|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lekker een nieuw riool aan het aanleggen, tussendoor wat aan nieuwe nummers werken, nog een dag vrij deze week? Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: nee, helaas. Heb je trouwens nog cd's liggen die ik mee kan nemen naar Noorwegen? (kan je die dan ff opsturen ofzo) - Mutatis mutandis - |
|
quote: zal nog es proberen - Mutatis mutandis - |
|
n o o r d e r s t o r m @ h o t m a i l . c o m We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
nu moet het lukken - Mutatis mutandis - |
|
jep We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
oftopic skull, mysticum piss off promo, live in bradford 1 cd bestial warlust, demos op cd nieuwe sammath spul heb je over 2 dagen thuis, moet je alleen alles nog uitschrijven Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: OK! komt goed - Mutatis mutandis - |
|
TE KOOP In verband met nieuwe gitaar via Ibanez Endorsement: Yamaha Compass Semi Acoustische Gitaar. Staalsnarig. Type: CPX 5-VS (dus de grote broer van de bekende APX serie) Extra’s op de gitaar: - Piezo Element ingebouwd. - Equalizer 3 bands - Extra Mid shaping EQ - Volume regeling - Batterij check en batterijhouder (voor 9 volt batterij) - Extra dikke body voor volle sound (CPX model) - Cutaway om makkelijk bij de hogere noten te komen. Gitaar is in perfecte staat, en ook perfect afgesteld met nieuwe snaren. Altijd zeer goed onderhouden en niet vaak gebruikt (enkele keren live en in de studio). De gitaar is te horen op de CD van Sun Caged op de nummers "Home" en "Unchanging" Zie ook de foto. Vraagprijs: 400 euro info via marcel@marcelcoenen.com [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 26-07-2004 15:48] |
|
Marcel, check je mail |
|
Ik zoek een LEEG (of met defecte speakers)4x12" cabinet van Marshall uit de jcm800 of jcm900 series. Recht of schuin maakt me niet uit. Ik heb namelijk nog wat Celestions liggen die ik wil monteren. Reacties op cerebral_jeroen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 28-07-2004 16:15] |
|
Te koop: Marshall JMP1 midi buizen pre-amp. Scheurt als een tiet. Gebruikt op deze opname. Foto: Hier en daar een kras (uit de ik-heb-nog geen-geld-voor-een-flightcase-periode) maar functioneert prima. Gaat weg wegens overcompleet. Interesse? Mail dennis@triple7.nl |
|
U heeft mail!!!! |
|
U ook |
|
quote: Is VERKOCHT ! |
|
ik heb nog een complete emg zw 81/85 set liggen nog ongebruikt en in orig . verpakking alleen ben ik de bijbehorende plecctrums en post card kwijt [niet dat dat nou heel bijzonder was] had ze gekocht omdat ik lekker herrie wou gaan maken , maar wil eigenlijk ook lekkre b.b.king bleus gaan leren wie biedt?? [Dit bericht is gewijzigd door E. op 03-08-2004 17:12] |
|
quote: Interesse joa! Wat moet je er voor hebben? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik zat te denken aan 150 euro [gekocht voor 255] |
|
quote: VERKOCHT!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-08-2004 21:24] |
|
quote:Ik neem aan dat dat niet aan mijn zusje was? |
|
Gezocht: Goedkope Viool, vanwege geldtekort. Betwijfel of ik dat hier zal vinden, maar kan altijd proberen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
je kan naar het asiel gaan en een kat meenemen |
|
Dat is weer zo sneu voor de vogeltjes in onze tuin. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: IDD, jammer, maar degene die m kocht had zowiezo al eerder gereageerd. better next time |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |