|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
DEAN USA Timecapsule ML 42/50 first run, gesineerd door Dean B. Zelinsky. MINT incl. Case. Bouwjaar 2002, alleen serieuze bieders graag. Zou hem graag houden maar ja heb gewoon teveel gitaren. Heb eventueel ook nog een Z (explorer) # 32/50 ook gesigneerd en mint ook bouwjaar 2002 en dezelfde finish, ook serieuze bieders only! Deze gitaren blazen iedere Gibson weg qua spelcomfort en sound. Rounded over binding over de frets zeer mooie set heel, zeer goede breikbaarheid van de hoge frets, zeer goed gebalanceerd (geen nose divende SG perikelen). Fijnste fretwerk dat er bestaat. Grover tuners, Tone Pro's hardware, custom wound DiMarzio Pickups! http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/gitaren_elektrisch/13511695.html%3Fadcode%3Ddc673e0cc4bd878a3146cf329cde15a2 PS als iemand die ESP Viper leuk vind (op de achtergrond op een van de fotoos) is ook te koop tegen serieus bod. is geen LTD, geen chinese of Koreaanse copie, echte Japanse ESP met EMG 81 set. set thru neck constructie. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 30-11-2005 19:27] |
|
|
|
quote: Nooit van muziekwinkels gehoord dus. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kut, die advertentie is verwijderd. Wat was er mee? |
|
quote: O jammer haha Iets van "Gezocht, zo'n lipje om gitaar mee te spelen. Wat je tussen je vingers houdt. Ik weet niet hoe het heet en waar te vinden maar mn broer speelt gitaar en ik wil d'r een geven voor sinterklaas" ofzo.. (prijs 50 cent) |
|
nooit van gehoord |
|
ja dat |
|
quote: hm toch maar niet, beetje late reply maar goed, gelijk weer een bump voor jou Je moeder. |
|
Liefst ruil tegen ander effect: Electro Harmonix Octave Multiplexer http://www.ehx.com/ehx2/Default.asp?q=f&f=%2FCatalog%2F24%5FSynthesis%2F19%5FOctave%5FMultiplexer Mail voor een ruilvoorstel. [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 01-12-2005 18:46] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
yamaha RGX 420s drop 6 te koop of te ruil. speel nu standaard in B gestemd op een 6 snarige gitaar op deze D6 baritone. kleur mist green. zwarte hardware + floyd rose. prijs is 275 euro of ruilen tegen een leuke telecaster...... |
|
Te koop wegens opruiming in huize Rutan: Gebrek aan geld, ruimte en een enorme studiedruk zorgen ervoor dat ik een deel van mijn collectie wegdoe. Het staat momenteel toch alleen maar stof te happen en dat is zonde. Carvin V220 Made in the USA Zwart, 24 frets, 2x SD SH-8 (Invader), Neck-thru, Kahler Tremelo Incl. koffer. Vraagprijs: 550euro Hoe ziet dat ding eruit? Uiteraard zijn beide gitaren ook in 1 koop te kopen en dan gaat er wat van de prijs af. + BC Rich Stealth NJ See -thru zwart, 24 frets, bolt-on, floyd rose tremelo. Hoe ziet dat ding eruit? Ongeveer zo, alleen dan zwart en dot-inlay ipv diamonds. Vraagprijs: TEAB Gitaren zijn ook samen te koop, dan gaat er wat van de vraagprijs af. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
-Ibanez SZ320 van nog geen half jaar oud, en amper bespeeld, dus nog in nieuwstaat (eventueel inclusief gitaartas). [incl tas: 300 euro] -Dean ML-X + originele dean ML koffer (kan ook apart) van 2 jaar oud, technisch nog in perfecte staat, maar wel een putje onderaan op de body. [koffer + gitaar: 175 euro] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Die stealth is geeeeeiillllllll .. wat mutter koste rutan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Even mij mailen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
u heeft meel. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zitten die Original FR/die Seymour Duncans dr ook op/in? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-12-2005 17:11] |
|
Worden er nou zoveel gitaren verkocht omdat mensen zo'n ding kochten met het idee 'leuk, een gitaar' en na een half uur oefenen nog niet soleren als Vai.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
je moet natuurlijk net zolang gitaren testen todat je een gitaar vind waarop je het wel kan [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2005 18:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is DAT 't ? Fuck, er zit geen 'Vai'-knopje op mijn gitaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Het is ook meer een spirituele knop, weet je wel net als een aura. Je moet hem met je gedachten omzetten. |
|
ik wel maar hou niet van vai dus staat uit hehe Je moeder. |
|
quote: Dit heb ik niet zien staan 'Leer Met Pietje Gitaar Spelen (deel I)'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |