|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik dacht dat dit topic al bestond. Maar blijkbaar niet.. Lange donkere haren, en den vorm in zijn geheel. |
|
quote: Mijn voeten heerschen! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Gezicht, neus, ogen, mond, kaaklijn, hals, haar, en uiteraard de onvermijdelijke rondingen . |
|
quote: blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Lang haar maakt de vrouw. Verder het gezichtje en *die moet gequote worden* "de onvermijdelijke rondingen". |
|
Lang, los, donker, liefst golvend haar Klein Niet te dik maar zeker ook niet te dun Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
het mooiste aan een vrouw, is dat ze geen piemel heeft. (als het goed is, anders klopt jullie beeld niet) Oud Vuil. |
|
Hangt van vrouw tot vrouw af wat er mooi aan is. Ooit 'ns een mooi gewelfd buikje tegengekomen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
borsten/tepels |
|
Leuk, fijn uitgelijnd gezichtje met ogen waarin je kan verzuipen, lang sluik haar, mooie borsten/tepels, mooi gevormde kont - die duidelijk aanwezig is, beter wat te veel , dan te weinig- benen, als ze mooi lang zijn, mooi buikje met mooie navel (ingeduwd) lieve frele handjes,.......... en dat alles netjes in een beetje een goede verhouding, en klaar [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2003 22:12] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het gezicht en de rondingen |
|
Hmmmmm,............. de benen, ruglijn, uitstraling Wiegen Meister ! |
|
quote: jaja, . nix geen toettoet? Oud Vuil. |
|
quote: Niet eens de toeters? |
|
idd toet???!!! |
|
Oud Vuil. |
|
Voor mij moeten de ogen zeer bijzonder zijn!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Idd zaadvragende ogen. Bazzio Attacks!!! |
|
sorry hoor. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb liever weg droom ogen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Da's altijd leuk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: grin..met die mini handjes kan ik je wel helpen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zijn er meisjes zonder toettoet? Ja ik geef toe dat ze klein kunnen zijn maar zonder dan zit je toch echt wat onder mijn leeftijdsgrens volgens mij. De glimlach doet bij mij alles. Stralende oogjes helpen daar wel bij mee. TotZiens |
|
quote:Ik heb ook een gewelfd buikje true disco chick |
|
FOTO! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |