toch niet veel bieden gezien het een tweede gitaar zal worden (meerdere bands in meerdere stemmingen zijn irritant, telkens weer anders stemmen enzo...) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-01-2006 19:28] Je moeder. |
|
zeker als je geen normale stemming hebt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 175? spelfout weggehaald... |
|
hm nee das een beetje veel denk ik... zoek echt iets 4e hands afragbaars van 50€ ofzo iemand nog een gitaar in de aanbieding in deze prijsrange? Je moeder. |
|
quote: Hehe, daarvoor heb ik een imitatie Les Paul staan. Matzwarte ragbak. Speelt als een kruiwagen hehe. Mag je voor 50 pleuro wel ophalen... spelfout weggehaald... |
|
hm verleidelijk... maar heb ook inmiddels een jackson gezien voor 75€, ook niks... even denken nog... Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |