|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, cool. Tis trouwens niet voor mij maar voor een vriendin. |
|
Te koop: Boss GE7 Equalizer Boss AC2 Acoustic Simulator Afgezien van wat kleine krasjes is er niets mis mee. 40 euro per stuk, mail staat in profiel Bruce Banner |
|
quote:Oh ja, de Keileweg kan nie meer he? |
|
quote: Fotokes? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
gevraagd washburn x10g16 of andersom Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
nou wie heeft die gitaar voor me? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: hahahahahaa |
|
quote: Relax meneertje ongeduld, je moet niet verwachten dat je hem binnen 20 minuten vindt. |
|
quote: Ja, ik. Hoeveel heb je er voor over? |
|
quote: voor hoeveel verkoop je em en weet je wel welke gitaar ik bedoel? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Hmmm, ik heb hem van Wes Borland gekregen, dus hij is echt heel speciaal. 5000 euro? |
|
quote: wie the fuck is wes borland ssrry ben hier nie goed in Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Hij speelde gitaar in een band die je vast heel erg gaaf vind |
|
quote: welke dan? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
limp bizkit my ass Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ik hou niet egt van limp bizkit met zn noogie Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Lekker boeiend. On-topic already. Nog steeds op zoek naar een Roland AX-7. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben op zoek naar mijn ENGL Powerball fullstack, maar ik kan hem nergens meer vinden. Waar zou hij zich verstopt hebben? |
|
quote: Dude! Ken je "Big Dum Head" toevallig? Ook Borland. Touché, pussycat! |
|
quote: Ik heb wel zijn broer Halfstack, die mag donderdag weer brullen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Marshall 7015 bass-cabinet, 1 x 15", 200 watt, 8 ohm. Zit een erg mooi helder en diep geluid in. Zie ook http://www.marshallamps.com/heritage/dbs/dbs_02.asp Zitten wat kleine beschadigingetjes op van vervoer, maar verder speelt ie perfect!! Weinig gebruikt. 150 euro. Mail: boldey@grinroth.nl |
|
SnaacK: die MT2 is verkocht. sorry. Bruce Banner |
|
quote: Wat zou je voor een halfstack overhebben? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Crate wordt oa. gebruikt door Pat O'Brien van Cannibal Corpse. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |