|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Te koop: BC Rich BEAST NJ series + koffer Niet veel bespeeld, in heel goede staat en goede sound! Zie ook adv.: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=27900 650 euro Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik ben opzoek naar een goedkoop gitaartje om te oefenen. kan iemand mij helpen |
|
Kijk 1 post boven je |
|
quote: Ik was gisteren bij MusicStore in Koln, en zag daar beginners gitaren al vanaf 150 a 200 euro: http://www.musicstore.de |
|
heeft iemand toevallig nog een gibson flying v te koop, een witte bijvoorbeeld? grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
gezocht: Een Digitech whammy pedaal heb je er een of weet je er een mail me. Marcel |
|
Mail Snaack eens!!!! misschien dat tie m wel wil verkopen.... |
|
quote:had opzich wel interesse, maar aangezien ik ongeveer dat geld kwijt was voor een reparatie aan mn auto respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
k zoek n cheap ass 2e hands zoom 3000 pedaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik heb over een maand weer geld, dan wil ik hem denk ik wel als hij er dan nog is. |
|
Whammy hoeft niet meer !!!!!! Ik heb namelijk iets ontdekt !! Ik kan via mijn FC200 een whammy aanroepen uit mijn Replifex (pitch control). Heeft even geduurd om dat uit te zoeken maar ik heb het voor elkaar ! ) |
|
Te koop: gitaarpickups - Gibson 500 T (bridge high output, zwart) - Gibson 496 R (neck high output, zwart) - DiMarzio Super Distortion (bridge high output, zwart) - DiMarzio PAF (neck medium output, zwart) - Seymour Duncan Jeff Beck met Jackson-kapje (bridge high output, zwart) - Seymour Duncan Jazz met Jackson-kapje (neck medium output, zwart) PM maar als er iets interessants bij zit ...only dead people are cool... |
|
Gezocht: Een synthesizer. Bij voorkeur een uit de Korg Triton/Karma series, 61 keys minimaal. Ik zou 'm wel nieuw willen kopen, maar dat wordt me toch wat te gortig, bankrekeningtechnisch gesproken. Yamaha of Roland mag ook, maar dan liever wel een wat nieuwer type (geen Roland M1 bijvoorbeeld). Sampler, ingebouwde HDD, etc, etc, is allemaal leuk en aardig, maar niet bepaald een vereiste. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hoe is de tracking van die pitch control? Die Digitech is natuurlijk loeistrak (zeker de vintage..) En is het alleen 1 octave up/ 1 octave down? |
|
quote: Bij www.musik-produktiv.de kan je vanaf 70 euro een beginners gitaartje bestellen (zonder versterker) Cheaper kan gewoon niet. Suck on this |
|
quote: Ok, moest hij al verkocht zijn zet ik het op het forum en als je dan nog interesse hebt kun je me altijd mailen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Moet je es zo'n Lag AK100 checken. Super fijn! Electronica sux een beetje en totaal geen sustain hoor, maar voor die prijs is ie erg goed. Ik had em nieuw voor 298euro. En nu zag ik em al voor 200 in de aanbieding ergens. Die linker op de foto : |
|
|
|
Te Koop Hartke HA3500 350 watt bastop. In goede staat. Zo'n vijf jaar oud. Blaast nog als nieuw. Ik heb niet veel haast dus alleen bij een goed bod verkocht. Afhalen in Hoogeveen of Groningen. Ik heb helaas geen mogelijkheid tot het maken van foto's. Top ziet er gebruikt uit. Eventueel met bijbehorend 2HE SKB flightcase. Reacties gaarne per email. cerebral_jeroen@hotmail.com |
|
Aangeboden: Drumcomputer Boss Dr3. zitten 100 voorgeprogrammeerde beats in, en 100 vrije ruimte plekken om zelf te klooien. veel keuzes qua geluid, veel drumkits, percussie mogelijkheden en bass. gaat weg omdat ik hem zelf niet meer zoveel gebruik, is amper gebruikt. Dus doe maar een bod! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
k zoek saddles voor een floyd rose tremolo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Te ruil aangeboden: --- Phonic MM1002A Mixer 6 kanaals, 2x XLR met fantoom, 2x 3bands EQ, goeie mic pre-amps... --- Philip Rees V4 Midi Thru Unit 1x midi in naar 4x midi thru... --- Boss SE-50 Effectsprocessor Hoop goeie effecten, verbs, delays... Incl. manual. Zoek nog een leuk drumbakje (Novation drumstation bv), samplertje (Korg ES1 bv) of leuke synth.. Zoals een Akai AX73 Misschien wel het totaal verkeerde forum, maar niet geschoten is altijd mis aye Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Toch maar andere zadeltjes zoeken? Veel succes! (probeer het nog bij Peer!) OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |