|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bijvoorbeeld: ESP EX-351/250: ze spelen lekker, bij Roberts Guitars in Hilversum kan je een 250 voor een redelijk prijs halen. ESP F-200 en een ESP Viper, en een ESP flying V staan op de 2e plaats bij mij Wel jammer dat ze allemaal een ondermerk zijn: LTD Maar als het een ESP is maakt het niet uit. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 15-06-2003 21:18] |
|
Gezocht: Linkshandige beginnersgitaar/versterker.. Niet te duur changed to 'ouwe' |
|
Er zitten flatwounds op, vind ik lekkerder spelen.. Nouja ben ik gewend... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: He, hoeveel zou je hier voor ongeveer willen hebben? Ben misschien geinterreseert (mits niet te duur) Wil namelijk leren Bass spelen |
|
ik zoek 2 sonic beaters (Axis) Snaack probeert zen Axis pedalen te verkopen denk ik? verkoop je die sonic beaters dan niet? zit er toch niet standaard op.. |
|
Ik zoek een goeie studio condensator microfoon, bijvoorbeeld de AKG C3000 of een RODE NT-serie... Verder een master-keyboard met 88 toetsen (bijv. van Fatar of Studiologic). Oh ja, en een expansion board "Drum and Bass" voor een Roland JV-serie module... dus... mail maar als je me kunt helpen |
|
iemand toevallig nog belang bij een Zoom 3030?..gitaar dus.. vraagprijs 150 euro, foto stuur ik wel bij belangstelling.... [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 10-09-2003 14:33] signature |
|
quote: Wacht!!! als in een ZOOM bas-effecten pedaal??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
iemand toevallig een peavey bandit 112 staan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik verkoop mijn Jackson Rhandy Roads PS3 performer zonder tremolo. Klein stukje lak weg aan de punt (normaal bij deze modellen). Bij interesse kan je altijd mailen/bieden Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hoeveel voor die Jackson RR? |
|
quote: Wat wil je ervoor geven? Voor foto's (in actie) zie www.mortifer.be bij 'gigs' Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hmm laatmaar......belgie is beetje ver |
|
Ok mensen.......... Ik heb te koop: Een DIGITECH RP12......... gebruik hem niet meer dus wil ik hem wegdoen, heeft me jarenlang trouwe dienst geleverd......... € 300,- en hij is van een nieuwe eigenaar. mail me voor vragen en dergelijke..... daniel@triple7.nl |
|
AANGEBODEN: BC Rich NJ Warlock met Coffin Case... in erg goede staat, geen beschadegingen, erg luxe koffer...mail voor foto's 500 € |
|
Ik bied aan: Een IBANEZ RG 7-420. Dit is een 7-snarige gitaar. Echt een lekker scheurmonster voor de echte metal-, rock-, of zelfs jazz freaks...... hij is voor iedere stijl inzet baar. Heeft 24 fretten, een wizard neck en twee blaze humbuckers die je een lekker vet geluid geven, vooral het neckelement heeft een prachtig clean geluid en het brugelement heeft een heerlijke scheur !!!!!! Body is gemaakt van basswood en al met al is dit een tegekke gitaar. Hou echt van dit ding, maar verkoop hem omdat ik ben gevallen voor een andere gitaar. Ik vraag voor deze gitaar EUR 500,- wat mijns inziens zeker niet teveel is. Ik heb deze gitaar nu 2 jaar (bijna) waarvan hij al een dik jaar als reserve gitaar wordt gebruikt, Dus heeft weinig geleden, alles is perfect in orde. Mail me voor mer informatie (nog meer??) of doe een (serieus) bod. En schaf een lekker scheurmonster aan !!!! Bekijk de foto maar eens of anders kun je op de volgende link meer foto's vinden. http:www.daluah.nl/sales/RG7 |
|
quote: nieuw kost die 750 euro nu, dus ik geef er geen 500 voor |
|
Vind dat nog wel netjes.., scheelt je toch 250 Euro op een nieuwe... (=550 gulden!! ) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik zoek n leuk 19 inch rackeffectje |
|
Als iemand nog zijn drummodule verkoopt, een Alesis bijvoorbeeld, dan hoor ik het graag! |
|
Gevraagd, met spoed! Oefenruimte in de omgeving Doetinchem... We worden uit onze oude oefenruimte gezet! Help ons de winter door :D Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
gezocht: (beginners) basgitaar, niet te duur. |
|
Aangeboden Jackson RR1 (Randy Rhoads) USA made. Voor info en dergelijke volg link. http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14636.htm |
|
Heb nog een aantal spullen in de verkoop: Rocktron Intellifex ltd, perfect werkend. Ada-mp1 pre-amp Gallien krueger MlP eindtrap 120 watt (2 x 60 watt) Voor de rackspulletjes evt ook nog een flightcase van Unicase waar bovenstaande spullen momenteel allemaal nog inzitten voor de vintage lovers: London City high power cab 4 x 12 inch speakers [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 11-09-2003 1:10] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |