|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.arrowrockfestival.nl/ Op zaterdag 12 februari 2005 is het zover; dan zal de voorverkoop voor het Arrow Rock Festival starten! Meer info over de voorverkoop, zoals de ticketprijs en voorverkoopadressen, wordt in de week vóór 12 februari bekend gemaakt. Houd die week dus vooral deze website in de gaten! Eerste bevestigde bands: Meat Loaf, Kansas, Styx en Dream Theater! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik ga er zowieso heen dit jaar. Vorig jaar was het ook al toppie |
|
ik ga er ook heen! Lijkt me leuk. |
|
zow vandaag es ff paar kaarjes kopen, ik ben er ook bij ! Ben echt benieuwd naar Kansas ! en Glenn Hughes ... wordt gezellig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
knappe bill, Survivor, Kansas Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wij gaan in datzelfde weekend weer naar Sweden Rock met ook o.a. kansas en styx, bijna dezelfde bands als op Arrow + een paar extra bands die niet op Arrow spelen |
|
quote:zoals, maak ons es ff jaloers.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: oke, komt ie dan Bands 2005 MÖTLEY CRÜE (US) SAMMY HAGAR and the WABOS (US) ACCEPT (D) KANSAS (US) BLACK LABEL SOCIETY (US) DREAM THEATER (US) STATUS QUO (UK) DIO (US) ANTHRAX (US) MEGADETH (US) MOTÖRHEAD (UK) YNGWIE MALMSTEEN (S) SAXON (UK) MAGNUM (UK) BLACKFOOT (US) HAMMERFALL (S) KIM MITCHELL (CAN) WITHIN TEMPTATION (NL) STYX (US) NAZARETH (UK) NAPALM DEATH (UK) CANDLEMASS (S) SEBASTIAN BACH (US) OVERKILL (US) THERION (S) ROBIN TROWER (UK) HELIX (CAN) ARCH ENEMY (S) SAVOY BROWN (US) VIXEN (US) SONATA ARCTICA (FIN) THE LIZARDS (US) SHAKRA (CH) FREAK KITCHEN (S) HELLFUELED (S) DIAMOND HEAD (UK) LANA LANE (US) CRUCIFIED BARBARA (S) BEHEMOTH (PL) STATETROOPER (UK) MORGANA LEFAY (S) FORCE OF EVIL (DK) DEFLESHED (S) PAGAN'S MIND (N) SATANIC SLAUGHTER (S) ROB ROCK (US) NIGHTINGALE (S) CRYSTAL EYES (S) SYMPHORCE (D) WE (N) A.C.T (S) THYRFING (S) SABATON (S) FACE DOWN (S) TRETTIOÅRIGA KRIGET (THIRTY YEAR WAR) (S) THE RING (S) JUG MCKENZIE (S) GEMINI5 (S) je vroeg erom en dan zul je t ook krijgen -------------------------------------------------------------------------------- |
|
jeetje, daar komen wel gave dingen zeg. |
|
Dat is erg gaaf, zeg. |
|
zeker weten |
|
Laatste nieuws 1-3-2006, ROGER WATERS & GUESTS OP EXTRA FESTIVALDAG ARROW ROCK FESTIVAL En Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite op vrijdag 9 juni in Lichtenvoorde. Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop. Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium. Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets. |
|
Jippie, net kaartjes gehaald voor de zaterdag!! Queensryche komt die dag ook |
|
quote:Dan ben ik er waarschijnlijk ook |
|
Gezellieeee |
|
weekendkaart is weer in huis They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Face Down!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hahaha |
|
Ik ben er op zaterdag! |
|
Ik ga u't hele weeekend jaaaaahhh |
|
Werd net gebeld of ik alleen de zaterdag wilde werken... Als het goed is heb ik het zo kunnen spelen dat ik beide dagen werk |
|
Kep er zin in!! Is tevens t begin van mn vakantie |
|
heb dr ook zin an! |
|
Mier en ik hebben ook kaarten voor t hele weekend Can't wait |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |